reservedele til Pickler kåbe
Fra : Uth

Dato : 23-03-03 20:37

Jeg leder efter et sted, hvor jeg kam købe nogle reservedele til min pickler
kåbe - den sidder på en yamaha fj1100 (kan ses på forsiden af
www.mc-logen.dk

Er der nogen der ved, hvor man kan købe sådan noget - eller er der eventuelt
nogen der har en kåbe eller dele til den til salg?

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-03-03 23:48

"Uth" <gert@uth.dk> skrev i
> [...]
eventuelt
> nogen der har en kåbe eller dele til den til salg?

Prøv:
http://www.pichler.de/

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Per Svein Moland

Dato : 24-03-03 12:04

Eller http://www.touring.se