Farvede bolte - link til Pro-Bolt i Canada
Fra : Richard

Dato : 12-04-03 14:23

Farvede bolte nævnes iblandt, men jeg ved ikke, hvor lette de er at få
fat i herhjemme - faldt over denne link til et firma i CAN der sælger
farvede bolte til de fleste mc-motorer mv:

www.pro-bolt-canada.com/acatalog

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 13-04-03 11:32

Richard <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en
> [...]
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Jeg har et katalog fra Demon Tweeke Motorsport Direct, det er 4 år gammelt,
og i det er der på side 256 bl.a. nogle røde umbraco, og ved siden af står
de:" Availablein red, blue, purple, silver or gold. Metric only". Og 100
pack £39.95

Bag på kataloget står der bl.a. e-mail: sales@demon-tweeks.co.uk og
www.demon-tweeks.co.uk som det ses er det et firma i England. Det er jo et
postordre firma hvorfra jeg en gang har købt noget til motorcyklen.

Mvh
Gert Thorgersen.

Fra : BLACK MAGIC Top Fuel~

Dato : 15-04-03 17:57

www.LOIS.DE

Fra : Armand

Dato : 15-04-03 21:34

BLACK MAGIC Top Fuel Racing - Jon Iversen <Ji@_NOSPAM_mail.dk> skrev i en
> www.LOIS.DE

NIX!

www.louis.de !!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 15-04-03 22:14

Armand wrote:

> NIX!
>
> www.louis.de !!

Faktisk jo; den oversætter faktisk lois.de til louis.de - N 7.02 gør
ihvertfald - synes også den så skæv ud

Fra : Armand

Dato : 16-04-03 11:00

> Faktisk jo; den oversætter faktisk lois.de til louis.de - N 7.02 gør
> ihvertfald - synes også den så skæv ud

Aha!

Men mon ikke at det er Louis der har garderet sig med et par alternative
adresser? :-/

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 16-04-03 12:08

Armand wrote:

> Aha!
>
> Men mon ikke at det er Louis der har garderet sig med et par alternative
> adresser? :-/

Jo det er det såmænd nok - det er næppe Lois Lane, der har skiftet land
og branche