CBR skub / R1 kører
Fra : Cluas Forkerttig NR5

Dato : 07-04-03 08:28

Jeg kender en som har en kærste som hvis CBR 600 ikke kunne starte, men så
kom der en R1 kører forbi, og ville skubbe, CBR startede ikke men R1 køren
knækkede sig efterfølgende, kan det have noget med at gører at man ikke
behøver have nogen kondi for at kører R1???

Cluas Forkerttig NR5

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 07-04-03 09:37

"Cluas Forkerttig NR5"
<L(SPAM)e(slet)l(det)u(HELE)n(MEN)d(ikke)@(DETTEHER)wanadoo.dk> skrev i en
meddelelse news:b6r9eb$1vsm$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> [...]
> knækkede sig efterfølgende, kan det have noget med at gører at man ikke
> behøver have nogen kondi for at kører R1???

*LOL*

hmm, dont feed the troll :-/
--
Allan(fzr600us)som også har været skubbet igang med efterfølgenden pusten og
stønnen ....

Fra : Armand

Dato : 07-04-03 14:56

> [...]
> knækkede sig efterfølgende, kan det have noget med at gører at man ikke
> behøver have nogen kondi for at kører R1???

Hæ!
Den sidste R1'er jeg og min svagtbrøstede(?) Lillefrø skulle ud at køre med,
måtte have tre forsøg for at sætte igang hjemme i indkørslen!
Den ellers højt besungne 1000-kubikker har således bevisligt så lidt
bundtræk at den skal fires grundigt på koblingen for ikke at stalle ved
igangsætning

--
Armand.
(med spidsydende 400'er der trods 30% overgearing fint følger 50km/t's

Fra : RacerNiels

Dato : 07-04-03 22:39

> Den ellers højt besungne 1000-kubikker har således bevisligt så lidt
> bundtræk at den skal fires grundigt på koblingen for ikke at stalle ved
> igangsætning

For ikke at snakke om en TL1000S - der skal satme fires med koblingen og
godt med runder på kraftværket. Den lægger fint fra land, men man kører jo
40 inden man får sluppet koblingen helt..

Niels
SV650 *brager fra tomgang - trækker 6. remskive ud*

Fra : Klawz Forgertig

Dato : 07-04-03 16:00

> [...]
> kom der en R1 kører forbi, og ville skubbe, CBR startede ikke men R1 køren

AV AV AV AV det har jeg også prøvet engang, hvor jeg skulle spænde mit
sidespejl fast og så kom der en kastevind
der blæste den pose som jeg havde skruerne i, ad h. til, og da jeg kom
tilbage igen, var jeg slet ikke sulten mere.......
Klawz

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-03 00:58

Nej nej nej nej, det var den værste løbetur i mit liv...

....uuulllriikkkk!!!

Kenneth Barefordimanerhjælpsom Sørensen
R1

"Cluas Forkerttig NR5"
<L(SPAM)e(slet)l(det)u(HELE)n(MEN)d(ikke)@(DETTEHER)wanadoo.dk> wrote in
message news:b6r9eb$1vsm$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-03 01:23

Cluas Forkerttig NR5 wrote:
> [...]
> knækkede sig efterfølgende, kan det have noget med at gører at man ikke
> behøver have nogen kondi for at kører R1???

Det er måske nærmere fordi en Honda CBR600 er bygget af bly :)
Og iøvrigt ikke kan starte... dette kan bevises ved at der til de sidste to
DFM-happenings jeg har været med til, kun har mødt Yamaha'er op..

// Hans, der prøver at forstå hvorfor folk driller Rittig... ?
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Mads Stetter

Dato : 08-04-03 05:54

Hans Joergensen wrote:

> // Hans, der prøver at forstå hvorfor folk driller Rittig... ?

Ja, jeg er også lidt lost i den her tråd.... hmmm :-?

MVH Mads Stetter
Som får ALLE sine dele til sin cykel i dag! Jaaa

Fra : Brian W.

Dato : 08-04-03 07:57

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> Yamaha'er op..
>
> // Hans, der prøver at forstå hvorfor folk driller Rittig... ?

Ja Honda er for bøsser *gg* ROFL

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Jack Jensen

Dato : 08-04-03 13:26

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Ja Honda er for bøsser *gg* ROFL
>

> Med Venlig Hilsen
> Brian Laursen

Det synes Rossi også
Mvh
Jack
VFR750FK

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-04-03 14:49

Øhhh. Har du så ikke et forklaringsproblem, hvis vi går lidt tilbage i
tiden, men der havde du måske ikke din nuværende kæreste

Ses

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 08-04-03 19:14

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Øhhh. Har du så ikke et forklaringsproblem, hvis vi går lidt tilbage i
> tiden, men der havde du måske ikke din nuværende kæreste

LOL - Brian har måske været skabshetero, og senere sprunget ud.

Allan Bojesen