Fin side :-)
Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 06-04-03 17:21

http://www.suzukicycles.org

--

Med Venlig Hilsen
Kaj Gasseholm
http://www.wildwildwest.dk

Der tages forbehol for tasdefegl

"If you can't do the time, don't do the crime".

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-04-03 19:41

Kaj Gasseholm (Replace DOT with . in address for reply by email)
wrote:
> http://www.suzukicycles.org

....ikke dårlig
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Hekto

Dato : 06-04-03 23:19

In article <b6psgp$919$1@sunsite.dk>, Hans Paulin says...
> Kaj Gasseholm (Replace DOT with . in address for reply by email)
>
> ...ikke dårlig

.... men den er bedre (IMHO):

http://ezwebz.com/gs-classic/index1e.htm

Masser af tips og gode informationer, vedr. gamle Suzi'er.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 TIL SALG!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : RacerNiels

Dato : 06-04-03 20:41

<gasse@tdcadslDOTdk> wrote in message
> http://www.suzukicycles.org

Lidt li'som www.sqzuki.subnet.dk

Niels
SV650

ps. mit kamera skider - jeg kan ikke hente billeder ind til at opdatere
siden med..

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-04-03 22:24

RacerNiels wrote:

> Lidt li'som www.sqzuki.subnet.dk

Gone
The requested resource
/
is no longer available on this server and there is no forwarding
address. Please remove all references to this resource.
Additionally, a 410 Gone error was encountered while trying to
use an ErrorDocument to handle the request.
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : RacerNiels

Dato : 06-04-03 23:11

"Hans Paulin" <his@it.dk> wrote in message news:b6q5u8$j2t$1@sunsite.dk...
> [...]
> Additionally, a 410 Gone error was encountered while trying to
> use an ErrorDocument to handle the request.

Sorry.. Subnet/sol skider lidt for tiden... sårn sgade den også forleden og
jeg kan heller ikke få kontakt via ftp når jeg vil opdatere... prøv igen
imorgen

Niels
www.sqzuki.subnet.dk *what a way to start monday morning*