Mødested DFM på Nørrebrogade?
Fra : wheeler

Dato : 19-03-03 20:15

Undertegnede og en kammerat forventer at dukke op, hvis vejret holder (og
det lover de jo

Er der noget fast "DFM-sted" på Nørrebrogade - så i en anden tråd, at nr.
211 blev nævnt?

Wheeler
Nu med nr.pladeramme(r)

RD 350 YPVS (fortsat i hi)
TDR 125R - klargjort til Bakke-åbning

Fra : Futte & Co.

Dato : 19-03-03 21:46

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det lover de jo
>
> Er der noget fast "DFM-sted" på Nørrebrogade - så i en anden tråd, at nr.

nr. 211, der hvor Castro ligger , var i 60'erne et af de faste mødesteder
for visse grupper på 2 hjul, og dermed arnestedet for de begivenheder der
heddder "at åbne og lukke Bakken" .
Men det kan Denise fortælle meget mere om, hvis hun altså er i det humør.

> Wheeler
> Nu med nr.pladeramme(r)

Øhh, hvordan sidder den fast, jeg mener, øhh.... min sidder da på
mo'torcyklen, så'en bagest på, med samme bolte som holder statens plade
)
Man ku' måske få et billede på binaer

(ku altså ikke nære mig, undskyld, skal ikke ske igen..........)
--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975, med nummerpladeramme fra Morten

Fra : wheeler

Dato : 19-03-03 21:09

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en

> nr. 211, der hvor Castro ligger , var i 60'erne et af de faste mødesteder
> for visse grupper på 2 hjul
[KLIP]
Nå, der hvor der lå den der fedtede grill-bar (hed den ikke Banana-Joe eller
noget i den retning?). Der har vi ellers parkeret tit og "beundret" HA'erne
i færd med at lave burner midt i menneskevrimlen.

Jeg tænkte nu mere på et "officielt" DFM-sted for de, der (umiddelbart) kan
karakteriseres som mere ordinære MC'ister

(ku altså ikke nære mig, undskyld, skal ikke ske igen
[KLIP]
Bare fordi man er en af de heldige!

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Denise

Dato : 19-03-03 21:52

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> [KLIP]
> Nå, der hvor der lå den der fedtede grill-bar (hed den ikke Banana-Joe

Næh, Nørrebrogade 211 var og er da stadig bare en kaffebar mener jeg.
Og det er deromkring vi andre altid mødes.

>Der har vi ellers parkeret tit og "beundret" HA'erne
> i færd med at lave burner midt i menneskevrimlen.

Der kan man bare se, jeg troede slet ikke de kom der.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 11:34

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote in message

> nr. 211, der hvor Castro ligger , var i 60'erne et af de faste mødesteder
> for visse grupper på 2 hjul, og dermed arnestedet for de begivenheder der
> heddder "at åbne og lukke Bakken" .

Hej Jørgen
Ja, hvis ret skal være ret, Castro er jo ikke den oprindelige kaffebar 211,
den blev jo revet ned, og den lå jo på pladsen (overfor remissen, der hvor
Nørrebrohallen ligger i dag). Så når man mødes på 211, er det jo pladsen ved
siden af Castro, man mødes på
Hvis du kommer derind så kom lige over på pladsen og sig hej, jeg synes godt
man kan finde hinanden derovre, hvis man går lidt rundt.

Fra : Futte & Co.

Dato : 20-03-03 19:09

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message

> [...]
godt
> man kan finde hinanden derovre, hvis man går lidt rundt.

Jeg mente jo nok at det så lidt for nyt ud . Jeg var kun på 211 et par
gange, så jeg kan dårlig huske hvordan der så ud dengang for lææænnngggee
siden.
Hvis du holder hof der ved siden af castro, jamen så skulle det jo nok kunne
lade sig gi sig, at vi lige fik hilst på hinanden. Det er dig med alle
klistermærkerne , ik . Så du skulle være til at kende, så !

--
Jørgen , Brøndby, uden klistermærke, men snart med dfm-shirt
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 18:41

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> Jørgen , Brøndby, uden klistermærke, men snart med dfm-shirt

Jamen, vi har jo ikke fået nogle klistermærker endnu
Men vi 2 har jo set hinanden før, så vi kan jo genkende hinanden

Fra : Richard

Dato : 20-03-03 18:47

Denise wrote:

> Jamen, vi har jo ikke fået nogle klistermærker endnu
> Men vi 2 har jo set hinanden før, så vi kan jo genkende hinanden

Hmm, Denise, det forudsætter jo, at du møder Jørgen, mens han endnu er i
stand til at genkende dig

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
- som afventer den regn, vi har til gode inden jeg pudser voksen af...

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 21:20

"Richard" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - som afventer den regn, vi har til gode inden jeg pudser voksen af...
> Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Ja, men med mindre han tager bus og tog, holder han sig vel ædru
Jeg kommer selv i bil med et par af de gamle tøser, jeg har ikke lyst til at
køre med på bakken, men det er jo sjovt at kigge på og hilse på folk.
Hvad med dig, kigger du ikke forbi ?.

Fra : Richard

Dato : 20-03-03 22:41

Denise wrote:

> Ja, men med mindre han tager bus og tog, holder han sig vel ædru

Ja naturligvis, men det bliver jo tidlig mørkt, ikke :)

> Jeg kommer selv i bil med et par af de gamle tøser, jeg har ikke lyst til at
> køre med på bakken, men det er jo sjovt at kigge på og hilse på folk.
> Hvad med dig, kigger du ikke forbi ?.

Samme eher - det er fedt at se opbudet, hyggeligt at snakke med
mc'isterne, men stop-start køreturen siger mig ikke noget. Som
vejrudsigten er nu, tager jeg enten bil eller trædecyklen derind ved
17:30-tiden og skridter gaden af. Så vi ses nok henne ved 211.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Armand

Dato : 20-03-03 17:47

Denise <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en

> [...]
> Nørrebrohallen ligger i dag). Så når man mødes på 211, er det jo pladsen

Var/er 211 ikke ligefrem adressen?
I så fald skulle det jo være let at tælle sig frem

--
Armand.

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 18:48

> [...]
> ved
>
> Var/er 211 ikke ligefrem adressen?
> I så fald skulle det jo være let at tælle sig frem

Jo, 211 var adressen i gamle dage på kaffebaren. Men den er jo revet ned og
der er bygget om. Jeg ved faktisk ikke om der overhovedet er en Nørrebrogade
211 mere, men kaffebaren lå ca.ved siden af Castro i dag. Derfor er 211
sådan set pladsen ved siden af Castro, som vi taler om, når vi siger "vi
mødes på 211".

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-03-03 20:45

Denise wrote:

> [...]
> dag. Derfor er 211 sådan set pladsen ved siden af Castro, som vi
> taler om, når vi siger "vi mødes på 211".

Jo da. Se engang her:
http://www.degulesider.dk/yp/Navnebogen/WhiteResult?name=&zip=&city=&phone=&
street=n%C3%B8rrebrogade&houseNumber=211&regionID=&x=23&y=8

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 21:09

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
http://www.degulesider.dk/yp/Navnebogen/WhiteResult?name=&zip=&city=&phone=&
> street=n%C3%B8rrebrogade&houseNumber=211&regionID=&x=23&y=8

Ja, og Castro er 209 har jeg lige fundet, så det passer med, at den gamle
211 lå imellem de 2, nemlig på den plads jeg snakker om. Altså pladsen
mellem Nørrebrogade 209 og 211 i dag.

Fra : Armand

Dato : 20-03-03 00:17

> [...]
> det lover de jo
>
> Er der noget fast "DFM-sted" på Nørrebrogade - så i en anden tråd, at nr.

Medmindre at man møder op til middag er det vist svært at finde sig en
aftalt plads, og lige netop 211 er nok lige dér hvor mange nostalgikere
søger mod!

At mødes forinden og følges til Nørrebrogade er nok eneste sikre måde at
mødes og holde sig samlet :-/

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-03-03 07:31

> At mødes forinden og følges til Nørrebrogade er nok eneste sikre måde at
> mødes og holde sig samlet :-/

I kan møde op ude ved pimserne. Vi kører ude fra Lundtofte mod Nørrebro
præcist klokken 17.00.
Se kort og kalender her : www.pmc.dk

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-03-03 11:06

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> I kan møde op ude ved pimserne. Vi kører ude fra Lundtofte mod Nørrebro
> præcist klokken 17.00.
> Se kort og kalender her : www.pmc.dk

Den er jeg med på, hvis ellers jeg kan få Yamaha'en til at opføre
sig pænt.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)