/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
aprilia Mille
Fra : Nils


Dato : 23-03-03 16:06

Leder efter en brugt Aprilia Mille (R?) til at friske 2003 lidt op med +
forkæle mine ører med lyden af V2
Modellen fik i 2001 en overhaling med flere modifikationer/forbedringer(?).
Er der nogen derude, som har nogle PRAKTISKE erfaringer med de 2 modeller,
dvs før og efter overhalingen.
Jeg har ikke talent eller evner til at køre maskinen helt ud til grænsen, så
det er ikke nødvendigvis bane/race-marginaler, jeg er på jagt efter.

Mvh.

Nils, CBR 600



 
 
Jacob Hornemann (23-03-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Hornemann


Dato : 23-03-03 20:31

Fremragende valg! Jeg har selv en RSV Mille årgang 2000, købt som ny sidste år.
Jeg har ikke prøvet en 2001 model, så jeg kan kun bidrage med erfaringer fra
2000 modellen.
Cyklen kører bare SÅ fedt! Når ellers begrænsningen er fjernet i udstødning,
luftfilter og indsprøjtningssystemet trækker den rigtig godt. Den reagerer
hurtigt på gassen, og det er let at dosere den. Under 3000 omdr./min. hakker
den dog lidt i gasgivningen. Det der mest tydeligt ved bykørsel...men det er
sgu også synd at bruge den til bykørsel.
Motoren rykker ikke som en GSX-R1000 eller en R1, men der er rigelig med kraft
til, at have det sjovt på snoede veje. Og det er præcis det den er bedst til.
Den er bygget til snoede landeveje og racerbanen -sving er bare sagen! Cyklen
er fantastisk velafbalanceret. Den styrer hurtigt, men er stadig dejlig stabil,
når linien er lagt gennem svingene. At ændre linie midt i sving er heller intet
problem.
Medmindre du passer ind i Aprilias idé om en standardfører, kræver det, at man
bruger lidt tid på, at sætte affjedringen op ordenligt. Standardindstillingen
passer ikke til 95 kgs førere... Cyklen er forholdsvis høj, hvilket man lige
skal vende sig til, når man skyder den igennem sin favorit bugtede
landevejsrute. Der er langt ned, når man lægger den ind i svingene. Kåben yder
rimelig beskyttelse, men da det jo ikke er en touringcykel, skal man godt ned
over tanken for at få total beskyttelse. Ellers er der god plads på cyklen
-også for høje førere. Jeg er selv 191 cm høj, og sidder helt perfekt. Jeg har
ikke fået lokket nogen til, at sidde bagpå endnu, men jeg tror næppe det er
nogen fornøjelse -medmindre man er meget lille.
En lidt ugennemtænkt detalje, er at hvis man placerer sin fod for langt tilbage
på fodhvileren, kan støvlehælen støde på bagsvingeren og ridse den. Ærgeligt,
for bagsvingeren er ellers utrolig flot udført. Så vær opmærksom på dette, når
du sætter dig op på Millen for første gang.
Lyden er stærkt vanedanende! Selv standardpotten buldrer godt. Men den fedeste
lyd kommer næsten fra luftfilterkassen, når man giver den en god håndfuld
benzin...Ved 7-8.000 omdr./min. kommer der et gedigent brøl, hvilket er særlig
tydeligt, hvis ligger henover tanken. Man bliver total afhængig af lyden og
ikke mindst vibrationerne -herligt at mærke motoren trække.
Vedrørende begrænsningen i motoren, kan et autoriseret Aprilia værksted får
opgivet, via stelnummeret, hvilken type begræsning lige netop din cykel kom
med. Der findes tre forskellige så vidt jeg er orienteret: 99 hk, 109 hk, 118
hk. Når begræsningen er fjernet skal motoren yde 128hk for 2000'eren og130 hk
for 2001'eren og nyere.
2000'eren og tidligere, kan have problemer med støttebenskontakten. Selvom
støttebenet er oppe, kan den svigte, og motoren slukker når man sætter den i
første gear. 2001'eren fik en forbedret kontakt, så den har ikke problemet.
2001'erens kontakt passer dog lige over i 2000'eren, så problemet er ikke
større en som så.

Jeg har hørt at kvaliteten på 2001 modellens klistermærker, er af dårlig
kvalitet -de ryger simpelthen af. Jeg har ikke observeret dette på 2000'eren.
Personligt synes jeg, at det originale Mille design, som 2000'eren har, er det
flotteste model. 2001 designet blev mere klodset -især bagenden. Men smag er jo
forskellig...heldigvis.
Jeg kan se at du kører på CBR600 nu. Når man er vant til en firecylinderet 600
kubik maskine, skal man lige vende sig til motorbremsen på V2'eren. Den KAN
virke voldsom, så det kræver lige lidt tilvending. Tilgengæld får man en
følelse af en mere direkte kontakt mellem gashåndtag og bagdæk.

Ellers kan jeg anbefale følgende hjemmesider med særdeles gode
diskussionsgrupper for Mille ejere:
http://www.apriliaforum.com
http://www.rsvr.net

Uanset om du vælger 2000'eren eller 2001' eren er jeg overbevist om, at du vil
blive glad for den.
Held og lykke med købet.

Jacob
Aprilia RSV Mille (gade). Yamaha YZF600R (bane)





Nils wrote:

> Leder efter en brugt Aprilia Mille (R?) til at friske 2003 lidt op med +
> forkæle mine ører med lyden af V2
> Modellen fik i 2001 en overhaling med flere modifikationer/forbedringer(?).
> Er der nogen derude, som har nogle PRAKTISKE erfaringer med de 2 modeller,
> dvs før og efter overhalingen.
> Jeg har ikke talent eller evner til at køre maskinen helt ud til grænsen, så
> det er ikke nødvendigvis bane/race-marginaler, jeg er på jagt efter.
>
> Mvh.
>
> Nils, CBR 600


Peder (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Peder


Dato : 24-03-03 09:01

On Sun, 23 Mar 2003 20:30:50 +0100, Jacob Hornemann
<jacobh@hotmail.com> wrote:

>
>Jacob
>Aprilia RSV Mille (gade). Yamaha YZF600R (bane)
>
Ja jeg mener jo, du burde om på dem
--
Peder
SGSXR750 (http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=44)
VV40
VWSharan

Boldreel - RaptorMC.~ (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Boldreel - RaptorMC.~


Dato : 26-03-03 20:31

Hejsa

Vil da også bare lige sige at jeg også er ret glad for min Mille (2002)!

Og som høj person (er selv 190cm) sidder man ganske godt, men jeg mener nu
at det er en en-persons-cykel....... En evt. bagsædepassager sidder højt,
med meget bøjede ben og har ikke noget at holde fast i..... Og hvor skulle
jeg så have min bagage??

Iøvrigt har KS-Motor i Vejle og så 2 stk Mille (årgang '99 eller '00) i rød
holdende og jeg mener også at prisen var omkring 165kkr hvis det kunne
friste nogen

--
mvh. Boldreel
www.RaptorMC.dk

Fjern X i mailadresse



Jacob Hornemann (23-03-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Hornemann


Dato : 23-03-03 21:02

Fremragende valg! Jeg har selv en RSV Mille årgang 2000 -købt som ny sidste år.

Jeg har ikke prøvet en 2001 model, så jeg kan kun bidrage med erfaringer fra
2000 modellen.
Cyklen kører bare SÅ fedt! Når ellers begrænsningen er fjernet i udstødning,
luftfilter og indsprøjtningssystemet trækker den rigtig godt. Den reagerer
hurtigt på gassen, og det er let at dosere den. Under 3000 omdr./min. hakker
den dog lidt i gasgivningen. Det der mest tydeligt ved bykørsel...men det er
sgu også synd at bruge den til bykørsel.
Motoren rykker ikke som en GSX-R1000 eller en R1, men der er rigelig med kraft
til, at have det sjovt på snoede veje. Og det er præcis det den er bedst til.
Den er bygget til snoede landeveje og racerbanen -sving er bare sagen! Cyklen
er fantastisk velafbalanceret. Den styrer hurtigt, men er stadig dejlig stabil,

når linien er lagt gennem svingene. At ændre linie midt i sving er dog heller
intet
problem.
Medmindre du passer ind i Aprilias idé om en standardfører, kræver det, at man
bruger lidt tid på, at sætte affjedringen op ordenligt. Standardindstillingen
passer ikke til 95 kgs førere... Cyklen er forholdsvis høj, hvilket man lige
skal vende sig til, når man skyder den igennem sin favorit bugtede
landevejsrute. Der er langt ned, når man lægger den ind i svingene. Kåben yder
rimelig beskyttelse, men da det jo ikke er en touringcykel, skal man godt ned
over tanken for at få total beskyttelse. Ellers er der god plads på cyklen
-også for høje førere. Jeg er selv 191 cm høj, og sidder helt perfekt. Jeg har
ikke fået lokket nogen til, at sidde bagpå endnu, men jeg tror næppe det er
nogen fornøjelse -medmindre man er meget lille.
En lidt ugennemtænkt detalje, er at hvis man placerer sin fod for langt tilbage

på fodhvileren, kan støvlehælen støde på bagsvingeren og ridse den. Ærgeligt,
for bagsvingeren er ellers utrolig flot udført. Så vær opmærksom på dette, når
du sætter dig op på Millen for første gang.
Lyden er stærkt vanedanende! Selv standardpotten buldrer godt. Men den fedeste
lyd kommer næsten fra luftfilterkassen, når man giver den en god håndfuld
benzin...Ved 7-8.000 omdr./min. kommer der et gedigent brøl, hvilket er særlig
tydeligt, hvis ligger henover tanken. Man bliver total afhængig af lyden og
ikke mindst vibrationerne -herligt at mærke motoren trække.
Vedrørende begrænsningen i motoren, kan et autoriseret Aprilia værksted få
opgivet hos TMP, via stelnummeret, hvilken type begræsning lige netop din cykel
kom
med fra fabrikken. Der findes tre forskellige så vidt jeg er orienteret: 99 hk,
109 hk, 118
hk. Når begræsningen er fjernet skal motoren yde128hk for 2000'eren og130 hk
for 2001'eren og nyere.
2000'eren og tidligere, kan have problemer med støttebenskontakten. Selvom
støttebenet er oppe, kan den svigte, og motoren slukker når man sætter den i
første gear. 2001'eren fik en forbedret kontakt, så den har ikke problemet.
2001'erens kontakt passer dog lige over i 2000'eren, så problemet er ikke
større en som så.

Jeg har hørt at 2001 modellens klistermærker, er af dårlig
kvalitet -de ryger simpelthen af. Jeg har ikke observeret dette på 2000'eren.
Personligt synes jeg, at det originale Mille design, som 2000'eren har, er det
flotteste model. 2001 designet blev mere klodset -især bagenden. Men smag er jo

forskellig...heldigvis.
Jeg kan se at du kører på CBR600 nu. Når man er vant til en firecylinderet 600
kubik maskine, skal man lige vende sig til motorbremsen på V2'eren. Den KAN
virke voldsom, så det kræver lige lidt tilvending. Tilgengæld får man en
følelse af en mere direkte kontakt mellem gashåndtag og baghjul.

Ellers kan jeg anbefale følgende hjemmesider med særdeles gode
diskussionsgrupper for Mille ejere:
http://www.apriliaforum.com
http://www.rsvr.net

Uanset om du vælger 2000'eren eller 2001' eren er jeg overbevist om, at du vil
blive glad for den.
Held og lykke med købet.

Jacob
Aprilia RSV Mille (gade). Yamaha YZF600R (bane)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=210

Nils wrote:

> Leder efter en brugt Aprilia Mille (R?) til at friske 2003 lidt op med +
> forkæle mine ører med lyden af V2
> Modellen fik i 2001 en overhaling med flere modifikationer/forbedringer(?).
> Er der nogen derude, som har nogle PRAKTISKE erfaringer med de 2 modeller,
> dvs før og efter overhalingen.
> Jeg har ikke talent eller evner til at køre maskinen helt ud til grænsen, så
> det er ikke nødvendigvis bane/race-marginaler, jeg er på jagt efter.
>
> Mvh.
>
> Nils, CBR 600


SLP/JM (24-03-2003)
Kommentar
Fra : SLP/JM


Dato : 24-03-03 08:08


"Jacob Hornemann" <jacobh@hotmail.com> skrev
Jeg har
> ikke fået lokket nogen til, at sidde bagpå endnu, men jeg tror næppe det
er
> nogen fornøjelse -medmindre man er meget lille.

Jeg har siddet bag på en 99'er, og det var ret anstrengende. Fodhvilerne
sidder så højt, at jeg med mine 173 cm hviler albuerne på knæene, og støtter
man med hænderne på tanken, sidder man så tæt på føreren, at man banker
hovederne sammen ved selv de mindste ujævnheder på vejen.

--
Susanne



Lasse Lundberg (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 24-03-03 08:15

jeg fik den nye model sidste år, og kan kun sige den er jeg meget glad
for....personlig blev den lidt mere agressiv at se på i 2001+ i hvertilfælde
fronten.

forskellen i motoren fra 2000 modellen til 2001 modellen er ikek det helt
store, på rulle felt yder ca det samme.....Jacob skriver den ikke trækker
som en r1 men det kan du nemt få den til, millen er gearet ret lavt....ved
motorvejs kørsel ligger man typisk ved 5krpm ved 140 km/t.....så hvis man
montere en 2-4 tænder større tandhjul bagved eller en 16tands tandhjul foran
så skal der nok komme fart på, det tager bare lidt af toppen fra ca 280 til
250km/t og hvor tit er man lige deroppe

klistermærkene på 2001 er lidt uheldige da de sidder lige ed udblæsningen
fra radiatorene, så når det er lidt fugtigt bliver der blæst en masse damp
på dem....og det kan de ikek holde til.....i 2002 er dette rettet og de har
flytte klistermærkerne lidt længere ned, generelt er klsitermærkere på 2002
ikke de allerpæneste, på min kan man se steder hvor de overlapper.

på 2001+ er der stål bremse/kobling slanger overalt hvilket er fedt....giver
extremt gode bremser med masser af feedback.

jeg har set at der er to modeller af 2001+ cyklerne.....dem med plastic tank
på 18l og dem med alu tank på 20l der er et stort prob med plastic tankene,
de kan ikke males (alle værksteder jeg har snakket med har afvist det)
cyklen er lidt forslugen, så de 2 extra liter som alu tanken giver synes jeg
er interessant.

ud over det kan jeg kun give jacob ret.....det er en fed cykel...meget fed
endda...og lyden er som sagt dybt vanedannende, vibrationerne er ikke
generende, men mærkbare ved acelleration....men holder du hastigheden....så
er der næsten ingen vibrationer.

cyklen er racer præget men ikek super meget og selv høje folk passer på den,
jacob siger at man ridser bagsvingeren, og det kan jeg kun sige ja
til...tror ikke man skal have mere end en str 35 for at undgå det...ud over
det sidder man sk*de godt jeg har ikke oplevet nogen anden cykel hvor man
sidder så godt.....karin og jeg har kort mere en 1kkm uden ondt i måsen !!!

dog kan jeg berette om karins opfattelse af bagsæde.....det er højt ! når
hun stiger gør hun det som når man hopper på en hest...dvs en fod op på
fodvileren og så svinget benet over...karni kan ikek holde sig fast ved
vedvarende hastigheder over 140, knæene selv om hun ikek er specielt høj (ca
170) er meget bukket....så alt i alt er det ikke en 2 personer cykel, selve
sædet skulle dog være ok....men den er pænere med puklen på

nedsiden ved aprilia må være TMP.....og deres leverings tider, de skulle
være helt umulige med garantisager, personligt har jeg ventet 42 uger på en
bundkåbe...dvs hvis du er heldig og smider cyklen tidligt på sæsonen så er
det slut det år ! plus priserne er fuldstændige ubblu...næsten alle større
stykker plastic koster 5kkr og dem er der mange af

som det sidste vil jeg lige sige at du ikek skal vælge den
matsorte....ridser ses alt for nemt og du kan ikke polere dem væk...så
bliver den sorte nemlig bare blank !

Lasse
Mille & Karin
var på min første tur i går nøøøøj hvor er det fedt at være på to
hjul.....hvem var du på gul VFR på køgemotorvejen ved en 13 tiden?...nu
mangler kun læderdragten...for det cordura tøj jeg har er da virkelig ikke
sjovt at have på



SLP/JM (24-03-2003)
Kommentar
Fra : SLP/JM


Dato : 24-03-03 08:37


"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> skrev , millen er gearet ret
lavt....ved
> motorvejs kørsel ligger man typisk ved 5krpm ved 140 km/t.....så hvis man
> montere en 2-4 tænder større tandhjul bagved eller en 16tands tandhjul
foran
> så skal der nok komme fart på, det tager bare lidt af toppen fra ca 280
til
> 250km/t og hvor tit er man lige deroppe

Performance Bikes havde for ganske nylig en artikel om omgearing, hvor bl.a.
Millen var med. Hvis det har interesse, kan jeg scanne den ind.

--
Mvh Susanne



Jacob Hornemann (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Hornemann


Dato : 24-03-03 08:54

Jaaaaaaaaaaa

-Jacob



SLP/JM wrote:

> "Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> skrev , millen er gearet ret
> lavt....ved
> > motorvejs kørsel ligger man typisk ved 5krpm ved 140 km/t.....så hvis man
> > montere en 2-4 tænder større tandhjul bagved eller en 16tands tandhjul
> foran
> > så skal der nok komme fart på, det tager bare lidt af toppen fra ca 280
> til
> > 250km/t og hvor tit er man lige deroppe
>
> Performance Bikes havde for ganske nylig en artikel om omgearing, hvor bl.a.
> Millen var med. Hvis det har interesse, kan jeg scanne den ind.
>
> --
> Mvh Susanne


SLP/JM (24-03-2003)
Kommentar
Fra : SLP/JM


Dato : 24-03-03 11:50


Den ligger i dk.binaer.motor

--
Mvh Susanne




Jacob Hornemann (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Hornemann


Dato : 24-03-03 13:40

Mange tak!
-Jacob

SLP/JM wrote:

> Den ligger i dk.binaer.motor
>
> --
> Mvh Susanne


Hans Joergensen (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-03-03 23:28

SLP/JM wrote:
> Den ligger i dk.binaer.motor

Ja jeg må godt nok også på jagt efter et 15 tands til RD'en ..
Gad vide om sådan noget er til at få, jeg burde nok ha' spurgt
Aagesen da jeg var derude tidligere...

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv

SLP/JM (25-03-2003)
Kommentar
Fra : SLP/JM


Dato : 25-03-03 07:12


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev >
> Ja jeg må godt nok også på jagt efter et 15 tands til RD'en ..
> Gad vide om sådan noget er til at få,

Det kan du hos http://www.bandcexpress.co.uk/ - vi har købt tandhjul hos dem
flere gange, og leveringstiden er rimelig hurtig.

--
Mvh
Susanne



Hans Joergensen (25-03-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 25-03-03 09:24

SLP/JM wrote:
> Det kan du hos http://www.bandcexpress.co.uk/ - vi har købt tandhjul hos dem
> flere gange, og leveringstiden er rimelig hurtig.

Super, den husker jeg :)
Venter nu nok med at rode med gearing til jeg skal skifte kæde
alligevel .. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv

Jacob Hornemann (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Hornemann


Dato : 24-03-03 08:54

Lasse Lundberg wrote:

> jeg fik den nye model sidste år, og kan kun sige den er jeg meget glad
> for....personlig blev den lidt mere agressiv at se på i 2001+ i hvertilfælde
> fronten.

Tjaa, smag og behag. Her er vi klart uenige.


> forskellen i motoren fra 2000 modellen til 2001 modellen er ikek det helt
> store, på rulle felt yder ca det samme.....Jacob skriver den ikke trækker
> som en r1 men det kan du nemt få den til, millen er gearet ret lavt....ved
> motorvejs kørsel ligger man typisk ved 5krpm ved 140 km/t.....så hvis man
> montere en 2-4 tænder større tandhjul bagved eller en 16tands tandhjul foran
> så skal der nok komme fart på, det tager bare lidt af toppen fra ca 280 til
> 250km/t og hvor tit er man lige deroppe

Men det kan man jo også gøre med en R1... faktum er at R1' eren har væsentlig
flere HK stort set overalt i omdrejningsområdet. Men Millen er skam kraftig
nok...


> på 2001+ er der stål bremse/kobling slanger overalt hvilket er fedt....giver
> extremt gode bremser med masser af feedback.

2000 modellen har også stålarmerede slanger overalt. 99´eren og før, har ikke
stålarmerede slanger.


> ud over det kan jeg kun give jacob ret.....det er en fed cykel...meget fed
> endda...og lyden er som sagt dybt vanedannende, vibrationerne er ikke
> generende, men mærkbare ved acelleration....men holder du hastigheden....så
> er der næsten ingen vibrationer.

Personligt synes jeg vibrationerne er et plus -det føles bare fedt at mærke
dem, når man lægger gas på ud af et sving.


> nedsiden ved aprilia må være TMP.....og deres leverings tider, de skulle
> være helt umulige med garantisager, personligt har jeg ventet 42 uger på en
> bundkåbe...dvs hvis du er heldig og smider cyklen tidligt på sæsonen så er
> det slut det år ! plus priserne er fuldstændige ubblu...næsten alle større
> stykker plastic koster 5kkr og dem er der mange af

Dele kan med fordel bestilles i udlandet. F.eks. her:
http://www.rsvr.net/pages/parts_request.asp

Til information har Køge MC, i øjebliikket, en frabriksny 2000'er i blank sort
stående til 165.000,-.

-Jacob


Lasse Lundberg (24-03-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Lundberg


Dato : 24-03-03 09:38

"Jacob Hornemann" <jacobh@hotmail.com> wrote in message

>Tjaa, smag og behag. Her er vi klart uenige.

ja det kan man vel ikke diskutere


GEARING
>Men det kan man jo også gøre med en R1... faktum er at R1' eren har
væsentlig
>flere HK stort set overalt i omdrejningsområdet. Men Millen er skam kraftig
>nok...

helt enig..men med r1 er det ikek nødvendig for at følge med, det kan det
godt være på millen for at få den til at følge med de store drenge

> på 2001+ er der stål bremse/kobling slanger overalt hvilket er
fedt....giver
> extremt gode bremser med masser af feedback.
>2000 modellen har også stålarmerede slanger overalt. 99´eren og før, har
ikke
>stålarmerede slanger.

ok det vidste jeg ikke

> ud over det kan jeg kun give jacob ret.....det er en fed cykel...meget fed
> endda...og lyden er som sagt dybt vanedannende, vibrationerne er ikke
> generende, men mærkbare ved acelleration....men holder du
hastigheden....så
> er der næsten ingen vibrationer.

>Personligt synes jeg vibrationerne er et plus -det føles bare fedt at mærke
>dem, når man lægger gas på ud af et sving.

Igen enig....vilel bare lige udpensle det lidt, så man ikek få indtrykket af
at man sidder og ryster konstant

> nedsiden ved aprilia må være TMP.....og deres leverings tider, de skulle
> være helt umulige med garantisager, personligt har jeg ventet 42 uger på
en
> bundkåbe...dvs hvis du er heldig og smider cyklen tidligt på sæsonen så er
> det slut det år ! plus priserne er fuldstændige ubblu...næsten alle større
> stykker plastic koster 5kkr og dem er der mange af

>Dele kan med fordel bestilles i udlandet. F.eks. her:
>http://www.rsvr.net/pages/parts_request.asp

bare surt at hvis man laver en forsikringskade...så er det igennem
forhandler...og de bestiller alle loyalt hos TMP

>Til information har Køge MC, i øjebliikket, en frabriksny 2000'er i blank
sort
>stående til 165.000,-.

det er skisme et fund hvis man kan lide designet LOL

Lasse
Mille & Karin



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409248
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste