Modelbetegnelser for HD?
Fra : JD

Dato : 20-03-01 22:32

Hvor kan man finde en oversigt på modelbetegnelser for Harley Davidson, på
nettet?

F.eks.
En bil kan hedde:
Fiat Punto med en eller anden motor i.

Hvis det er en HD kan den f.eks hedde:
Harley Davidson FLh ell. duo-glide, electra-glide, fatbob, de har motorer
som panhead, shovelhead evulotion o.s.v.

Hvordan hører disse betegnelser sammen?
Hvilke motorer sidder normalt på hvilke modeller?

Fra : Thomas Lund

Dato : 20-03-01 23:29

Denne side dækker vist det du søger -
http://www.dlhill.com/hdalphabet.html
Temmelig omfattende...

MvH Thomas

Fra : Thomas Lund

Dato : 20-03-01 23:36

Hvad mener I om en FLHTCUI Ultra Classic Electra Glide Fuel Injected?
Det siger da sig selv!
Min egen er nu kun en XLH, det er til at huske.

MvH Thomas