|
| Ghost Rider, igen igen. Fra : Klaus G. |
Dato : 10-04-03 17:51 |
|
Hej.
Jeg har lige et par spørgsmål ang. "Ghost Rider The Final Ride". Og da
sidste tråd blev startet d.13/3, tager jeg mig den frihed at starte en ny,
da førnævnte nok ikke bliver tjekket så meget.
Hvad for en mc er det han køre på, og hvad motor specs har den før den er
blevet tunet, og så efte?. Og hvordan er den tunet? Hvad topfart har den, og
er dens topfart dokumenteret?
Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor at man kan lave wheelie ved
200mph. Jeg mener, der må da være enorm vindmodstand når han letter
forhjulet. Det er jo næsten en mur han rammer.
At holde et gennemsnit på 273km/t på en offentlig vej, med trafik, over en
strækning på 68km. Det er jeg også skeptisk overfor. Jeg ved godt det hele
er filmet, men der kan jo være fusket med den film. Han bremser jo ned til
130km/t nogen steder, og så skal der jo grove meget fart på, før han kan
komme op på et gennemsit på 273km/t. Jeg ved godt den accelrere meget
hurtigt, men alligevel.
Så kort og godt, det jeg er ude efter er noget dokumentation, eller noget i
har hørt fra andre kilder end dem som formidler filmen...
--
Klaus G. / Seth-Enoch
| |
Rune \(Bandit600R\) (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Rune \(Bandit600R\) |
Dato : 10-04-03 18:05 |
| | |
Hans Joergensen (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 10-04-03 19:22 |
| | |
Psycho Cowboy (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Psycho Cowboy |
Dato : 10-04-03 20:31 |
|
Hans Joergensen wrote:
> Se fx. under FAQ..
>
> Men, jeg synes sguda også han kører på en R1 på et tidspunkt?
>
> // Hans
_____________________________________
Det får jeg det så ikke til... Han kører strækningsrekorderne på en GSX-R
1000, og blærer sig lidt på busa'en med 417 hk, og den han kører forbi det
der mc-mødested med, kan jeg ikke helt finde ud af. :o/ ...måske en GSX-R
1000 uden frontkåbe og lettere ombygget....??
--
Psycho Cowboy
Babygixxer
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234
| |
Rasmus Hauch (11-04-2003)
| Kommentar Fra : Rasmus Hauch |
Dato : 11-04-03 14:48 |
|
og den han kører forbi det
> der mc-mødested med, kan jeg ikke helt finde ud af. :o/ ...måske en GSX-R
> 1000 uden frontkåbe og lettere ombygget....??
>
Korrekt!
Der er sat Crosser styr på,men ellers er det "bare" en Gixxer 1000.
Det fortæller han selv hvis man læser lidt i Forummet på hjemmesiden.
Mvh
Rasmus ZX9R-C
| |
Kim Hansen (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Kim Hansen |
Dato : 10-04-03 20:35 |
|
On Thu, 10 Apr 2003 19:05:09 +0200, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:
>Han kører en GSX-R1000 og en Hayabusa med Turbo og 417hk
Og en lille bmx'er med en mk
M.v.h.
Kim Hansen
Fyn
Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S
| |
Kim Hansen (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Kim Hansen |
Dato : 10-04-03 20:44 |
|
On Thu, 10 Apr 2003 19:05:09 +0200, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:
> Hayabusa med Turbo og 417hk
Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek, og en topfart på 439 km/t
Der sq hurtigt hvis det passer
M.v.h.
Kim Hansen
Fyn
Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S
| |
GRISEN (11-04-2003)
| Kommentar Fra : GRISEN |
Dato : 11-04-03 17:06 |
|
On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote:
>> Hayabusa med Turbo og 417hk
>
>Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek, og en topfart på 439 km/t
Hmmm.... rullebånd kan afgøre det første.
Hvem kender en privat person der har en laser liggende i skuffen?
Folk der laver hastighedsrekordforsøg i den amerikanske ørken har vel en, men....
Hvis det er en politi-måling, så må bøden ha' været STOR. :-/
*
Jan
| |
Armand (11-04-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 11-04-03 17:51 |
|
> On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote:
>
> >> Hayabusa med Turbo og 417hk
> >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette tal
til tyngdeaccelerationen?
Jeg finder det helt ud i tovene :-|
--
Armand.
| |
Hans Joergensen (12-04-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 12-04-03 10:09 |
|
Armand wrote:
>> >> Hayabusa med Turbo og 417hk
>> >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
> ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette tal
> til tyngdeaccelerationen?
> Jeg finder det helt ud i tovene :-|
Ditto ..
En F1-racer gør vist 0-200 på ca. 4-6 sek, men den har trods alt
også noget mere vejgreb og stabilitet at gøre det med...
0-300 på 9,1 er vist forbeholdt dragbikes med wheeliebar og en noget
anden vægtfordeling end en Hayabusa har.
// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv
| |
Ib Jakobsen (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Ib Jakobsen |
Dato : 10-04-03 15:20 |
|
Hans Joergensen wrote:
> En F1-racer gør vist 0-200 på ca. 4-6 sek, men den har trods alt
> også noget mere vejgreb og stabilitet at gøre det med...
>
> 0-300 på 9,1 er vist forbeholdt dragbikes med wheeliebar og en noget
> anden vægtfordeling end en Hayabusa har.
Hvis jeg ikke husker meget galt har Bengtsson fra Sverige trukket 0-315 km/t på
ca.7 sekunder. Men det er så også med lim på banen og hele den tyrkiske musik.
--
Med venlig hilsen
Ib Jakobsen
| |
Hans Joergensen (12-04-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 12-04-03 18:25 |
|
Ib Jakobsen wrote:
>> 0-300 på 9,1 er vist forbeholdt dragbikes med wheeliebar og en noget
>> anden vægtfordeling end en Hayabusa har.
> Hvis jeg ikke husker meget galt har Bengtsson fra Sverige trukket 0-315 km/t på
> ca.7 sekunder. Men det er så også med lim på banen og hele den tyrkiske musik.
Der er jo naturligvis den mulighed at han har haft en wheeliebar på
Hayabusa'en, og har sat tiden på den måde... ?
Hvis man havde sådan en kværn er det sguda nærliggende at smide den
ind på en dragstrip og teste den af :)
// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding
| |
Dennis Hellan Peders~ (12-04-2003)
| Kommentar Fra : Dennis Hellan Peders~ |
Dato : 12-04-03 16:58 |
|
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:b78ea1$1173$1@news.cybercity.dk...
>
>
> > On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk>
wrote:
> >
> > >> Hayabusa med Turbo og 417hk
> > >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
>
> ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere
dette tal
> til tyngdeaccelerationen?
> Jeg finder det helt ud i tovene :-|
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><
Næh, men jeg kan gengive lidt data, fra et Bike blad der havde en test
af fire hayabusser,
Den med flest heste var en med turbo og den lavede 339 Hk ved 7000
omd, og 474 Nm ved 6900 omd
0-100 på 3,5 sek / 49 meter
0-120 på 4,1 sek / 67 meter
0-150 på 5,1 sek /105 meter
0-180 på 6,5 sek /170 meter
0-200 på 7,7 sek / 232 meter
0 til 400 meter på 10,3 sek udgangshastighed 250 km/t
0 til 1000 meter på 17,9 sek udgangshastighed 304 km/t
Så selv om den skulle have "lidt" flere heste, så tror jeg ikke på en
0-300 tid på 9,1 sek !
--
Hilsen
Dennis Pedersen
GSF 1,2 N
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=66
| |
Ib Jakobsen (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Ib Jakobsen |
Dato : 10-04-03 23:28 |
|
Dennis Hellan Pedersen wrote:
> 0-100 på 3,5 sek / 49 meter
> 0-120 på 4,1 sek / 67 meter
> 0-150 på 5,1 sek /105 meter
> 0-180 på 6,5 sek /170 meter
> 0-200 på 7,7 sek / 232 meter
>
> 0 til 400 meter på 10,3 sek udgangshastighed 250 km/t
> 0 til 1000 meter på 17,9 sek udgangshastighed 304 km/t
Til sammenligning har jeg set dragbikes trække de godt 270 km/t ved 200
mærket. Men så er det også 700-1000 hk, og et bagdæk så bredt at den kunne
stå selv!.
> Så selv om den skulle have "lidt" flere heste, så tror jeg ikke på en
> 0-300 tid på 9,1 sek !
Det har du vist ret i.
--
Med venlig hilsen
Ib Jakobsen
| |
Mads Lund (14-04-2003)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 14-04-03 08:46 |
|
> ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette tal
> til tyngdeaccelerationen?
> Jeg finder det helt ud i tovene :-|
Jo rent effektmæssigt skal der mere til. Men vejgrebsmæssigt kan den nok
lade sig gøre.
Og når man har set en top fuel gå 0-400 på 4 sek på 400m i ca. tal så
er alt andet langsomt
Mads Lund, der gerne ville prøve at trække de 8G som en top fuel kan
præstere.
Ninja9RT som nok mangler 6,5G endnu
| |
Hans Joergensen (14-04-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 14-04-03 09:31 |
| | |
Mads Lund (14-04-2003)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 14-04-03 10:34 |
|
> Hvor meget mangler du ?
Bare det sidste. Min indsprøjtnings boks er på vej fra UK (kommer lige efter
påske), og så skal jeg have lavet et spjældhus og monteret kåben. Så er vi
klar til opstart.
Mads Lund
Ninja9RT
| |
Peter Aagaard (14-04-2003)
| Kommentar Fra : Peter Aagaard |
Dato : 14-04-03 23:29 |
|
Mads Lund wrote:
>> Hvor meget mangler du ?
>
> Bare det sidste. Min indsprøjtnings boks er på vej fra UK (kommer
> lige efter påske), og så skal jeg have lavet et spjældhus og monteret
> kåben. Så er vi klar til opstart.
>
> Mads Lund
> Ninja9RT
Efter det skal den vel hedde Ninja9ML eller hva'
| |
Jacob Bunk Nielsen (12-04-2003)
| Kommentar Fra : Jacob Bunk Nielsen |
Dato : 12-04-03 15:45 |
|
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
>> On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote:
>>
>> >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
>
> ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette tal
> til tyngdeaccelerationen?
0-300 km/t på 9,1 sekunder svarer til en jævn acceleration på ca. 9,15
m/s². Det er vel rimeligt at antage at sådan en tunet knallert
accelererer rimelig godt, selv tæt på 300 km/t, men jævn/lineær
acceleration er vist utopi.
Tyngdeaccelerationen er ca. 9,82 m/s² her på vore breddegrader.
MC-revyen 2001 siger at en Hayabusa i standard-trim går fra 0-100 km/t
på 2,6 sekunder. Det svarer til en jævn acceleration på 10,68
m/s². Det kan nok ikke gøres så meget hurtigere, da det så vil være
svært at holde forhjulet nede.
Så er spørgsmålet "blot" om det er muligt stort set at forsætte
accelerationen i samme tempo op gennem gearene? Jeg mener at jeg
engang har læst at en Hayabusa går fra 0-200 km/t på ca. 9
sekunder. Det betyder altså at accelerationen fra 100-200 km/t tager
lidt over dobbelt så lang tid som fra 0-100 km/t. Det giver også
mening eftersom vindmodstanden (som vel er den største modstand ved
høje hastigheder) jo er proportional med hastigheden i anden.
Ser man meget groft på sagerne, så kan det se ud til at det forholder
sig således at t(v) = K*v², hvor t(v) er tiden som funktion af
hastigheden, og K er en konstant. Så får vi at K for en standard
Hayabusa bliver:
9 s = K*(55,5 m/s)² <=> K ~= 0,002916 s³/m².
For Ghostrider-cyklen bliver K:
9,1 s = K*(83,3 m/s)² <=> K ~= 0,0013104 s³/m²
Det betyder så at Ghostrider-cyklen ca. skal være i stand til at
accelere fra 0-200 km/t på:
t(200 km/t) = 0,0013104 s³/m² * (55,5 m/s)² ~= 4,04 s
Det lyder lidt vildt. Derefter skulle accelerationen fra 200-300 km/t
så tage ca. 5 sekunder.
Det er naturligvis meget muligt at min model er helt ved siden af, den
siger blandt andet også at en standard Hayabusa skal kunne accelere
fra 0-100 km/t på 2,25 sekunder, og at Ghostrider-cyklen skal klare
det på ca. 1,01 sekunder. Men hey - det var jo kun en grov model
> Jeg finder det helt ud i tovene :-|
Ja, det var nok også bare det jeg prøvede at sige
Disclaimer: Jeg er IKKE en af de lærde herrer Armand hentyder til -
jeg har blot haft et enkelt mekanik-kursus som del af min uddannelse
for 2-3 år siden.
--
Jacob - www.bunk.cc
Yow! I just went below the poverty line!
| |
Morten dahl (13-04-2003)
| Kommentar Fra : Morten dahl |
Dato : 13-04-03 23:24 |
|
"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
news:spamdrop+m34r53hj09.fsf@paven.bunk.cc...
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
> >> On Thu, 10 Apr 2003 21:44:20 +0200, Kim Hansen <ksh@postzone.dk> wrote:
> >>
> >> >Som han skriver at går fra 0-300 på 9,1 sek,
> >
> > ER der ikke en af de lærde herrer her i gruppen der kan relatere dette
tal
> > til tyngdeaccelerationen?
>
snippet en lang beregning
> Det betyder så at Ghostrider-cyklen ca. skal være i stand til at
> accelere fra 0-200 km/t på:
>
> t(200 km/t) = 0,0013104 s³/m² * (55,5 m/s)² ~= 4,04 s
>
> Det lyder lidt vildt. Derefter skulle accelerationen fra 200-300 km/t
> så tage ca. 5 sekunder.
>
lyder ikke usandsynligt. En tunet ZX12 går 0-200 på omkring 7 sekunder.
En 417Hk haybusa kører med forlænget bagsvinger, hvilket hjælper til at
holde forhjulet bedre nede.
hvis i kigger på www.superkaos.com, er der en del turbovideoer, bla deres
velocity busa.. og den video er altså hård.. har ikke timet det, men
20-200mph. går altså rigtigt mieget hurtigt.. hans bagsvinger er også
forlænget en 8-10"..
-
Morten Dahl
| |
Thomas (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Thomas |
Dato : 10-04-03 20:06 |
|
Hvad der kunne være lige så interessant ville være at få belyst hvem denne
ghostrider er ! nogen der har idéer? Jeg har spekuleret på om det er en
roadrace kører der bare lægger hjernen uden for banen? Han lægger jo sine
linjer rimeligt godt. Jeg ville aldrig kunne gøre ham kundstykket efter, da
jeg ville drøne lige op bag i bilerne, da jeg ikke ville kunne beslutte mig
hvilken side jeg tage.......
Jeg ville gerne se ham lave en Odense - Vejle, 80 km, 15 minutter
Mvh
Thomas
Yamaha xs 400 Seca, ghostrider modellen
"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
news:8ihla.10995$y3.1156441@news010.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg har lige et par spørgsmål ang. "Ghost Rider The Final Ride". Og da
> sidste tråd blev startet d.13/3, tager jeg mig den frihed at starte en ny,
> da førnævnte nok ikke bliver tjekket så meget.
>
> Hvad for en mc er det han køre på, og hvad motor specs har den før den er
> blevet tunet, og så efte?. Og hvordan er den tunet? Hvad topfart har den,
og
> er dens topfart dokumenteret?
>
> Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor at man kan lave wheelie ved
> 200mph. Jeg mener, der må da være enorm vindmodstand når han letter
> forhjulet. Det er jo næsten en mur han rammer.
>
> At holde et gennemsnit på 273km/t på en offentlig vej, med trafik, over en
> strækning på 68km. Det er jeg også skeptisk overfor. Jeg ved godt det hele
> er filmet, men der kan jo være fusket med den film. Han bremser jo ned til
> 130km/t nogen steder, og så skal der jo grove meget fart på, før han kan
> komme op på et gennemsit på 273km/t. Jeg ved godt den accelrere meget
> hurtigt, men alligevel.
>
> Så kort og godt, det jeg er ude efter er noget dokumentation, eller noget
i
> har hørt fra andre kilder end dem som formidler filmen...
>
>
> --
> Klaus G. / Seth-Enoch
>
>
| |
Hans Joergensen (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 10-04-03 21:01 |
|
Thomas wrote:
> Hvad der kunne være lige så interessant ville være at få belyst hvem denne
> ghostrider er ! nogen der har idéer? Jeg har spekuleret på om det er en
Han er svenser, behøver du yderligere forklaring? ;)
// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding
| |
Jesper Hedegaard (10-04-2003)
| Kommentar Fra : Jesper Hedegaard |
Dato : 10-04-03 21:38 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnb9bjc3.qq5.haj@enterprise-server.dk...
> Thomas wrote:
> > Hvad der kunne være lige så interessant ville være at få belyst hvem
denne
> > ghostrider er ! nogen der har idéer? Jeg har spekuleret på om det er en
>
> Han er svenser, behøver du yderligere forklaring? ;)
>
> // Hans
> --
> ringdingelingdingdingdingdingringelingeding
Øh - ja tak - vi er nok flere der gerne vi have yderligere forklaring
--
Mvh
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...
| |
Hans Joergensen (11-04-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 11-04-03 09:37 |
|
Jesper Hedegaard wrote:
>> Han er svenser, behøver du yderligere forklaring? ;)
> Øh - ja tak - vi er nok flere der gerne vi have yderligere forklaring
Okay, så får du lige et k med også, svensker .. er det så nok ?
// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk
"Vejen til en billig løsning"
| |
Jesper Hedegaard (11-04-2003)
| Kommentar Fra : Jesper Hedegaard |
Dato : 11-04-03 09:50 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnb9cvld.qq5.haj@enterprise-server.dk...
> Jesper Hedegaard wrote:
> >> Han er svenser, behøver du yderligere forklaring? ;)
> > Øh - ja tak - vi er nok flere der gerne vi have yderligere forklaring
>
> Okay, så får du lige et k med også, svensker .. er det så nok ?
>
> // Hans
> --
> Leveret af http://enterprise-server.dk
> "Vejen til en billig løsning"
OK - tak for advarselen. Vi kører faktisk derover søndag morgen og blir' en
uges tid. Men møder jeg en og anden knude med fjæset den forkerte vej på
mc'en ska' jeg nok huske og trække ind til siden - i en fart !
--
Mvh
Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...
| |
diablo de la velocid~ (11-04-2003)
| Kommentar Fra : diablo de la velocid~ |
Dato : 11-04-03 09:23 |
|
"Thomas" <thomas@nixen.no> skrev i en meddelelse
news:egjla.12578$y3.1173342@news010.worldonline.dk...
> Yamaha xs 400 Seca, ghostrider modellen
*ROFL*
| |
Rune \(Bandit600R\) (11-04-2003)
| Kommentar Fra : Rune \(Bandit600R\) |
Dato : 11-04-03 11:05 |
| | |
Peter Aagaard (11-04-2003)
| Kommentar Fra : Peter Aagaard |
Dato : 11-04-03 23:02 |
|
Klaus G. wrote:
> Hej.
>
> Jeg har lige et par spørgsmål ang. "Ghost Rider The Final Ride". Og da
> sidste tråd blev startet d.13/3, tager jeg mig den frihed at starte
> en ny, da førnævnte nok ikke bliver tjekket så meget.
>
> Hvad for en mc er det han køre på, og hvad motor specs har den før
> den er blevet tunet, og så efte?. Og hvordan er den tunet? Hvad
> topfart har den, og er dens topfart dokumenteret?
Det er en eller anden Busa model.
> Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor at man kan lave wheelie
> ved 200mph. Jeg mener, der må da være enorm vindmodstand når han
> letter forhjulet. Det er jo næsten en mur han rammer.
Det kan lade sig gøre, jeg har en test film med en ZX12 og en Busa, hvor
ZX'ern går på baghjul ved 200 og accelerere til 250kmt inden han sætter den
ned igen med lidt woble effekt. Ser skide godt ud. Der er også et interview
med de 2 amerikanske kørere bagefter, meget interesant..
> At holde et gennemsnit på 273km/t på en offentlig vej, med trafik,
> over en strækning på 68km. Det er jeg også skeptisk overfor. Jeg ved
> godt det hele er filmet, men der kan jo være fusket med den film. Han
> bremser jo ned til 130km/t nogen steder, og så skal der jo grove
> meget fart på, før han kan komme op på et gennemsit på 273km/t. Jeg
> ved godt den accelrere meget hurtigt, men alligevel.
>
> Så kort og godt, det jeg er ude efter er noget dokumentation, eller
> noget i har hørt fra andre kilder end dem som formidler filmen...
Hvis du spørger mig, så mener jeg det er en "FUP" film. F.eks. ser du ikke
en eneste overhaling fra andre biler eller køretøjer. Det ser lidt for
arangeret ud til min stil.
Men bevares han kan da styre skidtet og selv om det er isenesat er det da
gode stunts, men som film er det noget skod.
Mvh. Peter
| |
Post (12-04-2003)
| Kommentar Fra : Post |
Dato : 12-04-03 02:23 |
|
>
> > Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor at man kan lave wheelie
> > ved 200mph. Jeg mener, der må da være enorm vindmodstand når han
> > letter forhjulet. Det er jo næsten en mur han rammer.
>
> Det kan lade sig gøre, jeg har en test film med en ZX12 og en Busa, hvor
> ZX'ern går på baghjul ved 200 og accelerere til 250kmt inden han sætter
den
> ned igen med lidt woble effekt. Ser skide godt ud. Der er også et
interview
> med de 2 amerikanske kørere bagefter, meget interesant..
Nu er der jo også en del forskel på 200 Mph / 200 Kmt.
H
Carsten
| |
Rune \(Bandit600R\) (12-04-2003)
| Kommentar Fra : Rune \(Bandit600R\) |
Dato : 12-04-03 09:29 |
| | |
inspectorclousseu (12-04-2003)
| Kommentar Fra : inspectorclousseu |
Dato : 12-04-03 19:53 |
| | |
-V- (12-04-2003)
| Kommentar Fra : -V- |
Dato : 12-04-03 20:17 |
|
"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev:
[om Ghost Ride]
Speaking of which: jeg er blevet den lykkelige ejer af en spritny.
kæmpemæssig harddisk og derfor....
Er der nogen herinde der hoster lidt af GR på deres ftp-site?
-V-
| |
Hans Joergensen (12-04-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 12-04-03 20:46 |
|
-V- wrote:
> Er der nogen herinde der hoster lidt af GR på deres ftp-site?
*host* din mailaddresse virker ikke...
// Hans
--
9:45pm up 60 day(s), 4:55, 1 user, load average: 0.17, 0.09, 0.06
| |
-V- (12-04-2003)
| Kommentar Fra : -V- |
Dato : 12-04-03 21:19 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev:
> *host* din mailaddresse virker ikke...
Ohhh!
Prøv at erstatte 'snut' med 'hot'.....
Thanx
-V-
| |
|
|