Malerklemmen på søndag?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-04-03 08:47

Aloha alles!

Vi er nogle stykker (jeg selv og RuneR) der kører til Malerklemmen på søndag
og I skal være velkomne til at køre med os derned.

Vi kører fra Shell på Frederiksborgvej 53 (København NV) kl. 10.30.

Rune vil sågar tilbyde en kop morgenkaffe kl. 9.30 til dem der er
interesserede - skriv til ham på: rune@FJERNDETTErohleder.nu og sig om du
kigger forbi (han bor lige ved siden af Shell-tanken)! Vi kører
fornuftigt/friskt så alle burde kunne følge med

Jeg tager i øvrigt nogle T-Shirts med i fald at der skulle være nogen med
interesse i at købe en ved denne lejlighed.

Og lad os så snart få arrangeret en tur over til Karoline/MC-Chaufførerne så
Armand ikke kan kalde os bæltskrækkere længere!

Håber vi ses!

Hilsner,

Tony (der faktisk kører over bæltet senere i dag)
XJ 600 S Diversion '01
Og snart CB 400 N '84

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-04-03 15:20

Tony Lorentzen wrote:
[SNIP]
> Og lad os så snart få arrangeret en tur over til
> Karoline/MC-Chaufførerne så Armand ikke kan kalde os bæltskrækkere
> længere!

Hvis det bliver inden for en overskuelig fremtid, kan du tage mine T-shirts
med derned. Så har jeg også en god undskyldning for at trille derned.

--

Freddy
SV 650 S-K1

Fra : dots

Dato : 04-04-03 20:29

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Aloha alles!
>
> Vi er nogle stykker (jeg selv og RuneR) der kører til Malerklemmen på
søndag
> og I skal være velkomne til at køre med os derned.

Jamen , hvor ER den Malerklemme ??

> Og lad os så snart få arrangeret en tur over til Karoline/MC-Chaufførerne

> Armand ikke kan kalde os bæltskrækkere længere!

Han ka' bare komme an, ka han

dots og Honda CRM125R /adskillige gange over bæltet siden årsskiftet
Vig i Odsherred, nordvestsjælland.

Fra : Denise

Dato : 04-04-03 20:57

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse

> søndag
>

> Jamen , hvor ER den Malerklemme ??

Hej Dorthe
Du kan læse lidt her http://www.malerklemmen.dk/

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Futte & Co.

Dato : 05-04-03 09:20

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message

> "dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> meddelelse

> Hej Dorthe
> Du kan læse lidt her http://www.malerklemmen.dk/

Eller møde op på Shell tanken ved McDonald i Køge, sådan cirka ved
middagstid.
Derfra er der en hyggelig fælleskørsel til Malerklemmen. Der plejer at være
flere der nævner det, men den nye sæson kræver måske nye mødesteder ???
Hallo ooo ooo ooo oo oo oo o o o o ........ er der nogle af de faste
Køge-møde're ?

--
Jørgen , Brøndby, der vistnok hellere må finde værktøjkassen frem :-/
CB550F , den fine årgang 1975 , der skal ha' sig en ny ensreter monteret

Fra : dots

Dato : 05-04-03 09:36

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere der nævner det, men den nye sæson kræver måske nye mødesteder ???
> Hallo ooo ooo ooo oo oo oo o o o o ........ er der nogle af de faste

Køge ?
Jeg kommer godtnok fra Vig, Odsherred - det ville vist blive en lille omvej.
Og jeg kører ikke såå stærkt (omkring de 80)på min lille Honda, så I gider
sikkert ikke følges alligevel.

dots

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-04-03 10:47

> [...]
lille omvej.
> Og jeg kører ikke såå stærkt (omkring de 80)på min lille Honda, så I

Omvej , ja det er op til dig selv, men vi plejer da ikke at køre så
stærkt, af småvejene til Malerklemmen

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-04-03 10:44

> [...]
???
> Hallo ooo ooo ooo oo oo oo o o o o ........ er der nogle af de

Hej Jørgen.

Jeg regner med at være der, men det kommer da lidt an på vejret, så
der er ikke 100% garanti for fremmøde

Fra : Futte & Co.

Dato : 05-04-03 11:54

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message

> [...]
> faste
> >>>>>>>>>>>>

> Hej Jørgen.
>
> Jeg regner med at være der, men det kommer da lidt an på vejret, så

Ja , vejret og fruen, en uhyggelig kombination
Jeg fik lige monteret den nye ensretter, jamen altså, det virker
da bare, sådan noget nyt stads. Så nu skulle jeg være kørende igen.
Så mangler jeg bare at checke fruens weekend kalender.
Hvis du ser mig i Køge, så kommer jeg med,- hvis ikke ............ (((

vi ses, nærmere jul

--
Jørgen , Brøndby, med fin ny dfm-t-shirt
CB550F , den fine årgang 1975, med fin ny ensretter , uhhhhhmmm

Fra : Denise

Dato : 05-04-03 18:30

> [...]
>

> --
> Jørgen , Brøndby, med fin ny dfm-t-shirt
> CB550F , den fine årgang 1975, med fin ny ensretter , uhhhhhmmm

Hej Jørgen
Kan vi mødes på vigepladsen, hvis jeg finder ud af at køre til Køge, eller
kører du bare derned ?

Fra : Futte & Co.

Dato : 05-04-03 19:02

> Hej Jørgen
> Kan vi mødes på vigepladsen, hvis jeg finder ud af at køre til Køge, eller
> kører du bare derned ?

Hej Denise

Som jeg skrev tidligere : "vejret og fruen, en uhyggelig kombination "
Jeg har fået ordre på at gå med på en "husflidsmesse" i Roskilde, og
tidspunktet
er valgt til kl. 13, så jeg må desværre vente en måned med Malerklemmen,
men hils de andre og sig at jeg er ved godt mod, trods omstændighederne

Vi ses nærmere jul,
.............................................................meget nærmere
:-/

--
Jørgen , Brøndby, med fin dfm-t-shirt i skabet.
CB550F , den fine årgang 1975, med ny ensretter. Hvornår skal den bruges ?

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=70

Fra : Denise

Dato : 05-04-03 19:11

> [...]
> er valgt til kl. 13, så jeg må desværre vente en måned med Malerklemmen,
> men hils de andre og sig at jeg er ved godt mod, trods omstændighederne

Ha ha, det skal jeg nok, hvis jeg altså selv kommer afsted
Hilsen Denise

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 05-04-03 16:43

> [...]
> kigger forbi (han bor lige ved siden af Shell-tanken)! Vi kører
> fornuftigt/friskt så alle burde kunne følge med

ja jeg tror sørme jeg dukker op på shell lidt i 10:30 i ny T-shirt

--
Allan(fzr600us) støvet
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209

Fra : nd

Dato : 05-04-03 17:00

> [...]
> og I skal være velkomne til at køre med os derned.
>
> Vi kører fra Shell på Frederiksborgvej 53 (København NV) kl. 10.30.

Allerede kl. 10:30?!? Hvor langt har I tænkt jer at køre? Eller hva' tid
forventer I at være på Klemmen?
Anyway, jeg dukker nok op, hvis jeg ellers kan komme op så tidligt en
højhellig søndag

vh

Niels
Fazer

---

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 05-04-03 21:55

Tony Lorentzen wrote:
> Vi kører fra Shell på Frederiksborgvej 53 (København NV) kl. 10.30.

Der skal da lidt blå røg med på vejen skal der ikke?
Jeg vil se om jeg kan nå at komme med. Det var dog lidt tidligt, hvad skal i
nå?
Er jeg der ikke skal i ikke vente, så må i bare have en god tur.

Jens
RD

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-04-03 08:16

Tony Lorentzen wrote:
> kigger forbi (han bor lige ved siden af Shell-tanken)! Vi kører
> fornuftigt/friskt så alle burde kunne følge med
> Håber vi ses!

Jeg kommer ... og vi kører pænt, da jeg har min lillesøster bagpå!
;)

// Hans, Miljøkatastrofe 350
--
http://ph33r.dk - It sucks :)