S: MC
Fra : Jesper FA

Dato : 20-03-01 18:26

MC sælges.

Man får jo åbenbart ikke lov til at køre i år alligevel. Nu siger de jo vi
få endnu en "snestorm" på lørdag.

--
Jesper
Honda CBR600F4

Fra : Flemming

Dato : 20-03-01 19:14

On Tue, 20 Mar 2001 18:26:18 +0100, Jesper FA <news@skydiver.dk>
wrote:

>MC sælges.
>
>Man får jo åbenbart ikke lov til at køre i år alligevel. Nu siger de jo vi
>få endnu en "snestorm" på lørdag.

Hvorfor dog så drastisk? he he... Minder mig om... i dag ringede jeg
for i mit optimistiske overmod at bestille tid til syn engang i næste
uge for en nyindkøbt gammel skøjte... Svaret var: "Ring igen i næste
uge! Jeg skal fan'me ikke ud at køre i det her vejr..."

ha ha... Nå men OK, det var også i sønderborg....

--
Flemming
XJ600S

Fra : Kenneth

Dato : 20-03-01 23:11

>... Svaret var: "Ring igen i næste
> uge! Jeg skal fan'me ikke ud at køre i det her vejr..."

Kan de det ?
Hvad så hvis man, en meget varm sommerdag, skal have synet en bil uden
aircond. ?
....siger han så "jeg skal sgu ikke ud og svede i den her vareme, ring igen
næste uge...."

--
Venligst
Kenneth

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-03-01 00:03

Kenneth skrev i meddelelsen <998kf6$9gq$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
>aircond. ?
>...siger han så "jeg skal sgu ikke ud og svede i den her vareme, ring igen

lad hellere være med at diskutere sådan en ting med den mand som skal
godkende din motorcykel.....

--
Mvh Anders Houmark
Så der lagkage,værsgo og pust Polle!

Fra : Flemming

Dato : 21-03-01 17:25

On Tue, 20 Mar 2001 23:11:19 +0100, "Kenneth" <Ken_T@cool.dk> wrote:

> [...]
>aircond. ?
>...siger han så "jeg skal sgu ikke ud og svede i den her vareme, ring igen

Jeg havde sgu ikke regnet med at få den synet i sne-storm... bare at
aftale tid... men dét var åbenbart osse for meget - så istedet
foretrækker jeg at snakke pænt til ham (han er den eneste i
sønderborg, der syner MC'er...)

--
Flemming
XJ600S - snart CB550K

Fra : JR

Dato : 21-03-01 11:16

Jesper FA <news@skydiver.dk> wrote in message news:9983rq$2fl3$1@news.cybercity.dk...
> MC sælges.
>
> Man får jo åbenbart ikke lov til at køre i år alligevel. Nu siger de jo vi
> [...]

Køb og salg henvises væm'ligt men bestemt til osv osv....... ;-D

JR