T-Shirts - så er de på vej!
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-03-03 14:33

Hej alle,

Jeg har her til morgen været nede hos trykkeren og fået sat produktionen af
vores T-Shirts i gang. Umiddelbart virker det som nogle lidt store
størrelser men jeg er spændt på at få feedback fra jer om hvordan de passer.
De krymper efter trykkerens udsagn også 5% efter et par vaske da de er lavet
i 100% bomuld.

Jeg får dem desværre først leveret torsdag formiddag, og når derfor ikke at
sende dem ud allerede onsdag som ellers ventet. Pakke Trans kunne ikke love
at jeg havde dem torsdag formiddag - og det er jo lidt for sent, så jeg har
måttet finde på en alternativ løsning. Men bortset fra det så synes jeg det
er ret positivt at trykkeren kan levere dem på kun 3 dage.

Jeg har med vilje bestilt lidt flere T-Shirts end folk har bestilt og når
jeg har et overblik over hvor mange ekstra jeg har - samt i hvilke
størrelser - får de af jer der ikke nåede at få bestilt en chance for også
at få sig en T-Shirt. Mere om det senere.

Hvis der er nogle af jer, der hellere vil afhente (ud over dem der allerede
har givet udtryk herfor) så er det muligt fra torsdag kl. 12 - 17 hos mig på
Nørrebro (Kbh). Send mig en mail i dag eller i morgen så jeg ved om I kommer
forbi. Så sparer I jo portoen

Og så lige en stor tak til alle de folk, der har skrevet til mig. Der har
VIRKELIG været god respons på det her. Så gider man sq godt at gøre sådan
noget en anden gang...

Vi ses derude!

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : flemsus

Dato : 24-03-03 14:54

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
passer.
> De krymper efter trykkerens udsagn også 5% efter et par vaske da de er
Snip.

Så skal man måske alligevel droppe slankekuren!
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 24-03-03 15:00

> Så skal man måske alligevel droppe slankekuren!

hermed droppet

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-03-03 17:51

Thomas Jensen
skrev i news:3e7f0f24$0$261$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> hermed droppet
>
> mvh
>
> Thomas Jensen
> XJ600s div ´96
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Osse her
endelig en god grund til at fylde sig..

--
Mvh - Arne Lorenzen - FZS 600
MC Touring West Senior 98 (www.senior98.dk)

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-03-03 15:02

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> har givet udtryk herfor) så er det muligt fra torsdag kl. 12 - 17 hos mig

> Nørrebro (Kbh). Send mig en mail i dag eller i morgen så jeg ved om I
kommer
> forbi. Så sparer I jo portoen

hvis der bliver 2 stk i str. XLeller XXL så vil jeg gerne komme forbi og
hente dem

--
Allan(fzr600us)
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209

Fra : HSF

Dato : 24-03-03 21:49

Hej Tony
Det er bare "helt vild frisk godt gået", jeg glæder mig til at modtage mine
3 stk
desværre er jeg forhindret i at komme til bakkeåbningen på torsdag ØV!og 3
gange ØV! , så Sukien må vente til næste gang, men jeg ønsker jer alle
en god tur og pas godt på jer selv.
Have fun.)

Hilsen
Henrik S. Franzen
hsfNOSPAM@C.dk
Suzuki GS 500 E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=220

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-03-03 13:40

Tony Lorentzen
skrev i news:b5n1ef$1fn5$1@news.cybercity.dk
snip
> Og så lige en stor tak til alle de folk, der har skrevet til mig. Der
> har VIRKELIG været god respons på det her. Så gider man sq godt at
> gøre sådan noget en anden gang...
> Vi ses derude!

Jo, selvtak for initiativet og bøvlet!
T-shirten ankom i dag, den er fin og størrelsen ogsaa

--
Mvh - Arne Lorenzen - FZS 600
(ham med brug for en rigtig god grund til ikke at holde igen, når der

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 29-03-03 18:41

"Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> snip
>
> Jo, selvtak for initiativet og bøvlet!
> T-shirten ankom i dag, den er fin og størrelsen ogsaa

Min krop passer bare fint en dfm medium t-shirt. Mange tak for den fine
service og hurtige levering. Nu mangler jeg bare en mc, men hold da kæft
hvor bliver forsikringen dyr efter styrt i '00 og '01. Knap 12000 for en ny
SV650S - 2003 model. Overvejer nu en brugt '99 eller '00 model uden kasko.

mvh Erland

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-03 19:38

Erland R. Nielsen wrote:

> Min krop passer bare fint en dfm medium t-shirt. Mange tak for den
> fine service og hurtige levering.

Det var så lidt!

> Nu mangler jeg bare en mc, men hold da kæft hvor bliver forsikringen dyr
efter styrt i '00 og '01. Knap
> 12000 for en ny SV650S - 2003 model.

Det var da ellers billigt

> Overvejer nu en brugt '99 eller '00 model uden kasko.

Ja hvis du har et ordentligt sted at stille den og en god solid lås så kan
det vel gå an.

Hilsner,

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-03 19:36

Arne Lorenzen wrote:

> Jo, selvtak for initiativet og bøvlet!
> T-shirten ankom i dag, den er fin og størrelsen ogsaa

Det var skam ikke noget bøvl. Det tager lidt tid - men er skam sjovt nok

Lyder dejligt at størrelsen passede!

Mange hilsner,

Tony

Fra : Denise

Dato : 29-03-03 19:59

> Det var skam ikke noget bøvl. Det tager lidt tid - men er skam sjovt nok

> Lyder dejligt at størrelsen passede!
>
> Mange hilsner,
>
> Tony

Nej, bøvl kan der da ikke have været, du havde jo masser af hjælp til at
pakke
Håber du fik talt kattene, inden posten hentede pakkerne hihi.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 30-03-03 00:58

Denise wrote:
> [...]
> at pakke
> Håber du fik talt kattene, inden posten hentede pakkerne hihi.

Heh, der sad en halv kat på den ene af mine t-shirts, godt nok kun i form af
hår

--
MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-03-03 01:33

RuneR (TDM850) wrote:

> Heh, der sad en halv kat på den ene af mine t-shirts, godt nok kun i
> form af hår

Argh!!! De havde flået den ene kasse med T-Shirts op og ligget på nogle af
dem mens jeg var nede og købe labels til pakkerne - og så må jeg lige have
overset en af dem du fik - beklager

Jeg har ellers stået og brugt hele aftenen på at pakke og sortere. Nu
mangler jeg bare de skide kasser fra PostDK. Håber de kommer på mandag.
Ellers så ringer jeg og river hovedet af dem!

--
Tony

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 30-03-03 01:36

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> mangler jeg bare de skide kasser fra PostDK. Håber de kommer på
> mandag. Ellers så ringer jeg og river hovedet af dem!

hehe, det skal du sku ikke beklage ! Det er mig som siger tak for hjælpen og
snakken i foregårs sammen med dig og din naboen på EU45'eren

--
MVH Rune Rohleder nu med ny tankdæksel og (-:dk.fritid.motorcykel ramme

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-03-03 01:30

Denise wrote:

> Nej, bøvl kan der da ikke have været, du havde jo masser af hjælp til
> at pakke
> Håber du fik talt kattene, inden posten hentede pakkerne hihi.

LOL

De er her vist allesammen endnu - men tror du de gad at hjælpe til?

--
Tony