Satans vejsalt - motivation og mekanik....
Fra : J.C.Kløve

Dato : 25-03-03 02:26

Hvis alt andet ikke kan motivere til at køre MC, så skal det gamle
lort af en 309 Peugeot bare strejke - så er alternetivet til en 2
timers bustur jo kværnen..

Der er gået fint - rigtig fint - Der er lidt køligt (for ikke at sige
pissehamrende koldt - men man må jo ikke bande) om morgenen - selv
Motomod'en kan ikke helt holde kulden ude _men_ det er pragtfuldt at
køre yamsen hjem i høj sol.

Her til morgen var det temmeligt tåget
Jeg var lige ved at torpedere en gyllespreder der var tidligt ude -
kun lugten ( -ja- jeg lugtede mig frem - jeg kunne jo ikke se) og et
roterende blink reddede mig fra den oplevelse så fik jeg også
konstateret at det ikke var det mindste glat

Nå - ud over at man ikke kunne se en hånd for sig, næsen løb og at
visiret isede til hele tiden, så blev vejen også fugtig....... ja
fugtig
og tak skæbne en MC at se på da jeg ankom /levende/ til arbejde - den
var _svinet_ til i vejsalt - det sad over alt - noget jeg ikke har
lagt mærke til de to andre dage hvor vejene var tørre.

Motor, bagsvinger, udstødning - det hele var lys-grå af salt uha uha.

Den fik ad også den helt store vasketur x 2 da jeg kom hjem, og så var
der jo ikke andet for end at kaste sig over 309'eren - finde og rette
fejlen og dermed spare yamsen for yderligere overlast fra salt

Kunne vi da bare få en ordentlig gang regn og så et helt vild flot
forår...

PS
(Fejlen blev fundet på 309'eren - defekt stik/tempføler på
vandpumpen - der på en eller anden vis har forbindelse til reg. af
tomgang, hvorfor den insisterede på at køre konstant med +6000 o/min
??? - gid fanden tage elektronik i køretøjer)
Næææ - må jeg bede om gode gamle karbunader reguleret alene ved
mekanik - det er da til at hitte ud af !!

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 25-03-03 19:51

> Dun@nt
> XJ600 51J
> Der elsker at skrue og pudse MC, men altid ender med røven i vejret og
> snotten begravet i motorrummet På Peugeot'en

Føler med dig. Skal selv holde to gamle Sierra'er kørende - men ville
hellere skrue på cyklen

--
M.v.h.
Poul Tyrrell