korrosions-accelerator :-(
Fra : vmx

Dato : 11-04-03 08:04

nogen gad ikke læse "salt-warnings"...

men nu har de været dér igen.. Damn!

Saltet i hele området omkring Århus...
F*CK da osse !

Robert

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 11-04-03 08:18

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message
news:b75pdc$1j44$1@news.cybercity.dk...
> nogen gad ikke læse "salt-warnings"...
>
> men nu har de været dér igen.. Damn!
>
> Saltet i hele området omkring Århus...
> F*CK da osse !
>
> Robert

Det ser ud til at det faktisk er hele landet der har fået salt, eller er i
færd med at få det ((((((

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-04-03 10:02

> Det ser ud til at det faktisk er hele landet der har fået salt, eller er i
> færd med at få det ((((((

Så behøver jeg da ikke at være så træt af at jeg ikke har fået min MC
køreklar endnu.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ole Baun

Dato : 11-04-03 23:02

"Martin Sørensen" skrev i en meddelelse news:b760ds$b9l$1@sunsite.dk...

> Så behøver jeg da ikke at være så træt af at jeg ikke har fået min MC
> køreklar endnu.

18 grader på onsdag. Go´ påske
Undskyld hvis jeg gnider salt i såret , men jeg er ikke allergisk overfor
rust. Ved da godt at mc´en ikke har godt af det, men hvad er vigtigst:
- om den holder 30 år eller kun det halve,
- eller om man kan komme ud at køre når temperaturene indbyder til det.

Ole Baun
CB 500, ´96.

Fra : Tom

Dato : 11-04-03 10:27

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> wrote in message

> "vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message

> Det ser ud til at det faktisk er hele landet der har fået salt, eller er i
> [...]
Ahhh Esbjeg har ikke fået salt !!! der er jo fordele ved at bo tæt på
vandet.

Tom
GPX600R

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-04-03 11:56

> Ahhh Esbjeg har ikke fået salt !!! der er jo fordele ved at bo tæt på
> vandet.

Nej det saltes jo hele året (fra havet). Hvor er det nu man sælger
brugte biler fra Esbjerg (og Fanø) ...

/A

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-04-03 10:41