HD's 100 års jubilæum.
Fra : Jens Didriksen

Dato : 06-04-03 18:45

Jeg var lige en tur forbi Koldinghus og se deres udstilling i anledning af
HD's 100 års jubilæum.

En farlig flot udstilling som absolut kan anbefales.

Jeg har smidt nogle billeder samt en artikel om udstillingen ud på
www.harleyguiden.dk hvis nogle skulle være interesseret i mere information.

Didrik

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 06-04-03 23:27

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> wrote in message
> [...]
>
> En farlig flot udstilling som absolut kan anbefales.
>
> Jeg har smidt nogle billeder samt en artikel om udstillingen ud på

Hej, jeg bor lige op ad Koldinghus, og efter at have set dine billeder kan
jeg nok se at jeg må tage en tur derind. Der er jo mange fine gamle
modeller. På Akseltorv i Kolding var der ellers Harley "udstilling" i
lørdags, så da jeg kom ned på gaden måtte jeg lige hen og se på larmen.
Min kammerat Henning var kørt på en maskine han kørte for en harley ejer som
jo nok havde to maskiner. Jeg skulle holde gassen igang mens han tog hjelm
på (en af de få), men v2'eren gik istå. Så ville den ikke starte med
selvstarteren (ja jeg havde jo rørt ved maskinen, læs jeg har en ødelæggende
effekt på alt makanik). Så skubbede vi 20 meter forgæves, men pludseligt
ville selvstarteren igen. Jeg var helt mc-vild og måtte lige hen til Mini
Motor og savle.
mvh Erland

Fra : Jens Didriksen

Dato : 06-04-03 23:31

>Jeg var helt mc-vild og måtte lige hen til Mini Motor og savle.
> mvh Erland

Pas på med det. Sidst jeg gjorde det kostede det 120 af de store sedler...

Didrik

Fra : kink

Dato : 07-04-03 10:38

hehe, billig sluppet!

Fra : Jens Didriksen

Dato : 07-04-03 17:47

> hehe, billig sluppet!

Fortæl lige det til konen. Nu vil hun have siliconebryster for samme
beløb... :-/

Didrik

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-04-03 17:53

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse

> Fortæl lige det til konen. Nu vil hun have siliconebryster for samme
> beløb... :-/

LOL

Så sælg motorcyklen, du kommer aldrig mere uden for en dør )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Bjørn S

Dato : 08-04-03 11:54

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> LOL

> Så sælg motorcyklen, du kommer aldrig mere uden for en dør )

Ud ? - hun kan da heller ikke komme ind hvis hun putter i for 120K i
silikone.

Mon ikke det er noget vi kan klare for det halve, har en fugepistol
liggende...
- det bliver hun nok glad for i længden.

Mester & Sørensen

Fra : Sporty

Dato : 08-04-03 17:49

"Bjørn S" <bjosko@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mon ikke det er noget vi kan klare for det halve, har en fugepistol
> liggende...
> - det bliver hun nok glad for i længden.

Ja, nu sagde du nok i længden......