40-års føs'da med ræs for Off-Rødder, pind~
Fra : dots

Dato : 12-04-03 20:51

Jah .. det er mig der blir 40 i år og jeg har ikke kørt motocross endnu. Jeg
må ha fat i J.Ø. og komme med til Saxtorp næste år.
Har lige været hos min nabo-storbonde og betale gammel høregning.
Han har altid været en top fin fyr, og nu har han købt egnens største gods,
som har jorder op til mig.
Vi må gerne køre i hans granskov, på hans fede markveje og over det hele,
bare ikke i kornet ! Dvs. + et par hundrede tdr land + mine 10

Men er der nogen af Jer Off-Rødder der _kan_ lokkes til Sjælland, engang
aug/sept til et føs'das arrangement ??
--
- dots -
Honda CRM125 R

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-03 21:30

> Men er der nogen af Jer Off-Rødder der _kan_ lokkes til Sjælland, engang
> aug/sept til et føs'das arrangement ??

Jeg er 100% frisk )
Det lyder som noget man IKKE vil gå glip af ! )
Hvad ønsker du dig )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : dots

Dato : 12-04-03 21:40

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg er 100% frisk )
> Det lyder som noget man IKKE vil gå glip af ! )
> Hvad ønsker du dig )
>
> --
> Mvh
> Morten --- http://StarChild.dk

Ønsker mig bare EN HEL MASSE FRISKE OFF-RØDDER FRA HELE LANDET og en fed
tour landskabet rundt, og får flere ideer, som dagen går - den sidste kræver
nok en Rigtig God flaske Rødvin hos min anden nabo ...Men så er der også(en
meget tricky vej op) total udsigt over hele Odsherred(næsten, men HØJT oppe)
og stejlt ned ...

dots

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-04-03 22:27

Det lyder fedt. Hvis jeg har fået solgt XT'eren og købt en rigtig crosser,
så kan du godt regne med mig.

Du må lige sende en ønskeseddel

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 13-04-03 14:53

dots <dots@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> bare ikke i kornet ! Dvs. + et par hundrede tdr land + mine 10
> Men er der nogen af Jer Off-Rødder der _kan_ lokkes til Sjælland, engang

Hold da kæft Dot'te- Du forstår at runde med stil!!

--
Armand.

Fra : dots

Dato : 13-04-03 17:39

> Hold da kæft Dot'te- Du forstår at runde med stil!!
>
> --
> Armand.

Hæ, ja det håber jeg da på
Venter stadig spændt på at få besked fra afd. nord, Aalborg Off-Road MC
Klub ..

dots