Klargøring & behandling af bund
Fra : Jacob Møller

Dato : 14-04-03 22:14

Hejsa,

Hvor kan jeg finde en god vejledning til hvordan jeg bundmaler/behandler min
fine nye speedbåd ? Er det noget specielt jeg skal være opmærksom på ?

Mvh,
Jacob

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-04-03 00:00

"Jacob Møller" <jacob@kiloo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan jeg finde en god vejledning til hvordan jeg bundmaler/behandler
min
> fine nye speedbåd ? Er det noget specielt jeg skal være opmærksom på ?

Hos hempel.dk og den lille søstærke.

Ligger din båd altid i vandet, eller er det en trailer båd?

Claus
--
KØBES:
Velfungerende, langbenet påhængsmotor 4-6 hk. Billig og fejlfri.

Fra : Jacob Møller

Dato : 15-04-03 09:11

> Hos hempel.dk og den lille søstærke.
>
> Ligger din båd altid i vandet, eller er det en trailer båd?

Det er meningen den skal ligge fast i vandet for en periode på omkring 6
måneder. Hvor køber jeg "den lille søstærke" henne ?

Mvh.
Jacob

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-04-03 10:37

"Jacob Møller" <jacob@kiloo.dk> skrev i en meddelelse news:b7gelb$bfi$1@news.cybercity.dk...

> Det er meningen den skal ligge fast i vandet for en periode på omkring 6
> måneder. Hvor køber jeg "den lille søstærke" henne ?

Den får du gratis hos alle hempels forhandlere.

Skal den ligge fast i vandet, så giver du den 2 lag light primer og derefter bundmaling. Så er du klar til at
sejle

Claus

Fra : Kristian

Dato : 17-04-03 15:09

> Hejsa,
>
> Hvor kan jeg finde en god vejledning til hvordan jeg bundmaler/behandler
min
> fine nye speedbåd ? Er det noget specielt jeg skal være opmærksom på ?

Hvor stærkt kan den sejle? (cirka)

Er båden helt ny fra fabrik, altså ubehandlet?