forrør til gsx 250
Fra : wheeler

Dato : 04-04-03 19:37

Nogen der har erfaring med, hvor man (i DK) kan købe nye uorg. forrør til
sådan fætter (1982)?

Pft.

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-04-03 04:07

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> Nogen der har erfaring med, hvor man (i DK) kan købe nye uorg. forrør til
> sådan fætter (1982)?

Det er jeg sådan set også meget interreseret i at vide,, da der inden for
det næste års tid skal skiftes forrør til min.

Lad mig lige vide hvis du finde ud af noget

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup

Fra : Henning

Dato : 06-04-03 12:14

Jeg har ikke selv fået monteret mine egne endnu, så kvalitet kan jeg ikke sige noget om. Men prøv at kontakte Kim hos http://steens-mc.dk/

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : wheeler

Dato : 07-04-03 21:25

"Henning" <henning@see.sig> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke selv fået monteret mine egne endnu, så kvalitet kan jeg ikke
sige noget om. Men prøv at kontakte Kim hos http://steens-mc.dk/

[KLIP]

Takker!

Kan du huske, hvad du måtte slippe?

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Henning

Dato : 08-04-03 16:44

> Kan du huske, hvad du måtte slippe?

Prisen var ca 2kkr (lidt under svjh) for forrør og mellempotte. Mellempotten er ikke som den originale, men tre rør som på 400cc. En orig koster 4500+...

--
Who, what, where: http://move.to/henning