Hvis du kigger nærmere i papirene på cyklen så står der at motoren er
drosslet i karburatorene med en en bøsning og der står også hvor langt dette
rør skal være. Denne bøsning er meget nem at pille ud, men vær opmærksom på
at en omdysning sikkert er nødvendig.
Du kan godt tage en GS 500 motor og stoppe i. Det eneste du skal være
opmærksom på er at du skal bruge dit 450´er topstykke, eller lave stellet om
pga. udstødningsrørene og at gear skifteledet på din 450´er skal laves om
med mindre du vil indfinde dig med at gearene kommer til at ligge med første
op og resten ned.
Men hvorfor ikke vente til Mads Lund står op og får taget sig sammen til at
læse dit indlæg. Han og jeg har garanteret det du har brug for og så skal du
ikke til tysklerland.
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for motortosse......på vej på studietur så vi
ses/høres fredag
www.motortosse.dk
"Aadam Heelm" <adamFJERN@FJERNpost4.tele.dk> wrote in message
news:pan.2003.03.23.23.21.16.922327@FJERNpost4.tele.dk...
> Hej
>
> En tysk Suzuki GS450 der er droslet til 19 kw (fra 31kw), hvordan er den
> begrænsning lavet?.
>
> Jeg overveje at hente en tysk GS450, for at bruge motoren på min egen der
> har set sine bedre dage.
>
> Evt, er der nogen motorer (lovligt) jeg kan og må sætte på fra en
> større gsxxx, f. eks gs500/550.
>
> Mvh
>
> Aadam