Forlygte på SilverWing
Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 22-03-03 16:13

Jeg købte en Honda Silverwing fra 1984 på stumpemarkedet i Herning- Altså en
CX 650 med interstate kåbe osv, tilsyneladende magen til dem der sidder på
en del Gold Wings. Forlygteindsatsen sidder løs, og nu føler jeg mig som
lettere idiot. Hvordan kommer man til ophængene på sådan en? Det ser ud som
om kåben består af to lag, og at parabolen sidder inde i det yderste lag.
Der er en lille skrue til venstre for lygeindsatsen, og den er
tilsyneladende beregnet til højre/venstre justering af parabolen. Men man må
da kunne få parabolen ud - f.eks til at skifte pære. Jeg kan bare ikke se
hvordan.

Hjælp!!!

Med venlig hilsen

Edvard Korsbæk

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-03 18:45

"Edvard Korsbæk" <Edvard_korsbaek@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]

> da kunne få parabolen ud - f.eks til at skifte pære. Jeg kan bare ikke se

ro på,.... ro på.

det er ikke så svært... på indersiden af kåben lige bag lygten er der en
knap til at justerer lygte højden med, den skal af.
(lille maskinskrue i knappen) herefter sidder der en møtrik den skal også
af. så hiver du lygten ud forfra.
så er den ged barberet

Steno
GL1100 1982 med forårs fornemmelser
CB7570 1976 der kigger misundeligt efter storesøster når hun luftes.

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 23-03-03 10:46

Tak - Der manglede en møtrik inde i ophænget - Den er på plads nu, og det
hele virker som det skal.
Utroligt hvor nemt det er når man bare ved hvordan....

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-03-03 12:04

Edvard Korsbæk
skrev i news:3e7d82e0$0$24683$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> Tak - Der manglede en møtrik inde i ophænget - Den er på plads nu, og
> det hele virker som det skal.
> Utroligt hvor nemt det er når man bare ved hvordan....

nåøh
hvis det er det eneste der skal ordnes, skal vi vel snart ud og ha´den
luftet?

--
Mvh - Arne Lorenzen - FZS 600
MC Touring West Senior 98 (www.senior98.dk)

Fra : Erik

Dato : 24-03-03 00:18

Steen Holmgaard wrote:
KLIP KLIP
> Steno
> GL1100 1982 med forårs fornemmelser
> CB7570 1976 der kigger misundeligt efter storesøster når hun luftes.

Har du et billede af lillesøster ? Det lyder som en spændende model

Erik