en eller anden idiot .....
Fra : John

Dato : 28-03-03 18:16

.....står på dødslisten hos mig, knuuurrr

Jeg fandt min MC, liggende på venstre side, efter at have sluppet den af
syne i 5 minutter, nu er problemet bare at jeg selv må betale hele skaden,
fordi forsikring er en by i Rusland da jeg desværre har en selvrisiko på
7000.-

Der er ikke er nogen som har meldt sig som værende den der har væltet
køretøjet, gid den der har gjort det må rådne op af dårlig samvittighed,
hvis ellers personen har sådan en !

billeder kan ses inde på dk.binaer.motor

( billederne retfærdiggør ikke virkeligheden, der er tale om meget dybe
skrammer )

V.H en grædende John Kramme - GSXF 0,6L

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-03-03 18:28

> Der er ikke er nogen som har meldt sig som værende den der har væltet
> køretøjet, gid den der har gjort det må rådne op af dårlig samvittighed,
> hvis ellers personen har sådan en !

damn det er surt mand.
Var det til bakkeåbningen eller andet sted ?

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : John

Dato : 28-03-03 18:34

nej bare en ganske alm. parkering her i Aalborg by, dog på sidestøttebenet
....hvilket jeg inderligt fortryder ( de 5 minutter jeg var væk ), der skal
jo ikke meget skub til før det går galt :-/

den stod parkeret et sted hvor ikke særlig mange mennesker hverken går eller
kører, kun hvis de har ærinde på stedet, derfor bliver det noget af en
opgave at finde ud af hvem !

Sherlock Holmes lignende detektiv ....søges !!!!!!

PS : og ja .....den stod selvsagt på et plan sted med et godt fundament,
ellers havde jeg aldrig brugt sidestøttefoden !

John

Fra : Megas

Dato : 28-03-03 19:02

Sådan en skide kujon, bare at gå fra din mc uden at ligge et tlf-nr & prøve
at få den op at stå igen, hvis vedkommende ik selv kunne, ku´han/hun sguda
spørge en forbipasserende om hjælp *grrrrrr*

Hvad med at sætte et par sedler op i området & efterlyse vidner til
uheldet.? Det kan give den skyldige så dårlig samvittigheed at vedkommende
kontakter dig.. Især fordi sådan nogle sedler jo minder personen om at der
KAN ha´været nogen der så det, evt. igennem et vindue eller lign. & så
foretrækker han/hun måske selv at komme krybende med en eller anden flad
undskyldning om at han/hun ikke havde noget at skrive på eller lign.. ;)

Håber du finder synderen..

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 28-03-03 20:59

"John" <kramsen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> billeder kan ses inde på dk.binaer.motor
>
> ( billederne retfærdiggør ikke virkeligheden, der er tale om meget dybe

Idioten der gjorde dette skulle smadres !!!!

Det der ligner sgu noget der er lavet forsætligt, har du tænkt på det ???
Men jeg føler sgu med dig, var den ikke helt ny ???

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : John

Dato : 28-03-03 21:08

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse

> Det der ligner sgu noget der er lavet forsætligt, har du tænkt på det ???

forklar venligst lidt nærmere hvad du mener ?

> Men jeg føler sgu med dig, var den ikke helt ny ???

Tak, det har jeg også brug for, man er sgu ked af det efter sådan en
oplevelse ......nej den er fra 2001, men stod som en helt ny da jeg købte
den for 14 dage siden med 3500 km på klokken, ham der har haft den før har
kælet og puslet omkring den ( tak til ham for den flotte stand )

V.H John Kramme - GSXF 0,6L

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 28-03-03 21:14

> forklar venligst lidt nærmere hvad du mener ?

Det er desværre et faktum at der (også) her i Danmark er visse personer der
ikke under at andre har noget de ikke har...

Janteloven lever i bedste velgående, jeg kender 2 venner der har fået deres
cykler væltet her i Århus, selv om cyklerne stod parkeretind mod en væg...

Så det kan nemt være en idiot der ikke under dig sådan en pæn cykel...

Fra : John

Dato : 28-03-03 21:25

> [...]

> cykler væltet her i Århus, selv om cyklerne stod parkeretind mod en væg...
>
> Så det kan nemt være en idiot der ikke under dig sådan en pæn cykel...

tak for din uddybelse, ja det er sgu sørgeligt .....hvis det er tilfældet
:-/

John

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 28-03-03 21:21

> [...]
>
> billeder kan ses inde på dk.binaer.motor
>
> ( billederne retfærdiggør ikke virkeligheden, der er tale om meget dybe

chekkede lige billederne igen. Alt andet end kåben er det relativt billigt
at lave / udskifte, motorskjoldet kan muligvis reddes med sandpapir og
tålmodighed.. Og hvis du nu kender en "orange" maler til kåben, sååååå....

Fra : John

Dato : 28-03-03 21:33

> [...]

> at lave / udskifte, motorskjoldet kan muligvis reddes med sandpapir og
> tålmodighed.. Og hvis du nu kender en "orange" maler til kåben, sååååå....

kåben + motorskjoldet skal helt klart rep'es ....da det er de dyreste dele
ud af diverse skader, men resten vil jeg købe og udskifte selv. Ja, jeg
snakker sgu med "Harry" han kan sikkert få hans lokale automalermester til
at finde en slat orange/rød maling på hylden ...tihihi

PS : Jeg er perfektionist ....jeg vil aldrig kunne leve med disse skader, så
det skal være 100 % ok.

John

Fra : Pein

Dato : 28-03-03 22:48

"John" skrev ...

> PS : Jeg er perfektionist ....jeg vil aldrig kunne leve med disse
skader,
> så det skal være 100 % ok.

Det er jo så også med til at gøre det ekstra hårdt.
Føler med dig. Fjolset skulle have slag!

Personligt ville jeg nu (ud fra billederne) ikke have noget problem med
fodhviler (skraber i asfalten en dag alligevel), blinklys"glas", og
balanceklods på styr. Balanceklodsen kunne lige få lidt sandpapir og en
klat maling.

Men kåbe, motorskjold og spejl er godt nok surt.
Og grebet skal selvfølgelig skiftes.

Efter min mening (who cares) kan det rent psykisk godt betale sig at
opgive drømmen om at hele cyklen skal være 100% perfekt.
F.eks. når det gælder offroad, er det røvsygt at køre på en maskine man
er ked af tager skade, og uendeligt meget sjovere at køre på en maskine,
hvor man er bedøvende ligeglad med skrammer.
På gaden er det godt nok lidt anderledes, for her har man dog en rimelig
chance for aldrig at komme ned at ligge.

Mvh. Niels

Fra : John

Dato : 28-03-03 23:47

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo så også med til at gøre det ekstra hårdt.
> Føler med dig. Fjolset skulle have slag!

enig .....

> [...]
> fodhviler (skraber i asfalten en dag alligevel), blinklys"glas", og
> balanceklods på styr. Balanceklodsen kunne lige få lidt sandpapir og en

Ja det tænkte jeg selv på .....men delene er bestilt ( greb, klods,
fodhvilerbolt, emblem og spejl )

resten bliver lakeret ....af Moi, så må det blive så godt/skidt som det nu
lader sig gøre !!!!

> Men kåbe, motorskjold og spejl er godt nok surt.
> Og grebet skal selvfølgelig skiftes.

Jep, håber på at få det til at se godt ud igen

> [...]
> På gaden er det godt nok lidt anderledes, for her har man dog en rimelig
> chance for aldrig at komme ned at ligge.

Nu har jeg selv i sin tid haft både en XT350 og en DT175, dem havde jeg et
helt andet forhold til, fordi disse køretøjer netop hørte til "uden for
vejen", derfor var ridser og buler ikke et problem for mig dengang, men med
det køretøj jeg har nu GSXF er det anderledes, fordi den hører til på vejen
og for mig en perle som skal pudses og poleres, så den er et flot syn ....så
har jeg det bedst

John - GSXF 0,6L

Fra : brian jensen

Dato : 29-03-03 07:25

Tjaa man bliver nemt ret ophidset efter sådan noget jeg
har selv oplevet det 2 gange og så på mit job hvor der
kun kommer folk fra arbejdspladsen.
den ene gang var den enda væltet over i en bil (der stod til højre for mcèn
som stod på sidestøttefod) og det værste er at hvis bare idioten der "var
kommet til at sætte sig op på den) havde meldt det til sin forsikring har
han måske haft 500 - 1000 kroner i selvrisiko på sin indboforsikring som
også dækker ansvar.

Brian Jensen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 31-03-03 11:11

det er fandme ærgeligt.....prøvede det selv en gang....var tidligere på
måneden stået på hovedet med min cbr1000......da det kun betød kåbeskader
valgte jeg selv at betale skaden istedet for at falde trin på
forsikringen.....3 stk plastic til en værdi af 9500 kr....men nu stod den
også perfect..lignede en helt ny på trods af at den var 9 år gammel....2
uger senere bakker en hiace ind i den....vælter den og skraber begge siden
af kåben...oversiden skraver han nogle dybe ridser med sit
hængertræk.....men da jeg kom ud af butikken ....var den blevet rejst...og
gutten var ved at sætte sit visitkort under sadlen....jeg er glad for at jeg
fangede ham for ellers havde jeg da aldrig opdaget at sedlen sad under
sadlen.....men kors hvor var det surt.....helt ny kåbe fuldstændig
bustet...og forsikringen vilel ikke høre tale om ny plastic...nææ det skulle
fikses med padding og en maler.....!"#¤%!"#¤%! top dk

hvad kan man sige....op med humøret!

Lasse
Mille, som har en ridse i tanken som forsikringen ikke vil dække på trods af
at den ikke var der før uheldet....der kæmpes stadig, nu 44 uger efter
uheldet