Nu er jeg glad!
Fra : Tobias Rathje

Dato : 04-04-03 09:24

Hejsan!

I går var så dagen hvor jeg skulle ud og hente min nye Bandit 600, for
satan jeg var spændt.

Nu skal der godt nok trilles nogen ture her i weekenden, selvom vejret nok
ikke bliver helt som de sidste weekender. Det bliver for godt!

Ses vi snart på linien? Det tror jeg nok vi gør...

Tobbe (Bandit 600)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=257

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 04-04-03 10:35

Tobias Rathje wrote:
> [...]
> godt!
>
> Ses vi snart på linien? Det tror jeg nok vi gør...

Tillykke med den nye flotte cykel !

--

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Tobias Rathje

Dato : 04-04-03 09:46

On Fri, 04 Apr 2003 10:34:53 +0100, RuneR (TDM850) wrote:

> Tillykke med den nye flotte cykel !

Mange tak, og tak for sidst selvom det blev noget af et "minitræf"

Tobbe (Bandit 600)

Fra : armand

Dato : 04-04-03 09:36

Tobias Rathje wrote:

> Nu skal der godt nok trilles nogen ture her i weekenden, selvom vejret nok
> ikke bliver helt som de sidste weekender.

En af BT's forsidehistorier igår var bekendtgørelsen af et rigtigt godt
vejr igennem foråret, så det kan ske at det ender godt trods alt!

--
Armand.

Fra : Tobias Rathje

Dato : 04-04-03 09:43

On Fri, 04 Apr 2003 08:36:10 +0000, armand wrote:

> En af BT's forsidehistorier igår var bekendtgørelsen af et rigtigt godt
> vejr igennem foråret, så det kan ske at det ender godt trods alt!

Man har jo lov at håbe, men jeg har desværre på fornemmelsen at der er en
grim sammenhæng mellem vejret fremover og så det faktum at jeg endelig har
fået en cykel...

Tobbe (Bandit 600)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-04-03 09:43

Tobias Rathje wrote:

> Nu skal der godt nok trilles nogen ture her i weekenden, selvom
> vejret nok ikke bliver helt som de sidste weekender. Det bliver for
> godt!

Hey tillykke med "dyret"! Husk nu at holde _god_ afstand til bilerne!

> Ses vi snart på linien? Det tror jeg nok vi gør...

Jeps! Eller på Malerklemmen

Hilsner,

Tony
Diversion 600 '01
CB 400 N '84

Fra : Tobias Rathje

Dato : 04-04-03 09:50

Hej Tony!

> Hey tillykke med "dyret"! Husk nu at holde _god_ afstand til bilerne!

Mange tak, I will...

> Jeps! Eller på Malerklemmen

Nemlig, jeg ville gerne have været med her på søndag men jeg er desværre
forhindret... :-/

Tobbe (Bandit 600)

Fra : Jake

Dato : 04-04-03 10:18

"Tobias Rathje" <snapseflaske@fasanix.com> wrote in message
> I går var så dagen hvor jeg skulle ud og hente min nye Bandit 600

Tillykke med apparatet! den er fed!

/jake

Fra : Tobias Rathje

Dato : 04-04-03 10:37

On Fri, 04 Apr 2003 11:17:40 +0200, Jake wrote:

> Tillykke med apparatet! den er fed!

Mange tak!

Tobbe (Bandit 600)

Fra : Brian W.

Dato : 04-04-03 10:48

Tobias Rathje wrote:
> [...]
> godt!
>
> Ses vi snart på linien? Det tror jeg nok vi gør...

Hey tobbe.

Tilløk med banditten, Du har fået dig en stabil og lækker maskine. Vi ses
derude.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen