Told og skat
Fra : S.G

Dato : 26-03-03 21:34

Kan jeg gå direkte ned på kontoret her i Odense og få et overslag på en
cykel med det samme? eller evt ringe ind og få et overslag med det samme?
Jeg får papirer indenfor et par dage

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-03-03 21:53

S.G wrote:
> Kan jeg gå direkte ned på kontoret her i Odense og få et overslag på
> en cykel med det samme? eller evt ringe ind og få et overslag med det
> samme? Jeg får papirer indenfor et par dage

Nopes... SÅ skal du i hvert fald være meget ihærdig ig fedterøvsagtig!

Da jeg var inde og betale afgift kunne hun nemlig lige slå op på pc'en over
hva jeg skaulle give, og se hva andre havde givet!

Hva har du nu købt da? RF900??

MVH Mads Stetter

Fra : Armand

Dato : 28-03-03 13:57

Mads Stetter <m_stetter@hotmail.com> skrev i en

> Nopes... SÅ skal du i hvert fald være meget ihærdig ig fedterøvsagtig!

Papirerne til ansøgning er til at printe ud (.pdf) fra T&S' hjemmeside, så
har man papirerne på modellen til vedsending, er det jo ikke så besværligt
igen :-/

--
Armand.

Fra : Solvang

Dato : 30-03-03 18:19

> Mads Stetter <m_stetter@hotmail.com> skrev i en

Jo - det kan du godt, hvis det er en model de har i deres system, ring evt
til Korsør, der hjælper de gerne, også uden at man skal "fedte" for dem

Fra : S.G

Dato : 30-03-03 20:26

så skal man selvfølgelig have et stelnummer??? kilometertal osv osv?

Fra : Poul B-H

Dato : 31-03-03 00:18

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message
> så skal man selvfølgelig have et stelnummer??? kilometertal osv osv?

I Odense forlanger de en registrerings attest, men gerne fra udlandet.
Jeg har ingen problemer haft med en ægte japansk og en kopi af en engelsk .
+ km tal

Poul B-H

Fra : Armand

Dato : 30-03-03 21:43

> [...]
> til Korsør, der hjælper de gerne, også uden at man skal "fedte" for dem

Forkert citering!

Men uanset hvad, så kan man da altid prøve - Man kan højest blive afvist og
ende
med en blanket i hånden :-/¨

--
Armand.

Fra : Jens Jessen

Dato : 27-03-03 06:55

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg får papirer indenfor et par dage
>
> Jeg har lige skrevet en artikel i Bike om afgifter, og det du spørger om.
Venligst Jens Jessen.

Fra : Moller

Dato : 27-03-03 08:50

> Venligst Jens Jessen.

Fedt svar, mon ik man kan kalde det reklame for bike næsten... vi er jo
ikke alle som læser Bike :)

VH
Lars Molnit

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-03-03 14:58

Moller wrote:
> Fedt svar, mon ik man kan kalde det reklame for bike næsten... vi er jo
> ikke alle som læser Bike :)

Jeg gør fx. ikke .. kun når jeg rent undtagelsvist køber det fordi
jeg skal med toget til Slagelse..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Mads Stetter

Dato : 27-03-03 14:14

Jens Jessen wrote:
> "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse

Ja, og den artikel er en kopi af alt det som er blevet skrevet herinde i
nyhedsgruppen!

MVH Mads Stetter

Fra : Orla Pedersen

Dato : 27-03-03 22:02

Jens Jessen skrev i meddelelsen
<3e829210$0$31947$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

>"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Venligst Jens Jessen.

Først søger Du hjælp her på gruppen til en artikkel Du agter at skrive, for
derefter at henvise et spørgsmål, om samme emne, til et blad der åbenbart
har betalt dig for artiklen. "Elastikken" er strammet til det yderste hr.
Jessen.

Orla