Haynes til en GPX 600R
Fra : Tom

Dato : 30-03-03 19:19

Min kwakker har fået ondt i forgaflen og bløder lidt fra røret.
Så var det jeg tænkte om nogen har noget erfaring eller en haynes de lige
kunne scanne lidt ? omkring skift af nye pakdåser på forgaflen.

Mvh

Tom
GPX600R

Fra : Neser

Dato : 30-03-03 19:32

> Min kwakker har fået ondt i forgaflen og bløder lidt fra røret.
> Så var det jeg tænkte om nogen har noget erfaring eller en haynes de lige
> kunne scanne lidt ? omkring skift af nye pakdåser på forgaflen.

Jeg har en Haynes til at ligge, men kan pt. ikke scanne og smutter ind for
at aftjene værnepligten d. 1-4...

Ville ønske jeg kunne være til større hjælp.
Men spørg så kan jeg da lige slå op...

- Neser

Fra : Tom

Dato : 30-03-03 19:49

Hvis du kunne ridse op fremgangsmåden op, så ville det hjælpe gevaldigt.
Specielt om hvordan man skiller inder og ydrerør fra hinanden.

Mvh

Tom
GPX600R