Link til Lucas
Fra : Anneli

Dato : 07-04-03 21:48

Hej gruppe!

Har nogen mon et link til Lucas importør / forhandler?

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-04-03 22:06

Anneli wrote:
> Har nogen mon et link til Lucas importør / forhandler?

De fleste auto-elektro burde vel kunne klare den slags? ikke at jeg
ved noget om det, men jeg er da sikker på at auto-elektro'en nede i
Skælskør hvor jeg kommer fra kan klare Lucas-ting :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Anneli

Dato : 07-04-03 22:12

> De fleste auto-elektro burde vel kunne klare den slags?

Jepsen, men vi skal finde nogle "retro" instrumenter og søger i den
forbindelse en hjemmeside på Lucas.

Stor hilsen Anneli

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-04-03 22:44

Anneli wrote:
> Jepsen, men vi skal finde nogle "retro" instrumenter og søger i den
> forbindelse en hjemmeside på Lucas.

Oh, jeg tænkte på eldele ..

Mon ikke den slags er nemmest at finde i udlandet? som fx. england.

Jeg husker at der findes et firma der sælger masser af forskellige
instrumenter (og alt muligt andet iøvrigt), deres målgruppe er dog
godt nok biler.. jeg prøver lige at huske hvad de hedder.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-04-03 22:55

Hans Joergensen wrote:
> Jeg husker at der findes et firma der sælger masser af forskellige
> instrumenter (og alt muligt andet iøvrigt), deres målgruppe er dog
> godt nok biler.. jeg prøver lige at huske hvad de hedder.

Ja dav, dem er der jo en milliard af .. :)

Se iøvrigt hvad jeg lige fandt...
http://www.performancemotorcycleparts.co.uk/accessories_pages/pressure_check.htm

Det var da fikst hva?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 07-04-03 23:16

Anneli wrote:

> Jepsen, men vi skal finde nogle "retro" instrumenter og søger i den
> forbindelse en hjemmeside på Lucas.

Hvad er det for ngle instrumenter?. Måske skal du nok snarere søge på
"Smiths".

Ib Jakobsen

Fra : Soren Lindholt

Dato : 08-04-03 11:07

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in article
<LPlka.104$Zt3.89@news.get2net.dk>...
> Jepsen, men vi skal finde nogle "retro" instrumenter og søger i den
> forbindelse en hjemmeside på Lucas.

der er jo også Smith instrumenter
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : T.T.Toft

Dato : 07-04-03 22:14

Lucas importøren igennem en menneskealder er http://www.ketner.dk med
hovedkontor i Glostrup og distrikstkontorer ud over hele landet.(se
hjemmesiden).

M.v.h.
Thomas

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-04-03 23:04

On Mon, 7 Apr 2003 22:48:26 +0200, "Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk>
wrote:

Hej Anneli

>Har nogen mon et link til Lucas importør / forhandler?

Da jeg for mange år siden kørte engelsk MC var Lucas representeret af
Aksel Ketner.
Og sørme - de lever endnu: http://www.ketner.dk/index.jsp

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-04-03 23:07

On Mon, 7 Apr 2003 22:48:26 +0200, "Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk>
wrote:

Hej Anneli

>Har nogen mon et link til Lucas importør / forhandler?

Jeg glemte lige en vits fra dengang:
Hvem opfandt mørket?
LUCAS.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 07-04-03 23:13

Steen Gruby wrote:

> Jeg glemte lige en vits fra dengang:
> Hvem opfandt mørket?
> LUCAS.

Shhhhh, jeg skal til syn med min gamle BSA imorgen.

Mr. Lucas. King of totally darkness. :-/

Ib Jakobsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-04-03 23:20

On Tue, 08 Apr 2003 00:13:26 +0200, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

Hej Ib.

>Shhhhh, jeg skal til syn med min gamle BSA imorgen.
>
>Mr. Lucas. King of totally darkness. :-/

LOL

Sørg for et fuldt opladet batteri, så kan det ikke gå galt.
Med eller uden Lucas

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-04-03 07:21

Steen Gruby wrote:

> Sørg for et fuldt opladet batteri, så kan det ikke gå galt.
> Med eller uden Lucas

Det er helt nyt. Det gamle har aldrig været godt. End ikke da det var nyt.

Ib Jakobsen

Fra : Richard

Dato : 08-04-03 07:08

Anneli wrote:
> Har nogen mon et link til Lucas importør / forhandler?

Prøv www.ketner.dk - Ketner har været Lucas-importør i ~100 år, så mon
ikke de kan hjælpe dig videre.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Anneli

Dato : 08-04-03 21:23

Tusind tak for alle svar! Ketner var ordet :0))

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Armand

Dato : 10-04-03 23:03

> Tusind tak for alle svar! Ketner var ordet :0))
>
> Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Louis har også en retro-serie i instrumenter:
Søg på navnet, der er Moto-detail (evt med "Tachometer" påhæftet) på Louis
site!

Link:
www.louis.de

--