wheeler <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en
news:MQ2ea.1242$sV6.813@news.get2net.dk...
>
> "Michael Helsvig" <mic@lostinlove.dk> skrev i en meddelelse
>
> > Ja, de 3 årgange var nemlig helt særlige i deres konstruktion. Men
> > desværre er mange RD'ere jo bygget om med dele fra forskellige årgange.
>
> Ergo er de forskellige RD'ere ikke væsentligt forskellige i deres
> konstruktion =
> Min påstand bekræftes af egne erfaringer :-/ + Max-kataloget + Haynes,
som
> dækker RD'eren fra 1983 - 1991!
> Hvis man overhovedet kan tale om væsentlige forandringer, er det nok fra
man
> gik over til Ypvs (LC II 1983/84->). Og introduktionen af RD F/N II
> modellerne (men det var først fra marts 1986).
Hvis ikke også at hvert andet år (vandkøling > YPVS > F'eren (med kåbe)) er
relativt hastige opdateringer, så ved jeg da snart ikke :-/
> Korriger mig hvis jeg tar' fejl
Bl.a CDI'en har været nævnt som forekommende i flere udgaver alt efter
årgangen, og der var jo også én her på gruppen (dig??) der rodede rundt
p.g.a. at
forgaflen var forlænget på F'eren(?) p.g.a. overgang til brug af clip-on's
--
Armand.