Snestorm??
Fra : Brian

Dato : 21-03-01 11:17

Altså når man nu såen sidder og kikke vejrudsigten, så er det sku egentlig
lidt depri at få at vide at der er snestorm på i weekenden.Men så er det jo
lige at der sniger sig et lille smil op på kinden. For jeg har jo slet ikke
samlet mc´en endnu. hehe, Jeg kommer ihvertfald ikke til at køre til Bakken
i snevejr.

Men i har dog stadig min dybeste medfølelse.For det gør sku lidt ondt at se
de nye bikes blive luftet her i solskinsdagende.

Hilsen Brian.

Som snart skal i gang med at samle den bold´or

--
*****W.A.F.....Wife Approvable Factor*****

Fra : Rasmus Mogensen

Dato : 22-03-01 19:36

Hej Brian

Ja os der lige har investeret, har det nok lidt værre end du, mens der er
snestorm.

Men ÅH hvor var det bare dejligt at være ude og trille idag.
Fri hele dagen (jeg skal arb. i weekenden) 5+ grader, tørre veje og masser
af solskin.
Det var en god dag i Aalborg idag. AAAHHHHHHHHHH mums. :)

Kan i hygge jer under snestormen. :)

--
Med Løftet Venstre
Rasmus Mogensen