hvordan bores i "inderkåbe"?
Fra : Peter Ursin

Dato : 15-04-03 18:50

Hej,

Jeg vil gerne have monteret et strømudtags-stik på min MC. Jeg havde tænkt
på at montere det i "inderkåben" som sidder under styret. Altså det stykke
som går ud i et med instrumentpanelet. Der er nemlig dejlig fladt, og god
plads under til ledning og kontakt.

Spørgsmålet er hvordan skal jeg bore, med hvad ? Det er vel nærmest plastic,
og der skal bores et ca. Ø2,8 cm hul. Jeg vil nødig gøre noget forkert, da
det jo er et udsat sted på cyklen hvis det skulle gå galt. Er der en der kan
give et godt råd ?
Maskiner er iøvrigt en VFR800, måske hjælper det med forståelsen af min
forklaring

mvh
Peter Ursin

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-04-03 18:58

Peter Ursin wrote:

> Spørgsmålet er hvordan skal jeg bore, med hvad ? Det er vel nærmest plastic,
> og der skal bores et ca. Ø2,8 cm hul.

Jeg vil anbefale et konisk pladebor. De fåes hos onkel Harald til rimelig pris.
Eventuelt lånt hos lokal pladesmed/mekaniker. De laver et pænt rundt hul.

Ib Jakobsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-03 19:01

"Peter Ursin" <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> give et godt råd ?
> Maskiner er iøvrigt en VFR800, måske hjælper det med forståelsen af min

Hej Peter,

Jeg ville bore hullet med et trappebor kan købes i ethvert byggemarked.

Dannie

Fra : lp

Dato : 15-04-03 19:08

prøv med et kop bor. Sådan et kan nok lånes hod den lokale tømmer.
Lasse