Hvad skal jeg være særligt opmærksom på he~
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-04-03 12:11

Hej NG,

Jeg er i øjeblikket på udkig efter en ældre brugt MC til min far (en
sølvbryllupsgave fra hans børn) og jeg har i den forbindelse fundet en
Suzuki GSX 400 fra 1983 som efter sigende skulle være i fin stand. Jeg skal
ud og se på den på søndag og tænkte derfor lige på at høre jer om der er
noget på denne model som I mener jeg skal være særligt opmærksom på ... ?

Maskinen skulle være blevet gennemrenoveret i 1996 og har kørt 68.000 km.

Han vil have 14.000,- for den. Er det fornuftigt eller for meget?

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Mads Lund

Dato : 01-04-03 13:18

> noget på denne model som I mener jeg skal være særligt opmærksom på ... ?

Udstødningsknasten og vippearmene. Men hvis de er blevet skiftet ved
renoveringen er der ingen problem.

> Maskinen skulle være blevet gennemrenoveret i 1996 og har kørt 68.000 km.
>
> Han vil have 14.000,- for den. Er det fornuftigt eller for meget?

Det lyder ikke helt skævt, men så skal den også være i fin stand.

Mads Lund
GS500 med GSX400 motor, bygget af gs500 stumper

Fra : Hekto

Dato : 01-04-03 15:07

In article <b6bs4p$2d3e$1@news.cybercity.dk>,
tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com says...
> [...]
>
> Maskinen skulle være blevet gennemrenoveret i 1996 og har kørt 68.000 km.
>
> Han vil have 14.000,- for den. Er det fornuftigt eller for meget?

Hvis den er blå og står på Ama'r ... forget it!

Ellers se her:
http://www.ezwebz.com/gs-classic/tipps/zykopf_01.htm

.... og så er der selvfølgelig ladesystemet.
Sidder der en 'Schnabel' i er det sikkert ordnet; men man kan ikke
vide det 100%

Prisen lyder rimeligt, hvis den er OK og rigtig pæn.
Er laderen, dækkene o.s.v. helt OK, og der ingen rust er, kunne det
næsten være billigt.

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 - Til Salg * GS450 m 2-1
under genopbygning.
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-04-03 17:30

Hekto wrote:

> Hvis den er blå og står på Ama'r ... forget it!

Ja det er den - hvorfor?

> Ellers se her:
> http://www.ezwebz.com/gs-classic/tipps/zykopf_01.htm

Urgh - jeg skulle have valgt tysk i stedet for fransk i gymnasiet! :-|

Hilsner,

Tony

Fra : DJ

Dato : 01-04-03 15:46

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Maskinen skulle være blevet gennemrenoveret i 1996 og har kørt 68.000 km.
>
> Han vil have 14.000,- for den. Er det fornuftigt eller for meget?

Hvis Det er den fra den blå avis, så prøv at handle med ham, den var i til
13000,- for en måned siden.

DJ