MultiMax øreproppe afprøvet
Fra : Bjørn S

Dato : 13-04-03 18:14

Hejsa,
jeg er lige kommet hjem efter en 3-4 timers dejlig, men halvkold køretur, og
har i den anledning for første gang forsøgt mine nyindkøbte MultiMax
øreproppe, som Poul Tyrell havde for salg.
De dæmper rigtig godt (nogen vil måske syntes for meget, alt er en
tilvænding), er behagelig at ha i ørene, men måske lidt "fumlete" at sætte
på plads.

Tidligere har jeg kørt med nogle Alpine musikproppe - dæmper for lidt, samt
nogle gule som Wurth leverer og som jeg har fri tilgang på via mit arbejde,
disse er ubehagelig ved længre tids brug, og de mister også pasformen og
derved dæmpningen når hjelmen trykker på øret

Jeg kan ihvertfald tilslutte mig koret af fornøjede bruger

--
/Bjørn - p.t. uden øresus

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-03 18:24

> Jeg kan ihvertfald tilslutte mig koret af fornøjede bruger
ja de er pisse gode )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Michael F. Larsen

Dato : 13-04-03 20:27

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in message
> ja de er pisse gode )
Ja, det kan jeg kun tilslutte mig... Jeg troede ellers jeg havde nogle OK
ørepropper før jeg købte disse, men der tog jeg åbenbart fuldstændig fejl,
for der er en verden til forskel - på den go'e måde

/Fastrup

Fra : Michael

Dato : 14-04-03 00:03

Hejsa.

"Bjørn S" skriver:

> [...]
> De dæmper rigtig godt (nogen vil måske syntes for meget, alt er en
> tilvænding), er behagelig at ha i ørene, men måske lidt "fumlete" at sætte

Du skal bare "nulre" dem så de bliver mindre, så er de nemme og sætte på plads.

I øvrigt kan de genbruges mange gange, når de er beskidte så smid dem i lommerne
på et par bukser der skal vaskes, og vask ved 40 grader. Så skulle de være som
nye.

Mvh.

Michael

XV 1100 Virago

Fra : Bjørn Jeppesen

Dato : 16-04-03 15:24

Bjørn hvor kan man købe dem billigst??

Mvh
Bjørn
cbr 1k

Fra : Bjørn S

Dato : 16-04-03 15:29

Bjørn Jeppesen wrote:

> Bjørn hvor kan man købe dem billigst??

Hej navnebror

Det vet jeg desværre ikke, de er så vidt jeg vet kun til salgs angro,
altså via et firma, Poul Tyrell her i gruppen skaffet nogen til videresalg
i gruppen for 2-3 uger siden.
Det kan være ham eller andre med "de rigtige" forbindelser kan skaffe
flere hvis interessen er tilstrækkelig.

Søg eventuelt i gruppen via www.google.com - nyhedsgrupper -
dk.fritid.motorcykel på multimax så dukker der også op links til den
danske forhandler.

--
/Bjørn