Tromlebremsen på den gamle GPZ gør sikkert udmærket fyldest. Læs min
anmeldelse af den nye GPZ 500 på
www.pol.dk/biler
"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3e99a85c$0$52091$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg har nu indkreset mig til en 3-4 modeller, i min søgen efter den rette
> begynder mc.
> Jeg har et rigtig godt øje til Kawasaki´s "allround" maskine GPZ 500. Der
er
> jo to modeller af den(jeg kender ihvertfald kun to), før 1993 og efter. Så
> vidt jeg kan se er den store forskel på dem at den gamle model har 1 skive
> for og tromle bag, hvorimod den ny har 2 skiver for og 1 skive bag.
> Er der ellers nogen forskelle på dem? Jeg hælder mest til den ny model.
For
> det er da lidt gejl med dobbelt skive for og skive bag, i stedet for en
> "kedelig" single skive og tromle.
> Jeg har hørt at jeg skal være opmærksom på en eller anden kæde er løber
lige
> under olie påfyldnings hullet(Armand?), er der ellers andet? Nogen
> erfaringer med den som droslet?
>
> Tobias, Der er mega glad for sin ny IXS Nitrox jakke, selvom mor siger han
> ser fed ud i den.
>
>