Rengøring af hvidt læder sæde?
Fra : Pierre Roland

Dato : 22-03-03 13:23

Jeg har fået mit sæde ombetrukket for et par år siden i hvidt læder, og
hvidt har det jo med at blive beskidt, så hvad gør jeg for at få det rent?
Jeg har prøvet med hvide sæbespåner og det hjalp ikke rigtigt.

Pierre Roland

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 22-03-03 14:23

"Pierre Roland" <pierre-roland@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> hvidt har det jo med at blive beskidt, så hvad gør jeg for at få det rent?
> Jeg har prøvet med hvide sæbespåner og det hjalp ikke rigtigt.

Jeg har ingen erfaring, men mon ikke det læderrens man bruger til
lædermøbler ville være en ide.
mvh Erland

Fra : Mads Lund

Dato : 24-03-03 10:06

Der er noget KEW stuff som er eminent til rengøring af sæder. Og mon ikke
det hedder altradan eller noget i den stil. Det bliver ofte brugt af cross
kører, som vil holde deres spraglede sæder pæne.

Mads Lund
Skidt ses ikke så godt på blå yamaha'er

Fra : Armand

Dato : 24-03-03 17:00

Prøv mit std. husråd: Indsmøring i rigeligt med barberskum, for at efterlade
det natten over og derefter afvaske de indtørrede skum med alm sæbevand!

--
Armand.

Fra : Jack Jensen

Dato : 25-03-03 10:15

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> wrote in message
> Der er noget KEW stuff som er eminent til rengøring af sæder. Og mon ikke
> det hedder altradan eller noget i den stil. Det bliver ofte brugt af cross
> kører, som vil holde deres spraglede sæder pæne.

Eller køb noget sadelsæbe - det virker

Mvh
Jack
VFR750FK