Vedr. De nye parkeringsregler mere for 45'~
Fra : Flemming Ploug

Dato : 29-03-03 10:28

Det er da en ren parodi med de nye regler for de to-hjulede, ikke nok med at
det nu bliver et helvede at køre på 2 hjul i Kbh.
Nu fratager de 45'ejerne den eneste chance for at beholde deres dyrbare
scootere : nemlig muligheden for at låse svinet fast til en lygtepæl /
cykelstativ eller ligende.

Lur mig om ikke at antallet af tyverier af 45 knallerter vil eksplodere
efter denne tåbelige "genistreg"

My 5 cents

Flemming

Fra : KH.

Dato : 29-03-03 17:10

"Flemming Ploug" <flemming.ploug@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cykelstativ eller ligende.
>
> Lur mig om ikke at antallet af tyverier af 45 knallerter vil eksplodere

Søren Pind skulle prøve med samme ide i London...
Det vrimler med motorcykler i London.
Jeg gad vide, hvordan de parkeres..

Klaus, eks. mc-ist.

Fra : Babba-Papa

Dato : 29-03-03 20:43

Sat, 29 Mar 2003 17:09:39 +0100, havde "KH." <None@host.com> gang i
hammer og mejsel og da stentavlen blev pustet ren, stod der følgende:

>Søren Pind skulle prøve med samme ide i London...
>Det vrimler med motorcykler i London.
>Jeg gad vide, hvordan de parkeres..

Ja, han burde tage navneforandring til: Søren Fatter-Ikke-En Pind.
--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Jensen

Fra : Megas

Dato : 30-03-03 13:18

> Ja, han burde tage navneforandring til: Søren Fatter-Ikke-En Pind.

Jeg har en gammel bøtte rød maling.. Nogen københavnere der er friske.?
*lol*

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : KH

Dato : 30-03-03 17:35

"Megas" <megas-NOSPAM-@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en gammel bøtte rød maling.. Nogen københavnere der er
friske.?
> *lol*

Spørg Pernille.. ;))