Film på nettet??
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 26-03-03 23:31

Hey...

Har lige fundet noget nyt på nettet! Eller har jeg???

http://members.lycos.nl/leonnap/bikemovies.htm

http://www.sbfreaks.com

Er der flere af den her slags jeg har haft overset???
-Kender self. godt bikepics og hvad de store ellers hedder.. Men er der
nogen der kender flere af de små????

Håber at få nogle gode links!

Oliver Bruchhaus
(Der snart skal have sin hornet!)

Fra : SLP/JM

Dato : 27-03-03 07:40

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev >

> Er der flere af den her slags jeg har haft overset???

Der findes masser.....
http://www.lasvegasextremes.com/
http://www.asphaultburners.com/
http://www.ghostridermovie.net/
http://hes.iki.fi/bike-video/ med bl.a. Pascals berømte og berygtede tur
rundt om Paris
http://www.motopsychoz.com/
http://www.speedextreme.net/
http://www.xtreme-riders.com/index.html

Jeg har kun set nogle af klippene på de fire første links, så jeg garanterer
ikke for kvaliteten på de øvrige. Men hvis du selv vil finde flere, så prøv
at søge efter fx "stunt teams" eller "extreme riding", det burde gi' pote.

Susanne

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-03-03 15:13

Oliver Bruchhaus wrote:
> Håber at få nogle gode links!

Der er en del film at finde på http://dfm.nathue.dk , hvis man gider
lede efter dem .. :)

dfm.nathue.dk er iøvrigt ikke længere i "aktiv drift", da jeg ikke
længere hoster siden på min egen server.

dvs. man ikke længere kan oprette en konto, og man kan heller ikke
uploade til eksisterende..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : GRISEN

Dato : 27-03-03 15:58

On 27 Mar 2003 14:12:42 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
>længere hoster siden på min egen server.
>
>dvs. man ikke længere kan oprette en konto, og man kan heller ikke

Må man spørge om årsagen?
Er det noget man kan hjælpe til at ændre?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-03-03 16:04

GRISEN wrote:
> Må man spørge om årsagen?
> Er det noget man kan hjælpe til at ændre?

Min gratis-hosting-aftale med tidligere arbejdsgiver er ophørt.

Det kan godt tænkes der bliver mulighed for at uploade igen senere,
men der er ikke nogen garanti for det.

Fik du hjulpet den flinke dame med at vaske hendes narko-skøjte ?

// Hans, der har mødt GRISEN her tidligere.
RD350 - Hurtigere end Hyben
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : GRISEN

Dato : 27-03-03 22:59

On 27 Mar 2003 15:03:51 GMT, Hans Joergensen
> [...]

>Fik du hjulpet den flinke dame med at vaske hendes narko-skøjte ?
>

>// Hans, der har mødt GRISEN her tidligere.

Der er da en pæn sandsynlighed for, at jeg kan levere en gratis
hosting aftale....
Spørgsmålet er bare hvor meget arbejde der er i at flytte sagerne?
Altså: Kræves IIS med ASP eller Apache med PHP eller elller elller...
Performance burde ikke være et problem.

Jaaa, altså lidt ikk' - jeg turde jo ikke hjælpe sådan rigtigt...
Hun var ikke selv for ferm med børsten, så jeg kunne nok godt ha'
gjort noget mere.
Forestil dig lige, at der skete et eller andet (f.eks. ½ mm ridse)....
Min kære FZR1000 ville jo kun være første afdrag på en uendelig række
dummebøder.

MEN HUN VAR SGU DA IKKE GRIM !!! :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 10:07

GRISEN wrote:
> [...]
> Spørgsmålet er bare hvor meget arbejde der er i at flytte sagerne?
> Altså: Kræves IIS med ASP eller Apache med PHP eller elller elller...

Apache + mod_perl + Apache::Gallery (http://www.apachegallery.dk) og
lidt hjemmesnask + 4-5gig diskplads, og en røvfuld af båndbredde .

Jeg skal lige overveje om jeg kan bygge en ny løsning uden at ham
der ejer den server det ligger på nu, bliver sur.. jeg kan jo meget
godt li' at hoste siden :)

> [...]
> Forestil dig lige, at der skete et eller andet (f.eks. ½ mm ridse)....
> Min kære FZR1000 ville jo kun være første afdrag på en uendelig række

Hehe... det er jo det der kan ske.. :)

> MEN HUN VAR SGU DA IKKE GRIM !!! :)

Nej ... det kan man ikke sige.

// Hans