Tur til Esb. fra Kolding??
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 14-04-03 14:41

Hey alle...

Har hørt noget om at der bliver arrangeret noget med noget folke samling ved
minimotor i kolding på torsdag..
Nogen der ved hvad kl. det sner??

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-04-03 14:52

Læs tråd længere nede eller roadriders.dk.

Turen starter i Horsens og videre til Vejle, Kolding og så Esbjerg

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian W.

Dato : 14-04-03 20:41

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Læs tråd længere nede eller roadriders.dk.
>
> Turen starter i Horsens og videre til Vejle, Kolding og så Esbjerg

KOmmer Raptor??? galten kommer talstærkt :o=

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-04-03 21:07

Jep, det gør vi.

Men vi laver vores egen tur derned, vi kører ikke med kortegen. Gør I ??

Jeg tager måske offroaderen derned og smider et "til salg" skilt på, man
kunne jo være heldig. Men nu må vi se.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-04-03 20:04

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk
skrev i news:b7h9fe$19eq$1@news.cybercity.dk
> [...]
>
> Jeg tager måske offroaderen derned og smider et "til salg" skilt på,
> man kunne jo være heldig. Men nu må vi se.

Det siges i Esbjerg at vi bli´r endnu flere i år. Hvis man vil ha´ en
chance for at parkere på selve torvet bør det være inden middag, og så
er det måske enda ikke tidligt nok Så komme i god tid, få første
parket og et "til salg" skilt på, med tusinder turister myldrende rundt
er da sikkert en god måde at hjælpe sit held på

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-04-03 08:06

Tjaaa. Men nu kommer der også mange MC'ister ude ved klubben. Og det ville
da være ærgerligt hvis der lige var en der søgte efter en XT600, og han så
ikke vidste min var til salg
Men nu må vi se, det kan være det ender med at jeg tager BB.

Kommer du ??