Stumper til 2-taktere,- was TZR250.
Fra : John Jensen

Dato : 08-04-03 13:55

Der har den sidste tid været nogen skriveri om hvor svært,dyrt &
langsommeligt det er at skaffe stumper
til "uofficielle" cykler, spørgsmålet kom især op at vende da der var en der
kiggede på en TZR250, og
fik at vide hos Fisker MC at han ikke kunne skaffe noget til den.

Jeg har netop idag modtaget en pakke fra tyskerland med mine stumper i, de
blev bestilt d. 27.marts via email,
og er altså ankommet igår d. 6.april, på trods af at det var stumper den
tyske forhandler skulle bestille hjem først.

Pakken bestod af:

2 nye stempler
2 sæt stempelringe
2 krydspinde
2 nålelejer
4 clips/låseringe
2 bundpakninger
2 toppakninger
2 udstødningspakninger
2 pakdåser til powervalve
2 clips til d.o.
2 pakdåser til svinggaffel
2 nye NGK tændrør

Pris incl. fragt hertil med UPS. 305 Euro / ca. 2.300 Kr.

Både pris & leveringstid finder jeg helt ok.

/ John
NSR250SP.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 13:59

John Jensen wrote:
> Pris incl. fragt hertil med UPS. 305 Euro / ca. 2.300 Kr.
> Både pris & leveringstid finder jeg helt ok.

Det lyder vældig herligt, men sælger de også Yamaha-dele hvor du
købte ? og hvor var det iøvrigt .. ?

// Hans, RD350, med stempler der heller ikke holder evigt.
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Brian W.

Dato : 08-04-03 14:05

Hans Joergensen wrote:

> Det lyder vældig herligt, men sælger de også Yamaha-dele hvor du
> købte ? og hvor var det iøvrigt .. ?
>
> // Hans, RD350, med stempler der heller ikke holder evigt.

Ja lad os lige få nogle links...

Det var iøvrigt meget tilfredstillende må man sige. Tyskerne er bare bedre

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Hekto

Dato : 08-04-03 14:08

In article <3e92c656$0$24675$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, John-G-
J@Jensen.tdcadsl.dk says...
> 2 nye stempler
> 2 sæt stempelringe
> 2 krydspinde
> 2 nålelejer
> 4 clips/låseringe
> 2 bundpakninger
> 2 toppakninger
> 2 udstødningspakninger
> 2 pakdåser til powervalve
> 2 clips til d.o.
> 2 pakdåser til svinggaffel
> 2 nye NGK tændrør
>
> Pris incl. fragt hertil med UPS. 305 Euro / ca. 2.300 Kr.

Det var #¤%&¤##*!+&% billigt!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?