ny thermostat til thunderacen
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 08-04-03 10:52

Er der nogen af jer der ved om man kan få en thermostat med en åbningstemp.
på 80-85 grader, istedet for den på 69-73 grader der er standard (til
ørkenkørsel måske *g*)

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Brian W.

Dato : 08-04-03 14:09

Peter Jakobsen wrote:
> Er der nogen af jer der ved om man kan få en thermostat med en
> åbningstemp. på 80-85 grader, istedet for den på 69-73 grader der er
> standard (til ørkenkørsel måske *g*)

ja det kunne jeg da egentlig oxo godt tænke mig at vide. JEg er ved at være
træt af den papplade jeg har fået monteret foran køler. Det holder ikke i
længden.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Armand

Dato : 08-04-03 23:07

Peter Jakobsen <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en
> Er der nogen af jer der ved om man kan få en thermostat med en
åbningstemp.
> på 80-85 grader, istedet for den på 69-73 grader der er standard (til
> ørkenkørsel måske *g*)

Poul Dam har tidligere skrevet om montering af en Mazda-termostat i hans
Honda; men det ville være rart at høre hvorledes han fandt frem til lige
den!

Fut til PD!

--
Armand

Fra : Poul Dam

Dato : 11-04-03 05:37

> [...]
>
> Poul Dam har tidligere skrevet om montering af en Mazda-termostat i hans
> Honda; men det ville være rart at høre hvorledes han fandt frem til lige

Hej jeg tog den gamle med til en autogrossist så fandt vi en i samme fysiske
størrelse som Blackbirden's originale, det virker perfekt.

Hygge PD CBR1100