ålborg offroad klub
Fra : klaus nielsen

Dato : 11-04-03 10:41

jeg tænkte bare lige på om man måtte komme en tur forbi i weekenden hvis der
skete noget ?
jeg kører ikke i klub nu. men vil godt hvis medlemmerne er tilpas tossede

jeg har kørt i vendelboerne engang, men det var ikke lige mig..
hyg jer der ude og pas på jer selv

klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk
vfr750 og xl600r

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-04-03 10:46

klaus nielsen <klaus_nielsen@tdcadsl.dk> wrote in article
<3e968dab$0$256$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg kører ikke i klub nu. men vil godt hvis medlemmerne er tilpas tossede
>
> jeg har kørt i vendelboerne engang, men det var ikke lige mig..

Der ER rent fakta rumlen omkring hygge på søndag. Lad os da gøre noget ved
det så. Jeg sender dig lige en mæl m. mødested.
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-04-03 12:15

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der ER rent fakta rumlen omkring hygge på søndag. Lad os da gøre noget ved
> det så. Jeg sender dig lige en mæl m. mødested.

Jæ ve mæ!

Rittig

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-04-03 12:16

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3e96a27e$0$244$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...

> Jæ ve mæ!

Do er hermæ inviteret... mødested det sædvanlige dvs. hos mig, skal vi sige
11 eller 12. Husk der er koncert på skråen samme aften, med rigtig rigtig
god musik.
www.guyforsyth.com

Vi ku jo kombinere det med lidt skiveskydning??

--
Søren
http://motortosse.dk