For natan da osse..
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-04-03 10:51

Forpøvlede japanertegn.

Mødte op til Syn i Nr Sundby kl 8:90.
Skulle lige vise den flinke mand, at lortet faktisk kunne bremse..
Derefter ind i synshallen, hvor han bad om papire.
Gav ham den japanske attest, og han gloede noget.
"Må jeg bede om oversættelse og dataerklæring ? "
Øhhh bøhhh.. Dataerklæring.. Kunne ikke rigtigt forstå hva faen jeg skulle
bruge sådan en til, når maskinen er typegodkendt i DK. Men det skulle der
altså til , på en importeret mc i DK, ligegyldigt om den var godkendt eller
ej. Jeg blev småtosset i hovedet, og gav ham så en tidligere synsattest,
hvor der var et godkendelsesnr på, og så blev han jo nødt til at godtage
den.
Men han forlangte stadig en CET Translatørs ord for hvor gammel den var. Så
synet blev den sq ikke.

Fik heldigvis aftalt at jeg bare skulle kigge over med oversættelsen , og
lade maskinen blive hjemme, så gik det nok :)

Men for døvlen da.. Løber hurtigt ind i næste problem.
Der findes satme ingen Statsautoriseret translatør fra Japansk til Dansk, i
HELE Danmark. Ja, så har man sq et mindre problem.

Så nu har jeg fået en der har godkendelse til Jap- Eng til at oversætte den,
og så må vi håbe det er godt.

Røvdag fra Thomas

Fra : Finn Andersen

Dato : 02-04-03 11:02

Surt show...

Finn
XV750

Fra : Benz...

Dato : 02-04-03 10:58

> [...]
> HELE Danmark. Ja, så har man sq et mindre problem.
>
> Så nu har jeg fået en der har godkendelse til Jap- Eng til at oversætte

He He... Syntes da ellers a du tager det meget pænt!!

Jeg havde nok blevet LIDT tosset!!

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 02-04-03 18:16

Benz... wrote:

> He He... Syntes da ellers a du tager det meget pænt!!
>
> Jeg havde nok blevet LIDT tosset!!
_________________________________

Ja, jeg havde da vist også nikket ham en springskalle, sådan en klovn!

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-04-03 19:24

Psycho Cowboy wrote:

> _________________________________
>
> Ja, jeg havde da vist også nikket ham en springskalle, sådan en klovn!

Ja, jeg tænkte da også bare at han var lidt for underlig.. Eller gik i for
små sko :)
Men jeg havde allerede hørt et par skrækhistorier om dem der går rundt i Nr
Sundbys haller.
Så nu skal jeg derover igen imorgen med oversættelsen. Så må vi håbe den er
god nok ....

Mvh Thomas

Fra : Finn Andersen

Dato : 03-04-03 20:49

Så nu skal jeg derover igen imorgen med oversættelsen. Så må vi håbe den er
> god nok ....

Held med det.

Finn

Fra : Jake

Dato : 02-04-03 20:50

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message

> Ja, jeg havde da vist også nikket ham en springskalle, sådan en klovn!

Hvad er der nu i vejen med flyveskaller (med tilløb) ?

<start ironi> lad os få lidt mere vold i synshallerne <stop ironi>

/Jake

Fra : Michael K. S.

Dato : 02-04-03 20:59

On Wed, 2 Apr 2003 21:50:16 +0200, "Jake"
<gadegaard@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvad er der nu i vejen med flyveskaller (med tilløb) ?

Der er absolut intet i vejen med en flyveskalle - tværtimod,men man
skal jo starte et sted og ha' lidt at kunne eskalere konfilkten med -
ergo springskalle først,dernæst flyveskalle og til sidst decapitation
når synsmanden fremturer...

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-04-03 21:26

Michael K. S. wrote:

> [...]
> skal jo starte et sted og ha' lidt at kunne eskalere konfilkten med -
> ergo springskalle først,dernæst flyveskalle og til sidst decapitation

Decapitation... det er altså så absolut et af verdens fedeste ord...

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-04-03 21:27

Jake wrote:
> <start ironi> lad os få lidt mere vold i synshallerne <stop ironi>

Jamen, er der i det hele taget nogen at øve vold mod? Strejker de ikke alle
sammen?

Fra : Mac

Dato : 02-04-03 20:45

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote in message
> Forpøvlede japanertegn.
>
> Mødte op til Syn i Nr Sundby kl 8:90.

De synsfolk lever godt nok i deres egen lille verden !! de bruger også deres
eget tidssystem ;) - ku ik la vær!

Allan

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-04-03 17:26

Uhhh..

Så er papirene iorden :)
Så blir' imorgen den store dag, hvor man får sin første cykel på plader.. En
skam de beholder den japanske reg. attest. Den kunne være sjov at gemme.

Mvh Thomas

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 03-04-03 17:54

Thomas Buus Andersen wrote:

> [...]
> skam de beholder den japanske reg. attest. Den kunne være sjov at gemme.

Det er heller ikke sikkert de gør. De gjorde det på min tyske, som blev
indregistreret i september 02. I mandags indregistrerede jeg en engelsk for en
kammerat. Jeg blev spurgt om jeg ville beholde den gamle. Det sagde jeg at jeg
ikke man kunne. Men fik det svar, at man da bare tog en kopi, og stemplede
"Annulleret" på originalen. Så den har vi stadig.

Ib Jakobsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-04-03 19:27

On Thu, 3 Apr 2003 18:25:42 +0200, "Thomas Buus Andersen"
> [...]

>skam de beholder den japanske reg. attest. Den kunne være sjov at gemme.

Hej Thomas.

Det gør de ikke hvis du beder pænt om at få den med tilbage.
Den bliver bare stemplet ugyldig.
Jeg har stadig den Schweiziske reg. attest på min Paso.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 03-04-03 21:18

Jeg fik da min tyske attest med hjem uden at den blev stemplet. Den søde
dame hos motorkontoret tog bare en fotokopi, og så var den fixet.

Jan Strandgaard