Selvom det måske ikke er dette samme i dit tilfælde så alligevel.Den første
motorcykel jeg købte, som brugt, viste sig at ikke ville op til det
topfarten (18 Hk så topfart ca. 125 km/tim) når jeg var ude på motorvejen og
prøvede at få den derop. Det viste sig at tændingsnøglen var slidt så da jeg
købte nye var sagen ude af verden. Det var altså vibrationerne kombineret
med en slidt tændingsnøgle der var forklaringen.
Gert Thorgersen
g-mc <g-mc@wanadoo.dk> skrev i en
news:3e894ec5$0$42559$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej Ng.
> Jeg har lidt problemer med min XS650, når jeg vil køre med fuld gas. Den
> trækker den fint op i omdrejninger men mangler det sidste. Jeg har
> observeret at lyset flimrer/slukker en smule (og motoren nærmest prutter),
> hvorefter den kommer op på de sidste høje omdrejninger, og lyset bliver
> stabilt. Jeg går ud fra at det er et strømproblem, men er self. ikke
sikker.
> Det skal siges at jeg har monteret ensretter og voltregulatoren, i en
> rustfri kasse midt på stellet, kan det være varmen de ikke kan komme af
> med?. Jeg har også monteret nogle temmeligt lange (biltema)
> tændrørsledninger på ca en halv meter stk. Men det burde vel ikke være
noget
> problem?. Det skal siges at tænding og karburator står fint, der er nye
rør
> og hætter, og mc'en lader fint. Gode forslag modtages, for jeg er helt
> blank!
> Mvh Jeppe
>
>