Svejsning af Aluminium
Fra : Egemarke

Dato : 12-04-03 20:02

Ophænget til mine instrumenter er knækket, og en Ny koster en milliard
samt ca 6 år leveringstid, derfor ville jeg spørge om nogen kan/kender een
der kan svejse i ovenævnte material da jeg ellers triller rundt uden
instrumenter. Hvilket er knap så praktisk. Helst i Kbh

Svar her i gruppen.

MvH Eg

Fra : Egemarke

Dato : 12-04-03 20:05

Mangler da lige den her osse synes i ikk:

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-04-03 22:15

Hejsa

> Mangler da lige den her osse synes i ikk:

Daam Den er pæn....
Det er lige før at jeg vil bytte! :)

Er den bare EKSTREM velholdt, eller nyrenoveret?
Hvordan kan du holde forrørne så pæne?

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Niels

Dato : 12-04-03 22:48

bdr. fjelktoft, herlev kan svejse i alt, snak med Tony

http://www.fjelktoft.dk/

Fra : Allan Wisborg

Dato : 13-04-03 08:06

> [...]
> der kan svejse i ovenævnte material da jeg ellers triller rundt uden
> instrumenter. Hvilket er knap så praktisk. Helst i Kbh

Jeg ved ikke om de stadig gør det, men dengang vi havde mobil diskotek, der
handlede vi her:

http://www.high-light.dk

De havde dengang et værksted i kælderen hvor de selv lavede gitterbroer ol.
i aluminium, altså svejsede dem sammen selv.
Det er på nørrebro.

Allan
TRX 850

Fra : nd

Dato : 13-04-03 15:34

"Allan Wisborg" <fjerndetteaw@teamuniuqe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ol.
> i aluminium, altså svejsede dem sammen selv.

Hej Disco dreng

Hvor blev du og konen af? Vi havde en dejlig tur rundt i det
Nord/vestsjællandske, med masser af dæk-side-slidne-sving Plus en
radarkontrol, på kalundborg mototrafikvejen, som blev passeret med 130-180
km/t, men de havde vist ikke nået at få sat udstyret helt op endnu

En "anonym" tomgænger

---