|
| Så fik jeg mit es tilbage fra trimning :-) Fra : Peter Jakobsen |
Dato : 25-03-03 12:42 |
|
Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han ved sgu
hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker som en hest fra
1500 omdr..
--
M V H
Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !
| |
Henrik Nielsen - Rap~ (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Nielsen - Rap~ |
Dato : 25-03-03 13:24 |
|
Det kører da bare for de YZF'er her i NG
--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk
Fjern x i mailadr. ved svar på mail.
| |
Brian W. (30-03-2003)
| Kommentar Fra : Brian W. |
Dato : 30-03-03 10:26 |
| | |
AW på TRX (25-03-2003)
| Kommentar Fra : AW på TRX |
Dato : 25-03-03 13:40 |
|
> Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han ved sgu
> hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker som en hest fra
> 1500 omdr..
Jeg har kun hørt godt om Finn (har ikke selv været der, da jeg bor på
Amager), og så er det skide sjovt at se ham køre ræs.
De gange hvor vi har været til RoadRacing festival på Jyllandsringen er det
helt klart ham der er vores helt. Ikke at han vinder, men han ligger og
kører på en eller anden suspekt maskine og lammetæver halvdelen af feltet.
Jeg husker tydeligt da han stillede op i 600 ccm på en KTM supermotard og lå
og bankede R6'ere osv.
Ned af langsiden fik han tæv, men lige så snart indbremsningen startede
bremsede han meget senere, og så hamrede han forbi i svingene.
Og når han stiger af, så står der en "ranglet halv-gammel mand" og har
banket halvdelen af alle rødderne. Respekt !!!
Allan
TRX 850
| |
Martin Sørensen (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Martin Sørensen |
Dato : 25-03-03 14:15 |
|
> Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han ved sgu
> hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker som en hest fra
> 1500 omdr..
1 HK ved 1500 omdr./min, det er da ikke specielt godt.
signing off.. Martin Sørensen
| |
Mureren (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Mureren |
Dato : 25-03-03 14:57 |
|
> > Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han ved
sgu
> > hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker som en hest
fra
> > 1500 omdr..
>
> 1 HK ved 1500 omdr./min, det er da ikke specielt godt.
>
> signing off.. Martin Sørensen
*LOL*
Mureren
| |
Tommy Roenn (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Roenn |
Dato : 25-03-03 16:58 |
|
136,06 på en maskine der normalt laver 120HK, måske lidt naivt.
Selvsamme sted skulle engang også trimme min RS125 og resultatet var
fantastisk. 33HK på baghjulet. Det samme som opgivelsen på motoren.
Da så maskinen kom på et andet rullefelt lavede den 21,75HK på baghjulet
(Lyder også mere rigtigt) hvilket var 1-2 HK mindre end alle andre RS 125 på
selvsamme bænk.
Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med korrektionsfaktorene for
at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke nogen bestemt, for der er vist
mange der gør det)
RS125
"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e80407a$0$4375$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han ved sgu
> hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker som en hest fra
> 1500 omdr..
>
> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> Join S.E.T.I@HOME today !
>
>
| |
Tommy Fer (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Fer |
Dato : 25-03-03 17:35 |
|
"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
news:3e807c09$0$24703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> 136,06 på en maskine der normalt laver 120HK, måske lidt naivt.
>
Tjae, men nu er det sådan at en ThunderACE laver 145 imotoren... (plus minus
et par hk.. kan ikke lige huske) men ved ihvertfald at det er betydeligt
mere end 120 hk...
mvh Tommy Fer
| |
Tommy Roenn (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Roenn |
Dato : 26-03-03 00:51 |
|
Mon ikke også dette svarer genske godt til 120HK på baghjulet hvor MJP
bænken måler? Bare et spørgsmål?
RS125
"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> skrev i en meddelelse
news:zy%fa.90$mI2.16814@news000.worldonline.dk...
>
> "Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e807c09$0$24703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > 136,06 på en maskine der normalt laver 120HK, måske lidt naivt.
> >
>
> Tjae, men nu er det sådan at en ThunderACE laver 145 imotoren... (plus
minus
> et par hk.. kan ikke lige huske) men ved ihvertfald at det er betydeligt
> mere end 120 hk...
>
> mvh Tommy Fer
>
>
>
>
| |
Peter Jakobsen (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Peter Jakobsen |
Dato : 25-03-03 19:08 |
|
> Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med korrektionsfaktorene
for
> at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke nogen bestemt, for der er vist
> mange der gør det)
>
hmm, stp korrektions-faktor er i dette tilfælde på 1,000, så deeetttt...
--
M V H
Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !
| |
Tommy Roenn (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Roenn |
Dato : 26-03-03 00:52 |
|
Tjaa, men måske var vejret til en faktor 0,8!
RS125
"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e809b0e$0$4370$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
>
> > Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med korrektionsfaktorene
> for
> > at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke nogen bestemt, for der er vist
> > mange der gør det)
> >
> hmm, stp korrektions-faktor er i dette tilfælde på 1,000, så deeetttt...
>
>
> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> Join S.E.T.I@HOME today !
>
>
| |
Poul Dam (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Poul Dam |
Dato : 26-03-03 06:31 |
|
"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
news:3e80eb11$0$24626$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Tjaa, men måske var vejret til en faktor 0,8!
>
> RS125
I går skulle faktoren værer 0.94 i Odense, i følge Kim hos MP motorcykler
Odense.
Så Skulle du have ca.128hk. og det er også fint.
Hygge PD CBR1100
| |
Peter Jakobsen (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Peter Jakobsen |
Dato : 26-03-03 09:22 |
|
"Poul Dam" <pouldam@adslhome.dk> wrote in message
news:3e813ae2$0$153$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e80eb11$0$24626$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Tjaa, men måske var vejret til en faktor 0,8!
> >
> > RS125
>
> I går skulle faktoren værer 0.94 i Odense, i følge Kim hos MP motorcykler
> Odense.
> Så Skulle du have ca.128hk. og det er også fint.
>
> Hygge PD CBR1100
>
jo jo, men det var nu i Borum, og den blev dyset ind om mandagen, men hvad
ved jeg om korrektionsfaktor ??? Det jeg ved, er at 1 af mine kammeraters
cykel (cbr 600 f3), fik 99,6 hk efter trimning på samme rullefelt, og det
lyder da ok i mine ører... Rydberg har en f3 der er tunet til ca. det
samme...Hvis man chekker Rydbergs tuning af en thunderace, har den ca. 147
hk (130 hk standard), og der står det kun er udstødning , der er skiftet ???
Brian Laursen, som også skriver herinde, har en tilsvarende thunderace som
er tunet hos Probike, den yder 134,2 hk...
Men hovedsagen er, at den trækker en del hårdere fra lave omdr., og den kan
trække fra det meste (hvis den skal *g*)....
--
M V H
Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !
| |
Mads Lund (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 26-03-03 10:00 |
|
> Men hovedsagen er, at den trækker en del hårdere fra lave omdr., og den
kan
> trække fra det meste (hvis den skal *g*)....
Det meste tjo det er jo chaufføren det kommer an på. Men det nu en fin
fin cykel sådan en tordenmås.
Hvis du får kassen til det, så sæt et sæt fladspjældskarburatorer på den, så
føles det som om den får 20 hk ekstra.
Mads Lund
Ninja9RT
| |
Peter Jakobsen (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Peter Jakobsen |
Dato : 26-03-03 10:48 |
|
"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> wrote in message
news:m0ega.27$tq4.2@news.get2net.dk...
> > Men hovedsagen er, at den trækker en del hårdere fra lave omdr., og den
> kan
> > trække fra det meste (hvis den skal *g*)....
>
> Det meste tjo det er jo chaufføren det kommer an på. Men det nu en fin
> fin cykel sådan en tordenmås.
>
> Hvis du får kassen til det, så sæt et sæt fladspjældskarburatorer på den,
så
> føles det som om den får 20 hk ekstra.
>
> Mads Lund
> Ninja9RT
>
ja ja du *g*, jeg er sgu godt klar over den ikke trækker fra din *lol*, men
det er den vel ingen standard cykel der gør... Pis at man sidder her med en
brækket tommelfinger, når man vil ud og køre. Jeg gad godt have været med
til Bakken-åbning i morgen...
--
M V H
Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !
| |
Brian W. (30-03-2003)
| Kommentar Fra : Brian W. |
Dato : 30-03-03 15:06 |
|
Peter Jakobsen wrote:
>>
> jo jo, men det var nu i Borum, og den blev dyset ind om mandagen, men
> hvad ved jeg om korrektionsfaktor ??? Det jeg ved, er at 1 af mine
> kammeraters cykel (cbr 600 f3), fik 99,6 hk efter trimning på samme
> rullefelt, og det lyder da ok i mine ører... Rydberg har en f3 der er
> tunet til ca. det samme...Hvis man chekker Rydbergs tuning af en
> thunderace, har den ca. 147 hk (130 hk standard), og der står det kun
> er udstødning , der er skiftet ???
>
> Brian Laursen, som også skriver herinde, har en tilsvarende
> thunderace som er tunet hos Probike, den yder 134,2 hk...
Jebs.
> Men hovedsagen er, at den trækker en del hårdere fra lave omdr., og
> den kan trække fra det meste (hvis den skal *g*)....
Lige præcis *gg* DU kan jeg prøve at dyste mod Per Emborg. Han stiller nok
gerne op til en lille test på en kvart mil. Han siger i hvert fald at han
ikke har mødt den mc der kan løbe fra han på 400 meter. Per kører jo bekendt
på en X11. Til vores træf i galten sidste år ydede den vidst 133 134
stykker. pænt godt må man sige.
--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman
| |
Peter Jakobsen (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Peter Jakobsen |
Dato : 25-03-03 19:13 |
|
>
> Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med korrektionsfaktorene
for
> at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke nogen bestemt, for der er vist
> mange der gør det)
>
Hallo fætter fup, den yder 145 hk. standard på motoren, check lige dine data
før du skriver
--
M V H
Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !
| |
Tommy Roenn (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Roenn |
Dato : 26-03-03 00:54 |
|
Tja, men der blev skrevet 143 på baghjulet, så måske du bør være den
checkende faktor
Et transmissionstab på 2HK er ganske flot. Specielt når det p.t. på
superbikes og GP maskiner er 12-14HK tab..
RS125
"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e809c17$0$4373$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
>
> >
> > Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med korrektionsfaktorene
> for
> > at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke nogen bestemt, for der er vist
> > mange der gør det)
> >
> Hallo fætter fup, den yder 145 hk. standard på motoren, check lige dine
data
> før du skriver
>
>
> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> Join S.E.T.I@HOME today !
>
>
| |
Tommy Roenn (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Roenn |
Dato : 26-03-03 01:00 |
|
Korrektion, ikke 143, men 136...
RS125
"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
news:3e80eb8d$0$24702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Tja, men der blev skrevet 143 på baghjulet, så måske du bør være den
> checkende faktor
>
> Et transmissionstab på 2HK er ganske flot. Specielt når det p.t. på
> superbikes og GP maskiner er 12-14HK tab..
>
> RS125
>
> "Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e809c17$0$4373$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> >
> > >
> > > Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med
korrektionsfaktorene
> > for
> > > at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke nogen bestemt, for der er
vist
> > > mange der gør det)
> > >
> > Hallo fætter fup, den yder 145 hk. standard på motoren, check lige dine
> data
> > før du skriver
> >
> >
> > --
> > M V H
> >
> > Peter Jakobsen
> > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> > Join S.E.T.I@HOME today !
> >
> >
>
>
| |
vmx (25-03-2003)
| Kommentar Fra : vmx |
Dato : 25-03-03 19:41 |
|
> "Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e80407a$0$4375$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> > Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han ved
sgu
> > hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker som en hest
fra
> > 1500 omdr..
> >
"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
news:3e807c09$0$24703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> 136,06 på en maskine der normalt laver 120HK, måske lidt naivt.
>
> Selvsamme sted skulle engang også trimme min RS125 og resultatet var
> fantastisk. 33HK på baghjulet. Det samme som opgivelsen på motoren.
>
> Da så maskinen kom på et andet rullefelt lavede den 21,75HK på baghjulet
> (Lyder også mere rigtigt) hvilket var 1-2 HK mindre end alle andre RS 125
på
> selvsamme bænk.
>
> Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med korrektionsfaktorene
for
> at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke nogen bestemt, for der er vist
> mange der gør det)
>
den maskine.. altså Thunderacen .. inkl. ejermand burde møde op
til powermeet - så vidt jeg kan se har sådan en maskine aldrig været
på bænken dér.
( www.powermeet.dk )
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194
http://www.vmaxxers.net - Vmaxxer #977
If it has tits or wheels, it will give you problems
| |
Hans Joergensen (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 25-03-03 20:40 |
| | |
Tommy Roenn (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Roenn |
Dato : 26-03-03 00:59 |
|
Jens Larsen var med i 1997 på et Bulder Es med 124HK som resultat kan jeg
se.
RS125
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnb81c4e.bn8.haj@enterprise-server.dk...
> vmx wrote:
> > ( www.powermeet.dk )
>
> Hvaa, Mads Lund, når du at få Kawa'en klar til i år? :)
>
> // Hans
> --
> http://ph33r.dk - It sucks :)
> UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv
| |
vmx (26-03-2003)
| Kommentar Fra : vmx |
Dato : 26-03-03 08:30 |
|
"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
news:3e80ecc3$0$24707$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jens Larsen var med i 1997 på et Bulder Es med 124HK som resultat kan jeg
> se.
>
ups... overset
Robert
| |
Mads Lund (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Mads Lund |
Dato : 26-03-03 09:13 |
|
> Hvaa, Mads Lund, når du at få Kawa'en klar til i år? :)
jeg forsøger. Og så sent som i går var jeg i Harly Shoppen og købe
reservedele til kwacken. Det gav ikke den store respekt blandt klientiellet,
og da jeg så senere kom til at udtrykke min store begejstring for en Buell
XB9 og roste den højlydt for at ligne en motorcykel blev det bare endnu
værre. Så jeg var faktisk nød til at love dem at fræse et par klublogoer ind
i motorskjoldet til en Panhead før vi blev venner igen.
Mads Lund
Ninja9RT
| |
Armand (25-03-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 25-03-03 22:36 |
|
vmx <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en
news:b5q873$2p14$1@news.cybercity.dk...
> >
> den maskine.. altså Thunderacen .. inkl. ejermand burde møde op
> til powermeet - så vidt jeg kan se har sådan en maskine aldrig været
> på bænken dér.
Det væsentligste forhold omkring sådanne målinger må da være resultatet før
hhv. efter udført arbejde. Kun dét siger noget om hvad der er sket, hvorimod
det egentlige tal/kurve kan være meget forskellig fra rullefelt til
rullefelt!
Og det skulle da undre mig om der ikke fulgte en sådan måling med ved
afhentningen af Esset :-/
--
Armand.
| |
Tommy Roenn (26-03-2003)
| Kommentar Fra : Tommy Roenn |
Dato : 26-03-03 00:55 |
|
Der har været mængder af dem til Powermeet hos Rydberg hvert forår. Resultat
har altid været 117-121HK (Med og uden råberør)
RS125
"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b5q873$2p14$1@news.cybercity.dk...
> > "Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3e80407a$0$4375$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> > > Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han ved
> sgu
> > > hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker som en hest
> fra
> > > 1500 omdr..
> > >
> "Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e807c09$0$24703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > 136,06 på en maskine der normalt laver 120HK, måske lidt naivt.
> >
> > Selvsamme sted skulle engang også trimme min RS125 og resultatet var
> > fantastisk. 33HK på baghjulet. Det samme som opgivelsen på motoren.
> >
> > Da så maskinen kom på et andet rullefelt lavede den 21,75HK på baghjulet
> > (Lyder også mere rigtigt) hvilket var 1-2 HK mindre end alle andre RS
125
> på
> > selvsamme bænk.
> >
> > Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med korrektionsfaktorene
> for
> > at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke nogen bestemt, for der er vist
> > mange der gør det)
> >
>
> den maskine.. altså Thunderacen .. inkl. ejermand burde møde op
> til powermeet - så vidt jeg kan se har sådan en maskine aldrig været
> på bænken dér.
>
> ( www.powermeet.dk )
>
>
> Robert
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194
> http://www.vmaxxers.net - Vmaxxer #977
> If it has tits or wheels, it will give you problems
>
>
| |
Brian W. (02-04-2003)
| Kommentar Fra : Brian W. |
Dato : 02-04-03 15:32 |
|
vmx wrote:
>> "Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en
>> meddelelse news:3e80407a$0$4375$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
>>> Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han
>>> ved sgu hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker
>>> som en hest fra 1500 omdr..
>>>
> "Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e807c09$0$24703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> 136,06 på en maskine der normalt laver 120HK, måske lidt naivt.
>>
>> Selvsamme sted skulle engang også trimme min RS125 og resultatet var
>> fantastisk. 33HK på baghjulet. Det samme som opgivelsen på motoren.
>>
>> Da så maskinen kom på et andet rullefelt lavede den 21,75HK på
>> baghjulet (Lyder også mere rigtigt) hvilket var 1-2 HK mindre end
>> alle andre RS 125 på selvsamme bænk.
>>
>> Trist at mange rullefeltssteder leger så vildt med
>> korrektionsfaktorene for at gøre kunderne tilfredse. (Gælder ikke
>> nogen bestemt, for der er vist mange der gør det)
>>
>
> den maskine.. altså Thunderacen .. inkl. ejermand burde møde op
> til powermeet - så vidt jeg kan se har sådan en maskine aldrig været
> på bænken dér.
>
> ( www.powermeet.dk )
>
>
> Robert
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194
> http://www.vmaxxers.net - Vmaxxer #977
> If it has tits or wheels, it will give you problems
Så har du da ikke kikket godt nok
--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman
| |
Brian W. (30-03-2003)
| Kommentar Fra : Brian W. |
Dato : 30-03-03 10:27 |
|
Peter Jakobsen wrote:
> Thunderacen var i Borum og blev trimmet af Finn Villadsen, og han ved
> sgu hvad han laver.... 136,06 kh på baghjulet, og den trækker som en
> hest fra 1500 omdr..
Kanon flot peter... HVad endte han med at putte i den???? K&N filter eller
hvad ???
--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman
| |
|
|