Farvekode til Suzuki RF900R
Fra : Hans Lorentzen

Dato : 08-04-03 10:49

Davs!

Jeg har beklageligvis anskaffet mig lidt ridser i kåbe og tank på min Suzuki
RF900R '94. Det var tanken, at jeg skulle have malet det inden påsken - men
nu er jeg stødt lidt i problemer.
Er der nogen der kender farvekoden på sådan en sag. Det er den sorte model
med blåligt glimmer. Min sædvanelige (auto)maler kan ikke hjælpe mig.

Mvh Hans Lorentzen

Fra : Mads Stetter

Dato : 08-04-03 13:05

Hejsa Hans...

Jeg skal ned til min maler for at hente mine dele i dag...

Jeg ved at han købte 2 store bøger med farvekoder til MC da han skulle finde
mine farver (MEGET flinkt gjort af ham) Jeg prøver lige at spørge ham om vi
kan finde koden... Du vil høre nærmere i løbet af dagen!

MVH Mads Stetter

Fra : Mads Stetter

Dato : 08-04-03 13:06

Hans Lorentzen wrote:
> [...]
> Er der nogen der kender farvekoden på sådan en sag. Det er den sorte
> model med blåligt glimmer. Min sædvanelige (auto)maler kan ikke

Woops... prøv også herinde http://www.color-rite.com

Fandt den lige selv til dig! .-)

MVH Mads Stetter

Fra : brian jensen

Dato : 08-04-03 16:36

Nice side der
jeg gjorde det at jeg ringede til reinhardt og spurgte og fik koden til min
:D
min maler kunne dog ikke bruge koden til meget så jeg fik ham til at tone en
selv det er nok også meget smart da min er
fra 91 og derfor sikkert også lidt falmet

Brian jensen