Ophuggere søges - dele til mc
Fra : KT

Dato : 09-04-03 20:46

Hej. I min søgen efter dele til min mc vil jeg prøve at høre forskellige
mc-ophuggere ad, men jeg har ikke været istand til at finde mere end 2 stk
(google og dba er benyttet).
Kender i nogen?

De to jeg fandt:

Brugte reservedele til MC sælges. Skadede & totalskadede motorcykler købes.
03-04-2003 40 54 57 77
Skive | Jylland - Midt- og Vest

http://www.mc-huset.dk/
97147777

Mvh
Kim Thomsen
Yamaha XV750
kim"a"kampsax.dtu.dk

Fra : KT

Dato : 09-04-03 21:03

"KT" <not@here.thx> wrote in message news:b71tb7$k70$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> Kender i nogen?
>
> De to jeg fandt:
>
> Brugte reservedele til MC sælges. Skadede & totalskadede motorcykler

Jeg fandt lige et par stykker mere:

http://www.buchberg-mc.dk/
58 26 60 19

http://www.lc-racing.subnet.dk/
56711323
4683 RØNNEDE
(set på nettet => 10% rabat)

http://www.mcimport.subnet.dk/
25761892

Mvh Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-04-03 21:56

KT wrote:
> Hej. I min søgen efter dele til min mc vil jeg prøve at høre forskellige
> mc-ophuggere ad, men jeg har ikke været istand til at finde mere end 2 stk

I den forbindelse kan det godt betale sig at checke tyskland ud
også.

fx. http://www.parts4bikes.de

Det var noget billigere da jeg skulle bruge en brugt potte til min
RD..

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Hekto

Dato : 10-04-03 08:49

In article <b71tb7$k70$1@news.net.uni-c.dk>, not@here.thx says...
> Kender i nogen?

LC Racing i Ringsted.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?