oktantal til gsx 600f fra 93
Fra : karsten

Dato : 03-04-03 08:04

Hej ng.
hvilken form for benzin kører en gsx 600f fra 93 på.
er der nogen der ved hvor man kan købe staffering til sådan en fætter.
m.v.h. karsten fra lemvig

Fra : klaus kristensen

Dato : 03-04-03 09:33

"karsten" <karsten.niel@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng.
> hvilken form for benzin kører en gsx 600f fra 93 på.

absolut ikke andet end standard blyfri 95.!!

klaus - der selv har ejet en sådan fætter.

Fra : Niels Porsbøl Jacobs~

Dato : 03-04-03 10:38

karsten <karsten.niel@privat.dk> skrev
> Hej ng.
> hvilken form for benzin kører en gsx 600f fra 93 på.

Som Klaus sagde - blyfri 95!!

> er der nogen der ved hvor man kan købe staffering til sådan en fætter.

Du skal bortdonere en nyre og gå til den lokale motorcykelpusher, for de
koster en bondegård. Jeg kan ikke lige præcis huske hvor meget det er, det
må jeg have fortrængt, men det er ikke for børn!! Så hvis du finder et godt
tilbud et eller andet sted må du godt smide det i en tråd her!

M.v.h.

Niels
GSX600F

Fra : Jake

Dato : 03-04-03 12:01

> [...]
godt
> tilbud et eller andet sted må du godt smide det i en tråd her!

Hehe! hvis de virkeligt koster spidsen af en jetjager skal han vel ikke
donere sin nyre! men nærmere sælge den til højestbydende på det sorte marked

/Jake

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 03-04-03 13:05

"karsten" <karsten.niel@privat.dk> wrote in message
> Hej ng.
> hvilken form for benzin kører en gsx 600f fra 93 på.
> er der nogen der ved hvor man kan købe staffering til sådan en fætter.
> m.v.h. karsten fra lemvig

Du gør intet forkert i at hælde det på du nu eller kan finde. Selv det
billigste polske oktan 88 sprøjt kan den køre på. Så tank du bare det
billigste.

--
Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-04-03 21:14

"karsten" <karsten.niel@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng.
> er der nogen der ved hvor man kan købe staffering til sådan en fætter.

Jeg har et par link hvor du måske kan finde noget. Det er godt nok i h.h.v.
Spanien og England. Du skal bare gå ind under Suzuki )

http://www.grafikk-data.com/Index.htm
http://www.morgandesigns.com/decals.html

Allan Bojesen