nitro 3000
Fra : Charlotte Petersson

Dato : 24-03-03 22:25

hejsa alle
Jeg har fået dem fra Hydro Texaco til at se på klagerne, men jeg kan ikke
finde nogen af de meddelelser der var imellem 1/3 - 7/3 er der nogen der vil
videre sende alle dem ang. Nitro 3000 til mig så jeg sende dem Videre.
(og jeg kan heller ikke finde dem på google.)
På forhånd tak
charlotte Petersson¨
egersundvej@hotmail.com

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-03-03 22:36

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> writes:

> [...]
> videre sende alle dem ang. Nitro 3000 til mig så jeg sende dem Videre.
> (og jeg kan heller ikke finde dem på google.)

Så har du altså ikke kigget godt nok

<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&th=9dc0cc185b61ef5d&rnum=1>

--
Jacob - www.bunk.cc
Is this really happening?

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 24-03-03 22:54

ja Jacob det kan der være noget om, men jeg fandt noget der så helt
anderledes ud end det link du gav mig, men man kunne ikke læse så langt
tilbage. godt klaret og tak for hjælpen.
Charlotte