Sålet er det at blive kørt ned !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 13-04-03 14:21

Kommer trillende ind til Malmø igen efter en dejlig tur rundt i skåne på
ca 150 Km da lyset i krydset skifter til rødt og de begynder at køre fra
modkørende side incl et stk Mc han kommer Ca 50 M da der fra en
sidevej/tankstation BRAGER en Sort Volvo 745 ud med en dame bag rattet
BANG sagde det og Mc ligger smadret, jeg skynder mig derover for at hjælpe
og ser straks at selve føreren er sluppet med et par revne bukser og lidt
små skrammer. Han var heldig at farten ikke var nået at blive mere end
45-55 Km/t (der må køres 50)Ambulance kommer osv samt 5 store brandbiler,
han blive hentet og jeg får rest Mc´en op samt kigget lidt på skaderne.
Ikke slemt !! Heldigvis. Imens kommer "konen" over til mig og begynder at
overfuse mig om at Motorcykler skal forbydes og han kørte mindst 200, det
var hans egen skyld og det "lort" bare skulle slåes ihjel osv osv ???? og
alle ved da at motorcykler kører som Død og helvede og hun var da lykkelig
nu kunne hun jo få skiftet den lidt rustne skærm på hans forsikring, "Så
ka han lære det" var kommentaren. Jeg stod næsten med tårer i øjnene over
hendes mangel på forstand og var parat til at TÆVE forstanden tilbage i
hendes lillehjerne.
Så kom politiet de fik samme tur da hun skulle fortælle hvad der var sket
selvom sporene på vejen fortalte en ganske tydelig historie Mc´var rejst
ca 3 M fra bilen lettere skrabet ikke engang ind til metallet.Mens jeg
stille tænkte "de må sq da gøre noget ved hende" blev betjentens kulør
gasblå og så holdt hun kæft han flippede ud på svensk og SÅ blev der
skrevet rapport på at hun havde 2 vinterdæk på eet fordæk uden mønster osv
osv.

Han på Mc´en har jeg endnu ikke hørt fra han lovede at ringe da jeg har
nøglen til hans Mc det er 2 timer siden han røg afsted på skadestuen.

Morale : Pas på bilerne DE passer sq ikke på dig !!!
Og pas på jer selv, hav altid en udvej. du aner ikke hvilket
afstumpet fjols du måske har foran dig !!

MvH Eg

(der stadig er lidt rystet over damen menneskesyn)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-04-03 14:45

> var hans egen skyld og det "lort" bare skulle slåes ihjel osv osv ???? og
> alle ved da at motorcykler kører som Død og helvede

Vi kører altid for stærkt, altid for vildt og handler alle med våben og
narko. (IRONI!

Nej seriøst,

kender godt hendes holdning, og er træt af den.

Desværre er det svært at få disse folk til at skifte mening / holdning.

Heldigvis er loven sådan enrettet, at fx overtrædelse af vigepligt er ens
for alle, og på den måde kan man håbe der er lighed for loven.

Godt der ikke skete mere med ham på mcén.

Et lyspunkt ham betjenten kunne sætte hende på plads.

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Armand

Dato : 13-04-03 18:40

Thomas Jensen <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en
og

> kender godt hendes holdning, og er træt af den.
> Desværre er det svært at få disse folk til at skifte mening / holdning.

Jeg gentager lige mig selv:
Derved at man må forudsætte at ingen kører bevidst ud foran andre
trafikanter, så må man udlede at uhelds-forårsagere ikke har set modparten
inden uheldet og derfor selvfølgelig vil drage den konklusion at vedkommende
må have kørt som en sindssyg eftersom at han/hun kunne dukke ud af det blå !

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-04-03 20:30

> [...]
vedkommende
> må have kørt som en sindssyg eftersom at han/hun kunne dukke ud af det blå

Nej selvfølgelig kører folk ikke andre ned med vilje.

Men at hun starter med at sige sådanne ting må ligge i en fordom mod MCér,
og at hun derefter er glad for at hans forsikring skal betale for lakering
af hendes vogn, er sgu da en svinsk udtalelse som ikke kan forsvares!!

Fra : Hekto

Dato : 13-04-03 15:07

In article <b7bo7m$486$1@abbeden.bunk.cc>, Eg Egemarke says...
> [...]
> gasblå og så holdt hun kæft han flippede ud på svensk og SÅ blev der
> skrevet rapport på at hun havde 2 vinterdæk på eet fordæk uden mønster osv

En kedelig historie; men det SIDSTE af den må have været skønt at
overvære!!!!!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 TIL SALG!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SR/SRX/SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Olesen

Dato : 13-04-03 15:12

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Morale : Pas på bilerne DE passer sq ikke på dig !!!
> Og pas på jer selv, hav altid en udvej. du aner ikke hvilket
> afstumpet fjols du måske har foran dig !!

Ja..trist historie, men at sige bilerne ikke passer på MC'eren er noget fis.

MC'eren har nærmere en tendens til at møve sig frem i trafikken, ved rødt
lys, køkørsel
og mener de har forkørselsret evig og altid.

Vi der kører bil er sarte for ridser i skærmene, men alligevel
presser de F. motorcykler sig ofte på...

Morale: Pas på motorcyklerne DE er ligeglade med dig !!!
Og pas på dig selv, thi motorcyklerne ikke altid
er klar over, der faktisk er biler på vejene...

MVH

Fra : Dk.Dude

Dato : 13-04-03 16:05

> [...]
> Og pas på dig selv, thi motorcyklerne ikke altid
> er klar over, der faktisk er biler på vejene...

Og du er i familie med hende i Volvoen ?
(Verden set fra en madkasse)

Kim

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 13-04-03 16:23

Olesen wrote:

> [...]
> Og pas på dig selv, thi motorcyklerne ikke altid
> er klar over, der faktisk er biler på vejene...

Du er lidt af en trold, hva'!? :o/
Jeg snupper sq lige en skål popcorn og en kasse cola, for det her kan blive
underholdende!

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-04-03 16:29

> Du er lidt af en trold, hva'!? :o/
> Jeg snupper sq lige en skål popcorn og en kasse cola, for det her kan
blive
> underholdende!

ROTFL!!

Fra : Egemarke

Dato : 13-04-03 16:46

Ja desværre oplever jeg osse disse Mc KEGLER der Møver sig frem i
trafikken i indre by,(Sidder selv i en Lastbil af STOR størrelse) uden
hjelm og samtidigt opfører sig som om asfalten er opfundet for netop deres
skyld.

MEN det er ikke en profil du kan laste ALLE Mc kører for. Personligt
passer jeg selv på altid at bruge/have ligeså meget plads som hvis jeg sad
i en bil, netop pga de mere selvfikserede MIG MIG og så MIG een gang til
Egotrippere der mener at alt der kan presses til og chikaneres som det
mest naturlige i verden absolut osse MÅ drilles og udsættes for fare, for
Dem sker der jo ikke noget og de har da heller ikke valgt at sætte livet
på spil, så lad da endelig selvmords kandidaterne på Mc få hvad de så
inderligt ønsker, for OS stakkels selvcentrede børnehavebørn´s bilister
SKAL der da nok være plads til osse, vi skal "bare" lige have presset og
chanset den igennem og går det galt er det jo alligevel Mc´erne der er
nogle idioter.....

Præcis som keglerne der kigger i bakspejlet og ser en Mc hvorefter man ser
de griner lidt og så går der ca 15-25 sec så kommer sprinkleren !!!
For thi det er vel vældigt skægt Mig/jeg/min verden blev jo ikke våd !!

Jaja men de skulle bare vide at deres egotripperi rent faktisk slår ligeså
mange motorcyklister ihjel som motorcyklister der slår sig selv ihjel
(egne fejl)
Men hva rager det osse dem ?? de er jo ligeglade...

MvH Eg der har kørt i 12 år og overlevet netop med den holdning at ALLE
biler er ude på at slå ham ihjel og derfor altid prøver at have en udvej.

Mvh Eg

Fra : Egemarke

Dato : 13-04-03 17:09

Thomas Jensen wrote:

Den unge mand der var blevet ræset ned, har lige ringet han sidder stadig
på "Akutten" Skadestuen herovre med en forstukket tommel, et par revne
bukser men ellers i Go´stand han var mere bange for sin Mc end skaderne,
som han sagde Damn nu kommer jeg ikke ud at køre tidligst før efter
påsken. Surt og Synd.

MvH Eg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 13-04-03 17:18

> Den unge mand der var blevet ræset ned, har lige ringet han sidder stadig
> på "Akutten" Skadestuen herovre med en forstukket tommel, et par revne
> bukser

Det lyder da som om, at han var ret heldig!
Det var da godt, at høre!

Hilsen
Lars

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 13-04-03 17:00

> Ja..trist historie, men at sige bilerne ikke passer på MC'eren er noget
fis.

Jeg bliver selv enorm harm, når enkelte MC'ister feblisk fletter ind og ud i
en bilkø, jeg har sågar set en MC'ist, der tog en tur på cykelstien for at
"nå sit mål"..... rystende oplevelse! - Især når man selv kører MC. Men
enkelte kedelige oplevelser skal jo ikke gøres til fordomme: Jeg synes sgu,
at vi generelt kører ordenligt!

Jeg synes, at der bliver taget pænt hensyn til mig og at jeg tager pænt
hensyn til mine medtrafikanter.
MEN så sent, som I dag, var jeg tæt på at blive klippet af en billist 2
gange (læs: TO gange!) pga. AKUT vognbaneskift til højre (2. gang inde midt
i et vejkryds!).
Mine uheldige oplevelser skyldes ikke fart (Yamaha SR250SE), men ganske
enkelt uopmærksomhed og manglende orientering fra billistens side. Det kunne
heller ikke skyldes blinde vinkler, da han endelig opdagede mig, da jeg
råbte af ham gennem hans halvåbnede passager side-rude, mens han trykkede
mig ind mod højre vejkant! ;o/

Hvis jeg kunne få min MC til at fylde ligeså meget i landskabet som en
lastbil, så kunne den slags situationer sikkert undgås. Men min MC fylder jo
ikke særlig meget og forsvinder temmeligt nemt i trafikken. Dette er et
reelt faktum, så jeg kan (som MC'ist) ikke helt se, hvordan man kan undgår
dén slags oplevelser, andet end at forsøge, at afhverve en evt. ulykke.

Hilsen
Lars

P.S.
Jeg håber, at MC'isten hurtigt kommer over skrammerne og at "fru-dum" i lang
tid, må skamme sig over hendes urimlige opførsel/udskejelser!

Fra : Brian Lænø

Dato : 13-04-03 17:29

"Lars T. Thomsen" skrev
> [...]
> dén slags oplevelser, andet end at forsøge, at afhverve en evt. ulykke.

Det gælder om at køre som om din mc fylder mere.
Kør en ½-1 meter fra miderlinjen, hvis du kører efter loven i højre side af
vejen, så varer det ikke længe før en bilist mener at der er plads ved siden
af dig.
Der er en del sykologi i ens fremtræden på mc.
Hvis man kører stabilt tæt ved midterlinjen, så kan man kører med 80 km/t
uden nogen biler overhaler.
Men hvis man kører vigende i højre side med 100 km/t, så skal en del forbi.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 13-04-03 17:47

> [...]
af
> vejen, så varer det ikke længe før en bilist mener at der er plads ved

Jow, naturligvis! - Men hvis fjolset sidder og ævler i mobiltelefon og akut
trækker Toyotaen parallelt mod min vognbane (i en
hovsa-jeg-skal-sgu-da-til-højre-her-nede-manøvre), så ja: Jeg flytter væk
fra midten af min vognvognbane!

Jowda! - Den er god nok!

Hilsen
Lars

Fra : J.C.Kløve

Dato : 13-04-03 23:06

I tråden: 3e999037$0$136$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Skrev Brian Lænø :
[KLIP]

> [...]
> 80 km/t uden nogen biler overhaler.
> Men hvis man kører vigende i højre side med 100 km/t, så skal en

Indlednings vist kan jeg konstatere at der -ikke sjældent- er bilister
der udviser stor hjælpsomhed over for min MC - og jeg forsøger da også
at være hensynsfuld.

Det kan dog være svært at gardere sig og være tilstrækkeligt
forudseende, som følgende eksempel er et eksempel på.

Jeg kører en morgen på MC'en til arbejde af den gamle hovedvej med
jævnt tempo (80-90 km/t). På vej skal jeg passere et dobbelt T-kryds
først et fra højre dernæst et fra venstre. Erfaringsmæssigt ved jeg
at, der om morgenen er mange trafikanter der skal "lige over krydset",
og at de kan have lidt travlt, hvorfor de ikke altid når at se sig
ordentligt for inden de kører ud - erfarings mæssigt vil sige to "near
miss".

Da jeg nærmer mig krydset kan jeg se at der kommer en bil, og jeg
trækker ud tæt til til midterstriben og forbereder mig på evt. at
bremse/undvige hvis nu...

Et stykke bag mig kører en bil, der nu lige pludselig ser sit snit til
at komme forbi _højre om_ !!!

Jeg er ved at være forbi bilisten og indrømmet - min fejl - jeg
orienterede mig ikke bagud, inden jeg trak på plads igen. Jeg drønte
simpelthen ikke om at nogen kunne finde på at overhale den vej
omkring, eller evt. have så travlt

Bumelum - jeg finder nu mig selv - _lænende mig med skulderen op af
sideruden på en bil_ !! et stunt der holder de næste ca 100m (føltes
som flere kiometer) inden jeg "kommer fri" ved at vride godt i ruladen
og komme forbi bilisten.

Tak skal du ha -

Jeg holdt ind til siden et stykke længere henne, for at se om det var
muligt at få hjertet ned i brystkassen igen, og for at få en smøg til
at dæmpe nerverne - bilisten fortsatte uanfægtet.

Ordet ubehageligt beskriver ikke min fornemmelse da jeg med temmeligt
rystende hænder fik gang i min smøg.

Læg lige mærke til at jeg ikke kalder bilisten for idiot, måske
misforstod han situationen, eller han blev overrsaket over at en MC
ikke bankede der ud af med 220, hvad ved jeg - men pointen er - jeg
forsøgte at være forsigtig og endte op med en oplevelse der mildest
talt var et mareridt medens det stod på.

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-04-03 17:27

> [...]
> sideruden på en bil_ !! et stunt der holder de næste ca 100m (føltes
> som flere kiometer) inden jeg "kommer fri" ved at vride godt i ruladen

Det er bestemt ikke sjovt - Det er sket for mig 2 gange i københavns
myldertids trafik (heldigvis med lavere fart). Den ene lå jeg på
ydersiden rundt i et 2sporet venstresving og bilisten havde ikke set mig
og lavede et "herresving" fra inderste til yderste bane. Anden gang
lavede en bilist et vognbaneskift til min bane. Begge gange lykkedes det
mirakuløst at holde balancen med knæ og albuer mod bilen.

(Dertil er der så de mange "near misses" - der er det min erfaring at en
albue mod sideruden er mere effektivt end at bruge hornet)

/A

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-04-03 18:43

On Sun, 13 Apr 2003 16:11:53 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

Hej Olsen.

Jeg kører både bil og MC, så jeg er vandt til at se sagen fra to
sider.

>Ja..trist historie, men at sige bilerne ikke passer på MC'eren er noget fis.

Det er desværre rigtigt.
De færreste bilister kan bedømme afstand og hastighed på en MC.
Det har vist noget med størrelsen at gøre.

>MC'eren har nærmere en tendens til at møve sig frem i trafikken, ved rødt
>lys, køkørsel
>og mener de har forkørselsret evig og altid.

Som MC pilot er du desværre tvunhet til at tænke for mindst to:
Dig selv og den nærmest kørende bil.
At MC'en er mere væver i bytrafik og kan udnytte de "huller" der er i
trafikken irriterer ofte bilisterne, og enhver MC kører ved af bitter
erfaring at bilisterne kan finde på ligefrem at blokere for dem.
Det du kalder for at møve finder vi andre for ganske naturligt.
Hvis jeg i bil der en MC bag mig giver jeg plads - At jeg skal sidde i
køen betyder ikke at jeg skal gøre livet surt for andre.

>Vi der kører bil er sarte for ridser i skærmene, men alligevel
>presser de F. motorcykler sig ofte på...

Jeg kan garantere dig at MC piloten er mere sart end du er.
Han er ikke "beskyttet" af blik - Hvis han får ridser er det i kød og
blod.
Madkassen kan sendes til bulesmeden, men MC piloten skal selv gro
sammen igen for det meste med lidt hjælp fra en kirug.
Og med hensyn til køretøjet kan jeg garantere dig for at ham der kører
MC er mere ømtålelig med sit køretøj end du nogensinde bliver med dit.

>Morale: Pas på motorcyklerne DE er ligeglade med dig !!!
> Og pas på dig selv, thi motorcyklerne ikke altid
> er klar over, der faktisk er biler på vejene...

Vi er desværre alt for godt klar over at der er biler på vejene.
Det taler antallet af skader på MC'er hvor bilisterne er skyldige
deres ganske klare sprog om.
De fleste ulykker sker hvor biler kommer fra sideveje eller ved
venstresving hvor madkasserne ikke overholder deres vigepligt.
Modsat hvad du tror vil MC kørere gerne leve.
Vi har nemlig et langt sjovere liv end de der har deres liv
indskrænket til et rullende læskur.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Frank holm

Dato : 13-04-03 19:02

nu har jeg snart godt ondt i maven gggggggggg
Jeg tilslutter mig flokken der altid kigger efter `flugtveje` når der holder
en kampvogn der er igang ´med at identificere mig som værende en puch -
simpelthen fordi at. regnestykket på sydvestsjælland ender op med at. 30km
landevej lig 2-3 der lige lister ud over en fiskemund, og jeg er ikke helt
færdig med at leve
OG JEG VED SQ GODT DE IKK GØR DET MED VILJE!!

--

Med Venlig Hilsen.
Frank Holm.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 13-04-03 19:27

Frank holm wrote:

> ...en kampvogn der er igang ´med at identificere mig som værende
> en puch...
_________________________________

Er der noget at sige til det?? ...du har jo ingen nummerplade på menneske!

Sorry, ku ik la vær! he he

Fra : Frank holm

Dato : 13-04-03 19:39

må dine sokker krympe.......

--

Med Venlig Hilsen.
Frank Holm.

Fra : Futte & Co.

Dato : 13-04-03 20:03

"Frank holm" <Rudeteknik@tdcadsl.dk> wrote in message
> må dine sokker krympe.......

og dine seler blive for korte

Der er sgu skægt her i gruppen, man kan altid finde noget morsomt,

--
Jørgen , Brøndby, der stadig griner over hele hovedet efter dagens tur.
CB550F , den fine årgang 1975, med mange km. landevej i sigte

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 13-04-03 19:54

> [...]
> færdig med at leve
> OG JEG VED SQ GODT DE IKK GØR DET MED VILJE!!

Kender dog ikke meget til vejnettet på sydvestsjælland, men ellers er jeg
HELT enig!

Hilsen
Lars

Fra : Thomas Makro

Dato : 13-04-03 21:27

wrote:

>MC'eren har nærmere en tendens til at møve sig frem i trafikken, ved rødt
>lys, køkørsel
>og mener de har forkørselsret evig og altid.

Aaaah Mr. Jantelov himself...

Hvis du tager et smut til andre europæiske storbyer, vil du finde ud
af, at trafikken glider bedst når knallerter og motorcykler kører
mellem rækkerne. Gjorde de ikke det, ville bilisternes transporttid
forøges.

>Vi der kører bil er sarte for ridser i skærmene, men alligevel
>presser de F. motorcykler sig ofte på...
Motorcyklisterne er mindst lige så hysteriske med skræmmer.

>Morale: Pas på motorcyklerne DE er ligeglade med dig !!!
> Og pas på dig selv, thi motorcyklerne ikke altid
> er klar over, der faktisk er biler på vejene...
Nu er det sengetid

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 14-04-03 01:59

Thomas Makro <tmakro@fjernesvip.cybercity.dk> skrev i en

> [...]
> af, at trafikken glider bedst når knallerter og motorcykler kører
> mellem rækkerne. Gjorde de ikke det, ville bilisternes transporttid

Det lyder meget rigtigt det med transporttiden. Men under alle
omstændigheder har jeg simpelthen her i Thailand måttet afpasse det med at
køre som de andre motorcyklister, for her kører de alle, inklusiv politiet -
og af dem er der mange motorcyklister - indenom, imellem og udenom
bilisterne, om de så skal overskrider dobbelt optrukne linier. Og ved grønt
lys starter så et hav af 110 - 125 cc motorcykler som kommer over krydset
før bilerne. Ulempen er at min mc er en BMW boxer som jo er bredere end de
andres, så jeg kigger meget efter en mc til bykørsel; 125 cc koster som ny
6 - 8.000 kr.

Gert Thorgersen

Fra : RacerNiels

Dato : 14-04-03 00:11

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> MC'eren har nærmere en tendens til at møve sig frem i trafikken, ved rødt
> lys, køkørsel
> og mener de har forkørselsret evig og altid.

wak wak wak...
Nu har Steen Gruby lige udtrykt det rigtig godt, så jeg sender bare en "også
mig"-spammail.

Grunden til at en mc kan køre frem mellem rækkerne og benytte sig af alle de
små huller er jo netop at den ikke fylder noget. Og når den ikke fylder
noget, så kan jeg ikke se hvordan den kan genere dig. En mc er så hurtig at
det i hvert fald ikke er den du kommer til at vente bag, så hvad er
problemet?

Hvis der er noget der er irriterende, så er det de F. (for nu at bruge dit
eget udtryk) billister, der kan finde på at starte en kø i køen ved at køre
side om side, klistret op ad midterstriben på motorvejen, bare for at en mc
ikke skal komme forbi og forlænge deres transporttid.... as if...!!
Hvad med om billisterne snart fattede betydningen af ordet fælleskørsel?!?!
Dét ville i hvert fald ikke være til skade for transporttiden!

> Vi der kører bil er sarte for ridser i skærmene, men alligevel
> presser de F. motorcykler sig ofte på...

HO*bullshit*ST!! Hvis der skal laves ridser skal der jo kører _helt_ tæt og
mases. Da der oftest laves ridser i begge parter, vil denne masen højst
sandsynligt føre til styrt hos mc'en, og det kunne jeg godt forestille mig
var uønskeligt fra mc-chaufførens side...

Hvad så nu? Tjaa.. hvis du fremover giver ham den halve meter han står og
mangler, slipper du for ridser i skærmene og en larmende mc. Valget er dit.

/Niels
SV650 *fylder intet - væk på et sekund*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-04-03 21:56

Olesen wrote:

> de F. motorcykler sig ofte på...

Hvis du ikke kan lide motorcykler, er du endt de forkerte sted. (højreklik
på 'dk.fritid.motorcykel ude til venstre og klik unsubscribe)
--
mvh Jes Vestervang - der også triller op mellem bilerne, hvis der alligevel
er god plads og tid til det...

Fra : Thomas Makro

Dato : 13-04-03 21:49

On Sun, 13 Apr 2003 13:20:54 +0000 (UTC), egemarke@hotmail.com (Eg
Egemarke) wrote:

> [...]
>gasblå og så holdt hun kæft han flippede ud på svensk og SÅ blev der
>skrevet rapport på at hun havde 2 vinterdæk på eet fordæk uden mønster osv
Henvendte du dig ikke til betjenten, og fortalte ham, at du havde set
det hele, og at du gerne ville være vidne?

Fra : Martin

Dato : 14-04-03 07:04

Ja, jeg forundres tilstadihed over bilisters idioti.
Når hun nu "ved" at alle Mcere kører som død og helvede, hvorfor
vælger hun så at køre ud foran ham ??.

Martin

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-04-03 08:24