Køb af brugt motorcykel til 20-30000 kr.
Fra : Risle.dk

Dato : 23-03-03 12:26

Hej

Jeg overvjer at købe en ny motorcykel...lidt i stil med suzuki gs 500 e(fra
89<)... men priserne er alt for høje

KAn man få en fedt motorcykel for de penge?

mvh.

Kim

Fra : Hekto

Dato : 23-03-03 13:18

In article <3e7d99d2$0$204$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Risle.dk
says...
> KAn man få en fedt motorcykel for de penge?

GS450E f.eks. kan fås i pæne eksemplarer til mellem 15- og 20.000,-
Motoren er stort set den samme, og køreegenskaberne er rimelige.
Stumper er lette at skaffe.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Til Salg!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Armand

Dato : 23-03-03 18:28

Risle.dk <Risle@risle.dk> skrev i en
> [...]
e(fra
> 89<)... men priserne er alt for høje
>
> KAn man få en fedt motorcykel for de penge?

En fed motorcykel er jo et vidt begreb; men generelt er det svært at finde
noget der ikke er opslidt i den prisklasse

Til gengæld holder motorcykler prisen langt bedre end biler, hvorfor du ikke
må vurdere med en 20.000 kr's (og dyrere) bil , som ruster op under dig
indenfor 5-10 år:
Holder du sigtet på en GS500E vil du nok skulle øge budgettet en tand; men
til gengæld er de fleste af pengene stadig hjemme ved et gensalg indenfor 3
års tid

--
Armand.

Fra : wheeler

Dato : 23-03-03 20:36

> En fed motorcykel er jo et vidt begreb; men generelt er det svært at finde
> noget der ikke er opslidt i den prisklasse

[KlIP]

Den var vist (blandt andet) med adresse til RD-folket =

Nu søger du noget i stil med gs 500. Men hvis off-road indgår i begrebet
"fed motorcykel" (?)kan du komme langt for 25 K i 125->350ccm-klassen!

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Megas

Dato : 25-03-03 14:05

Risle.dk wrote:
> [...]
> e(fra 89<)... men priserne er alt for høje
>
> KAn man få en fedt motorcykel for de penge?

Har set en Kawasaki z550 fra 1983 i dba til 16.500 (18.000,- nysynet) Den
er lettere end sin storesøster z659 & kører lige så stærkt.. Nem at tumle &
til en pris hvor der er råd til evt. reperationer.

Jeg kender ikke sælgeren & ved intet om hvad stand cyklen er i, men det var
da en cykel jeg ville tage ud & kigge på hvis jeg skulle købe "knallert" i
den størrelse/prisleje..

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Megas

Dato : 25-03-03 14:07

Megas wrote:

> Har set en Kawasaki z550 fra 1983 i dba til 16.500 (18.000,- nysynet)
> Den er lettere end sin storesøster z659 & kører lige så stærkt..

z650 skulle det ha´været sæføli´.. ;)

Fra : Armand

Dato : 25-03-03 16:01

Megas <megas-NOSPAM-@email.dk> skrev i en

> z650 skulle det ha´været sæføli´.. ;)

Nårh, hva' - De kan jo være noget slidt efterhånden

--
Armand.

Fra : Megas

Dato : 25-03-03 17:56

Armand wrote:

> Nårh, hva' - De kan jo være noget slidt efterhånden

Jowjow, men når manden nu ik har råd til at købe en fin ny.. Så hellere
købe én til 15-18k & så ha´ råd til at reparere på den tænkte jeg (& så er
det jo en kwak..*G*)

Fra : Armand

Dato : 25-03-03 23:56

> Jowjow, men når manden nu ik har råd til at købe en fin ny..
> hellere købe én til 15-18k & så ha´ råd til at reparere på den tænkte jeg

Jeg tror at pointen fes hen over hovedet af dig:
659ccm = MEGET slidt!!

--
Armand.

Fra : Megas

Dato : 26-03-03 03:22

Armand wrote:
> Jeg tror at pointen fes hen over hovedet af dig:
> 659ccm = MEGET slidt!!

Aaahh, her sitter man & prøver at være seriøs et øjeblik & straks bli´r man
taget med bukserne nede :D

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 26-03-03 09:22

Ja, hvad ville jeg gøre? MC'er er heldigvis noget mere holdbare end biler,
og til 20-30.000 kr. er der afgjort muligt at finde noget holdbart. Var jeg
i den situation ville jeg nok begynde at kigge efter en brugt Honda, måske
en 750-900 Bol D'or, fra 1980'erne. Skal helst ikke have mere end 80.000 km
på klokken. Nærbesigtigelse vil afsløre, om det er noget som er værd at
samle på. Honda-forhandlernettet udmærker sig ved at man hos hver enkelt
forhandler kan søge på de andres gl. reservedele. Alternativt brug den
billige og effektive parallelimportør www.davidsilverspares.co.uk.