Motorcykeltøj i Bilka
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-04-03 14:12

Hej Gruppe

Er der nogen som kan komme med en vurdering af kvaliteten af det
motorcykeltøj som man p.t. kan købe i Bilka? Det kan vistnok ses i
Bilkas seneste katalog.

Er der evt. nogle som har prøvet det?

Alle kommentarer modtages med glæde, da jeg overvejer at anskaffe et
ekstra sæt motorcykeltøj til brug for passager, og i denne forbindelse
virker prisen tiltalende.

Mvh.
Jesper Pedersen

Fra : Michael K. S.

Dato : 07-04-03 14:19

On 7 Apr 2003 06:11:45 -0700, xylo2@hotmail.com (Jesper Pedersen)
wrote:

>Alle kommentarer modtages med glæde, da jeg overvejer at anskaffe et
>ekstra sæt motorcykeltøj til brug for passager, og i denne forbindelse
>virker prisen tiltalende.

Hvis ikke du får andre kommentarer er emnet allerede behandlet i
tråden startende med :

eller på Google :

http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=3e7c4be1%240%24253%24bc7fd3c@news.sonofon.dk&lr=&hl=da

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : J.C.Kløve

Dato : 07-04-03 14:27

I tråden: 2fu29vopri4iti7jvmoagfmk59all367r2@4ax.com,
Skrev Michael K. S. :

> Hvis ikke du får andre kommentarer er emnet allerede behandlet i
> [...]

Var i Bilka Fredag - udsolgt !?

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 07-04-03 15:20

Jesper Pedersen wrote:
> [...]
>
> Alle kommentarer modtages med glæde, da jeg overvejer at anskaffe et
> ekstra sæt motorcykeltøj til brug for passager, og i denne forbindelse

_______________________________

Har ikke set det nyeste katalog, men de har forhandlet Safty 1'st tøj, som
jeg er ret sikker på, du kan købe billigere direkte. Deres hjemmeside er:
www.mconline.dk

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : GRISEN

Dato : 07-04-03 16:20

On Mon, 7 Apr 2003 16:19:41 +0200, "Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote:

>Har ikke set det nyeste katalog, men de har forhandlet Safty 1'st tøj, som
>jeg er ret sikker på, du kan købe billigere direkte. Deres hjemmeside er:
>www.mconline.dk

Desværre er det ikke samme modeller.
Helt personligt synes jeg modellen i Bilka er pænere.

*
Jan

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-04-03 16:37

Jeg var i bilka sidst der var reklame for det.
Min konklusion på besøget var, at det godt kunne betale sig at smide 5-700
mere, og få noget der var lidt mere kvali over. Personligt var der 2 ting
ved Bilkas som ikke tiltalte mig : Foeret i bukserne var ikke lynet fast i
benene, men gjort fast med nogle stropper, som gik i stykker da jeg prøvede
et par derude! (dvs. man skal være ekstrem forsigtig når man træder i dem).
Det andet var beskytterne på hofterne af bukserne, som virkede meget
firkantet og klodset. På flere af de bukser jeg prøvede, var de faktisk
bøjet udad, efter flere uger i papkasser :(

Så jeg tog direkte fra bilka og ud til den nærmeste Held forhandler, hvor
jeg fik mig en jakke og bukser for 2600kr. Det virker som om det er en bedre
kvalitet - Især bukserne !

Dog tror jeg ikke der var noget at udsætte på sikkerheden i tøjet. Nu har
jeg ik crashtestet det, men beskytterne i knæ og albuer virkede fint.

Mvh Thomas

Fra : Brian Støhs

Dato : 07-04-03 18:56

"Jesper Pedersen" <xylo2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alle kommentarer modtages med glæde, da jeg overvejer at anskaffe et
> ekstra sæt motorcykeltøj til brug for passager, og i denne forbindelse

Tøjet er ganske udmærket i forhold til prisen.Har selv købt noget og er godt
tilfreds.det er varmt og med beskyttelse de rigtige steder og har alle
finesser som de dyre mærker fx aftagelig foer,gummiknapper, udvendige
vandtætte lommer har og føles rart at have på.Det er det samme tøj,som du
kan købe ved www mc-online til stort set samme pris.
Du bør dog være opmærksom på at det er meget småt i størrelserne,så hvis der
kun er små størrelse tilbages så køb ved mc online hvis du skal bruge større
nummere.
Jeg er ca 180 cm høj ca 90 kg og skulle have en xxl
men god kvalitet til prisen
MHV
hon 750

Fra : wheeler

Dato : 07-04-03 21:10

[KLIP]

Louis.de har tilbud på Ruka-bukser (gl. model) til 100 euro (Enghave har dem
tilsvarende - også på tilbud, men her koster de 1300

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Knorsfis

Dato : 08-04-03 19:16

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message news:<bWkka.90$vt3.39@news.get2net.dk>...
> [...]

Var ude og se på det, og kan kun sige at der findes bedre.
Et godt råd er Jaguar på søborg hovedgade.
Billigt og en ok kvalitet.

Jesper

Fra : Mogens Dammand

Dato : 09-04-03 22:42

> [...]
>
> Alle kommentarer modtages med glæde, da jeg overvejer at anskaffe et
> ekstra sæt motorcykeltøj til brug for passager, og i denne forbindelse

Hej

Jeg var lige i min nærbutik (bilka Århus) i går, og der var udsolgt og der
kommer ikke mere hjem, da det var et engangs parti.

Mvh
Mogens
TA

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 10-04-03 10:21

Mogens Dammand wrote:
> Jeg var lige i min nærbutik (bilka Århus) i går, og der var udsolgt og der
> kommer ikke mere hjem, da det var et engangs parti.

Hmm - jeg var derude i lørdags, og da sagde de, at de fik mere om ca. 2
måneder?!?!

Da der jo var udsolgt fik jeg desværre ikke set på kvaliteten.

Mvh,
Carsten

--
Carsten
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=192

Fra : Jon Larsen

Dato : 13-04-03 08:17

">
> [...]
> måneder?!?!
>
> Da der jo var udsolgt fik jeg desværre ikke set på kvaliteten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rigtigt.. da jeg arbejder i Bilka, ved jeg at der er 8 ugers leveringstid på
motorcykeltøjet.

Kvaliteten.. Hmmmm jeg så lige kort på det, og det ser udemærket ud til
prisen, men holdbarheden i længden ved jeg ikke rigtigt noget om.

--
MVH.
Jon Larsen