Pas på ved prøvekørsel (åbent hus)
Fra : Brian Lænø

Dato : 12-04-03 16:53

Hej
Efter at jeg har været ude at prøve køre Ducati, vil jeg lige komme med en
advarsel.
Pas på bremserne!
Hvis man kommer fra en ældre/normal/sofacykel m.m., så pas hvis du
prøvekører en moderne racermodel.
Jeg var ude at køre på en ST4 (dejlig mc), den bremser mange gange hårdere
end en gammel mc.
Der var desværre en der tabte en 748, han bremsede og drejede samtidig (han
kører på Motoguzi, intet ondt om den mc).
Det var sikkert bremserne der overraskede ham, man kan let blokere forhjulet
med en finger på en 748.
Det skete heldigvis med meget lav hastighed (sving ind af en sidevej), han
slap så vidt jeg ved med lidt hudafskrabning.
Så hvis du er vandt til normale bremser, så pas på hvis du prøver en
racermodel.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Armand

Dato : 13-04-03 15:28

Brian Lænø <brian-la@adslhome.dk> skrev i en

Det er jo ligefør at man ikke tør foreslå dig at prøve at slette den ene af
de to dobbeltpostings fra dig, men prøv det alligevel og bliv meget
(IT-)klogere!

--
Armand.

Fra : Brian Lænø

Dato : 13-04-03 16:07

"Armand"

> Det er jo ligefør at man ikke tør foreslå dig at prøve at slette den ene
af
> de to dobbeltpostings fra dig, men prøv det alligevel og bliv meget
> (IT-)klogere!

Så var det jo godt at du turde
Jeg tækte ikke lige på det, det er slettet nu.

--
Brian
Der godt kan huske hvordan man sletter et indlæg (meget IT klog )

Fra : Armand

Dato : 13-04-03 19:09

Brian Lænø <brian-la@adslhome.dk> skrev i en

> Brian
> Der godt kan huske hvordan man sletter et indlæg (meget IT klog )

- - - - og modtagelig overfor gode tip! :-|

--
Armand.