by mc
Fra : karsten jørgensen

Dato : 15-04-03 07:32

hej
jeg overvejer at udskifte min xj 600 med en anden mc. Den skal næsten
udelukkende bruges til bykørsel det meste af året rundt. Jeg forestiller mig
en off roader på en ca. 250 - 350 cc. til omkring 20.000. Nogle forslag til
model, evt nogle jeg skal holde mig fra?

karsten

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-04-03 07:55

> Den skal næsten
> udelukkende bruges til bykørsel det meste af året rundt. Jeg
forestiller mig
> en off roader

Overvej at beholde xj'eren og køb en scooter (>125ccm) til bykørsel
(hvis du "tør" ses på sådan en Der er efterhånden en del brugte på
markedet.

/A

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 15-04-03 09:34

"karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> wrote in message
> [...]
til
> model, evt nogle jeg skal holde mig fra?

Køb dig en Suzuki GS 450 . Det er ubetinget det mest praktiske brugsdyr man
kan finde. (Eller den kan da blive det) Og så er den næsten
vedligeholdesesfri.....

Jeg taler af erfaring. Min Gumse kører hver morgen snæver bykørsel. Aviserne
skal jo ud............

Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk